FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
En Gaudio heeft hem in de pocket. Vrij degelijk, maar op z'n Gaudio's.
vandaag nu al kwijt:

Simon
Nalbi
Di Mauro
Ferrero

Gelukkig:
heeft bijna niemand Ferrer
heeft bijna niemand Robredo
heeft bijna niemand Ljubi

Maar:
hebben helaas teveel mensen Gaudio
staat mijn hoop in bange dagen kristov 1 set achter

was Coria erg aan het kneuzen gisteren en vrees ik voor het ergste #-o
Kwijt:

Simon
Nalbi
Di Mauro

Balen natuurlijk, maar Nadal wint hem netjes.
Ik lever deze week geen commentaar meer over mijn team. 8-[
Coria gaat als een trein nu, hij heeft pas 3 dubbele fouten geslagen in 1 servicegame. Dit leverde Kiefer 1 breekpunt op, maar daar profiteerde de Duitser niet van (Coria sloeg de service in). Kiefer maakte 3 van de 8 punten op de service van de Argentijn.
Na zijn eerste game slaat hij geen dubbele fout meer en staat hij nu netjes op 4-0.
Nadal zal toch echt geen problemen kennen met Coria, zo lijkt me. Met een aantal dubbele fouten erbij zal Nadal vrijwel iedere servicegame kansen krijgen om te breken.
Ik denk dat Coria met de wedstrijd zijn vertrouwen terug krijgt en minder dubbelefouten gaat slaan. Als beiden in topvorm zijn, is Nadal beter maar Coria heeft weer betere gasten verslagen. En Nadal is ook nog niet top, ondanks dat hij wel alles in straight wint. Ik zeg 60-40 voor Rafa.
Dat is wel heel enthousiast. Laat Coria maar eerst van Kiefer winnen, dan praten we verder...
Mr. T Wrote:Dat is wel heel enthousiast. Laat Coria maar eerst van Kiefer winnen, dan praten we verder...
5-1, lijkt me duidelijk.
5-3..

ja hoor, 5-4

Dan maar op de ijzersterke service van Guillermo :wink:
En met een dubbele fout naar 5-5 :razz:
Het in ook ongelooflijk met die Coria. Ik neem het toch maar terug dat hij een serieuse kans heeft tegen Nadal.
Nadal gaat vrij eenvoudig doorkomen tot de finale. Een kraker tussen hem en Fedex/Gonzalez zal bepalen wie het toernooi gaat winnen!
Ik weet niet waarom je zo'n hoge pet op hebt van Gonzalez (los van dat hij een favoriet van je is). Moya was netjes, maar Lopez daarna was wel heel nipt. Soderling zal hij ook wel kunnen hebben, maar Ivan wordt al lastig. Laat staan Federer of Ferrer.
1ste set Kiefer 7-6...met 14 dubbele fouten van Coria...knap hoor !!! =D> :Big Grin
Haggie Wrote:Nadal gaat vrij eenvoudig doorkomen tot de finale. Een kraker tussen hem en Fedex/Gonzalez zal bepalen wie het toernooi gaat winnen!

De kraker wordt Gonzo tegen Federer. Mark my words!! De finale wordt daarna een eitje voor Nadal tegen 1 van deze 2.
Ad Wim Wrote:Ik weet niet waarom je zo'n hoge pet op hebt van Gonzalez (los van dat hij een favoriet van je is). Moya was netjes, maar Lopez daarna was wel heel nipt. Soderling zal hij ook wel kunnen hebben, maar Ivan wordt al lastig. Laat staan Federer of Ferrer.

Ljubicic is totaal geen gravelspeler en heeft tot nu toe alleen maar middelmatige spelers getroffen. Ferrer speelt nou ook niet echt overtuigend deze week. Massu (=netjes), Hrbaty (=gemzzld) en Ferrero scheelde ook niet veel.

En Federer... Hopen op een slechte dag.. :roll:
"Mentaal ijzersterk die Coria." Wie zei dat gisteren? :Big Grin
Kraai Wrote:1ste set Kiefer 7-6...met 14 dubbele fouten van Coria...knap hoor !!! =D> :Big Grin

Hup Coria! Serveren maar.. :lol:
Coria verkloot een 5-1 voorsprong en verliest hem in de tiebreak. Deze partij is nog lang niet over, maar Coria zal zichzelf wel achter de oren krabben.
Ad Wim Wrote:Coria verkloot een 5-1 voorsprong en verliest hem in de tiebreak. Deze partij is nog lang niet over, maar Coria zal zichzelf wel achter de oren krabben.

Hij is gewoon een faler!
Genomico Wrote:"Mentaal ijzersterk die Coria." Wie zei dat gisteren? :Big Grin
Eerst de wedstrijd afwachten. Als hij deze alsnog wint, vind ik hem inderdaad nog steeds mentaal ijzersterk.
Haggie Wrote:
Kraai Wrote:1ste set Kiefer 7-6...met 14 dubbele fouten van Coria...knap hoor !!! =D> :Big Grin

Hup Coria! Serveren maar.. :lol:

en weer gebroken.. *1-0, 30-0 voor Kiefer.. Hakkuh
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet niet waarom je zo'n hoge pet op hebt van Gonzalez (los van dat hij een favoriet van je is). Moya was netjes, maar Lopez daarna was wel heel nipt. Soderling zal hij ook wel kunnen hebben, maar Ivan wordt al lastig. Laat staan Federer of Ferrer.

Ljubicic is totaal geen gravelspeler en heeft tot nu toe alleen maar middelmatige spelers getroffen. Ferrer speelt nou ook niet echt overtuigend deze week. Massu (=netjes), Hrbaty (=gemzzld) en Ferrero scheelde ook niet veel.

En Federer... Hopen op een slechte dag.. :roll:
Ferrer wint wel even van gravelgrootmachten Massu en Ferrero. En daar was niks van gestolen. Hrbaty was nipt, maar mentaal ook wel weer erg sterk.
Lopez is ook geen gravelspeler en daar wint ie maar nipt van. Bovendien is Ljubicic veel en veel beter in vorm dan Gonzalez en dat telt op elke ondergrond zie je maar weer.
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet niet waarom je zo'n hoge pet op hebt van Gonzalez (los van dat hij een favoriet van je is). Moya was netjes, maar Lopez daarna was wel heel nipt. Soderling zal hij ook wel kunnen hebben, maar Ivan wordt al lastig. Laat staan Federer of Ferrer.

Ljubicic is totaal geen gravelspeler en heeft tot nu toe alleen maar middelmatige spelers getroffen. Ferrer speelt nou ook niet echt overtuigend deze week. Massu (=netjes), Hrbaty (=gemzzld) en Ferrero scheelde ook niet veel.

En Federer... Hopen op een slechte dag.. :roll:
Ferrer wint wel even van gravelgrootmachten Massu en Ferrero. En daar was niks van gestolen. Hrbaty was nipt, maar mentaal ook wel weer erg sterk.
Lopez is ook geen gravelspeler en daar wint ie maar nipt van. Bovendien is Ljubicic veel en veel beter in vorm dan Gonzalez en dat telt op elke ondergrond zie je maar weer.

Het is jammer dat ze niet tegen elkaar komen te spelen, dan had je kunnen zien dat Fernando een klasse beter is. Helaas sneuvelt Ferrer tegen Federer nu.
En Gonzalez tegen Ljubicic.
Ad Wim Wrote:En Gonzalez tegen Ljubicic.

Ik weet niet wat jij tegen Gonzalez hebt, maar....

Dat hij op Hardcourt verliest van Ljubicic, oke.. maar niet op gravel!
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:En Gonzalez tegen Ljubicic.

Ik weet niet wat jij tegen Gonzalez hebt, maar....

Dat hij op Hardcourt verliest van Ljubicic, oke.. maar niet op gravel!

!!
Vrij weinig, ik heb hem dan ook bij MV dus ik hoop dat hij wint. Maar ik vind dat hij tot nu toe dit jaar ondermaats presteert en van veel mensen kan verliezen. Hij had het onverwachts erg lastig gisteren tegen Lopez die al helemaal niet in vorm is en ook nog geen echte gravelspeler is. Daarnaast heeft hij nu twee zware 3-setters achter elkaar gespeeld en Soderling niet. En hij heeft al een keer verloren van Soderling dit jaar.
Jezus Coria, gisteren maak je mijn dag goed door te winnen vaN Mathieu na een kansloze achterstand. Nu verkloot je een 5-1 voorsprong en ontneem je me 10 punten.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44