FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Als Gonzalez dit wint, zie ik hem eigenlijk wel in de halve finale staan...
Ik zie hem dan het toernooi winnen.. Smile
Haggie Wrote:Ik zie hem dan het toernooi winnen.. Smile

Smile
Maar het is nu nog gewoon 2-1 voor Moya..
Federer is overigens ook aan het dubbelen in Monte Carlo met Allegro tegen Safin en Levinsky. Ze staan al een dubbele break voor in de 1e (*5-1)
Het spijt me voor jou Haggie, maar ik ben toch voor Ljubicic. En die staat ook een break voor.
Scholten! Wrote:Het is voor mij allemaal drama, ik denk trouwens niet dat dat alleen voor mij geldt.. Sad

Als (ja, ik zeg als) Gonzalez dit wint, dan is het eigenlijk gewoon een topdag ondanks het verlies van Safin en Massu. Mijn 2 meest gevreesde mannen, Gabashvili en Moya, zijn er dan uit. Dan moeten alleen Acasuso en Nalbandian er nog even uit :Big Grin En Nadal uiteraard het toernooi winnen.

Als Moya wint, dan heb ik een behoorlijke k*tdag.
O, ohw... *4-2 voor Moya.
Als Moya verliest heb ik een kutdag, zeker tegenover mijn belangrijkste concurrent, want hij heeft Massu, Moya en Safin niet waar ik alleen Safin niet had. Dan is het nog Ferrero van hem tegen Starace van mij. En het had zo mooi kunnen zijn: Massu, Moya en Starace tegenover alleen Ferrero. Maar Moya kan nog!
Ik heb (als enige op onze fraaie exel-sheets) geen van beide, dus ben ik voor de underdog, de minst gekozen van de twee: Gonzales.

Vamos Fernando.
Moya van bp down naar 5-2, klasse! Zo ken ik je weer!
Wat een spanning, zeg.
Gonzalez mist bij 4-2 een breakpunt

[Image: 4_9_7%5B1%5D.gif]
Zo zie je maar weer dat je eigenlijk voor zekerheid moet gaan (Ferrero, Acasuso) in plaats van een gok (Safin, Massu) ook al ga je er vanuit dat die gok gaat winnen.
andreev lijkt er makkelijk af te gaan, moya zal een 3e set worden. dan is 't 50-50.
Andreev wordt Haggies Gasquet die ik in Miami had. Al vind ik van Serra op HC verliezen wel wat erger dan van Ljubicic op gravel.
Ad Wim Wrote:Zo zie je maar weer dat je eigenlijk voor zekerheid moet gaan (Ferrero, Acasuso) in plaats van een gok (Safin, Massu) ook al ga je er vanuit dat die gok gaat winnen.

Acasuso zekerheid????

Massu en Safin gokjes????
Andreev deze week was best een gokje waard aangezien die zo naar de kwart kon doorlopen. Gasquet op Miami daarentegen...
andreev toch de game, als ie gebroken was was 't gebeurt geweest.

3e set moya. comeon!!
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Zo zie je maar weer dat je eigenlijk voor zekerheid moet gaan (Ferrero, Acasuso) in plaats van een gok (Safin, Massu) ook al ga je er vanuit dat die gok gaat winnen.

Acasuso zekerheid????

Massu en Safin gokjes????
Acasuso heeft in ieder geval al 7 punten...

Massu was een gok, omdat Ferrer ook wel erg sterk op gravel is.
Safin was een gok, omdat hij wellicht nog last zou hebben van zijn blessure en omdat Mathieu voor eigen publiek op gravel best wat kan.
Genomico Wrote:Andreev deze week was best een gokje waard aangezien die zo naar de kwart kon doorlopen. Gasquet op Miami daarentegen...
Daar ben ik het dus niet mee eens. Andreev speelt 1 partij op gravel en verliest. Bovendien is Andreev helemaal geen echte gravelspeler en uberhaupt een middelmatige speler. En op gravel kan hij van heel veel mensen verliezen. Ik vond het een grote gok (niemand heeft hem dus dat spreekt voor die uitspraak), maar ik vond het wel moedig.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Zo zie je maar weer dat je eigenlijk voor zekerheid moet gaan (Ferrero, Acasuso) in plaats van een gok (Safin, Massu) ook al ga je er vanuit dat die gok gaat winnen.

Acasuso zekerheid????

Massu en Safin gokjes????

acasuso een zekerheidje tegen gravelkoning gaudio lijkt me idd ook weer wat overdreven. ik vond safin ook geen gokje, meer een zekerheidje. niet voor niks heeft bijna iedereen 'm.
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Andreev deze week was best een gokje waard aangezien die zo naar de kwart kon doorlopen. Gasquet op Miami daarentegen...
Daar ben ik het dus niet mee eens. Andreev speelt 1 partij op gravel en verliest. Bovendien is Andreev helemaal geen echte gravelspeler en uberhaupt een middelmatige speler. En op gravel kan hij van heel veel mensen verliezen. Ik vond het een grote gok (niemand heeft hem dus dat spreekt voor die uitspraak), maar ik vond het wel moedig.

Je doet net of hij al verloren heeft. Ljubicic is trouwens een goede gravelaar.. :roll:
centre court Wrote:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Zo zie je maar weer dat je eigenlijk voor zekerheid moet gaan (Ferrero, Acasuso) in plaats van een gok (Safin, Massu) ook al ga je er vanuit dat die gok gaat winnen.

Acasuso zekerheid????

Massu en Safin gokjes????

acasuso een zekerheidje tegen gravelkoning gaudio lijkt me idd ook weer wat overdreven. ik vond safin ook geen gokje, meer een zekerheidje. niet voor niks heeft bijna iedereen 'm.
Ik bedoelde ook geen zekerheidje tegen Gaudio, maar een zekerheidje voor de tweede ronde.
Ljubicic is natuurlijk geen top 10 gravelspeler maar met kwart en halve finales in gravel-TMSen ben je wel boven gemiddeld.
Moya heeft de laatste 4 servicegames ongeveer 30-30 of deuce moeten toestaan, maar wel elke keer gewonnen. Als dat maar goed gaat...
GODVER, 2-0 Gonzalez. VAMOS CARLOS Icon_evil
Fernando!!

[Image: 00009019.gif]

En nu afmaken!!

[Image: 080402gudl_prv%5B1%5D.gif]
Ik ga trainen, moedig alsjeblieft Moya voor me aan [-o<
4-0 gonzo.

bye bye carlos.
Genomico Wrote:Fernando!!

[Image: 00009019.gif]

En nu afmaken!!

[Image: 080402gudl_prv%5B1%5D.gif]

Hier is de nieuwe toernooi-winnaar!!!!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44