FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
come on serra!! lekker hoor!!

pak de tb simon!
Hup Fransozen!! (Mathieu, Simon en Serra!!)
Coria, het is om te huilen...

5-4 #-o
tb simon?
Mr. T Wrote:Coria, het is om te huilen...

5-4 #-o

Nog nooit zo'n krankzinnige wedstrijd gezien.
centre court Wrote:tb simon?

Yep, 7-2
GSM Coria Icon_evil
Ik kom net terug uit college en lunch en wat een feest!
Di Mauro sleept hem eruit tegen Stepanek en Simon wint de eerste set. Maar wat nog veel mooier is, Coria wint de partij alsnog. Wat een klasbak!
Beetje jammer van Serra. Hup Ivan.
Simon 7-6 *0-1
Serra 6-4 *1-2
Ferrer 1-1* 40-30
Ad Wim Wrote:Ik kom net terug uit college en lunch en wat een feest!
Di Mauro sleept hem eruit tegen Stepanek en Simon wint de eerste set. Maar wat nog veel mooier is, Coria wint de partij alsnog. Wat een klasbak!
Beetje jammer van Serra. Hup Ivan.

Wat voor opleiding doe je Ad?
Ik vind het nog steeds belachelijk dat hij ongeveer een hele set aan dubbele fouten weggeeft, maar ik heb zelden zo'n staaltje van ijzeren zenuwen en keiharde mentaliteit gezien.
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik kom net terug uit college en lunch en wat een feest!
Di Mauro sleept hem eruit tegen Stepanek en Simon wint de eerste set. Maar wat nog veel mooier is, Coria wint de partij alsnog. Wat een klasbak!
Beetje jammer van Serra. Hup Ivan.

Wat voor opleiding doe je Ad?
Literatuurwetenschappen.
Ad Wim Wrote:Ik vind het nog steeds belachelijk dat hij ongeveer een hele set aan dubbele fouten weggeeft, maar ik heb zelden zo'n staaltje van ijzeren zenuwen en keiharde mentaliteit gezien.

IJzeren zenuwen? Nou, hij heeft al heel wat matchpoints laten liggen.
Maar er ook wat weggewerkt!
Het is wel weer dubbele belangen op de baan nu. Ik dacht eerst dat Coria zou verliezen en dan zou ik al bijna een kutweet bij MV hebben en maakte het me niet zoveel uit als Berdych zou verliezen, maar nu is het anders. Simon kan mijn TM-week heel goed maker want de volgende ronde is ook te doen. Aan de andere kant is Berdych ook bijzonder weinig gekozen bij MV dus die kan daar mijn week maken.
Ivan pakt de tweede set, mooi. Dat is toch wel de belangrijkste, Serra moet eraf!
En Simon moet eigenlijk ook gewoon winnen, want Berdych hebben toch wel redelijk wat mensen bij MV en Simon is echt een goudhaantje bij TM als hij dit wint.
Federer-Martin de baan op. Hup Alberto!
Ze zijn allebei toch kansloos tegen Ballerina..
Ja, wat een gast is dat. Eerst Portas en Bjorkman verslaan en nu zomaar derde ronde Masters Series.
Ivan slaat trouwens wel heel netjes 12 aces in twee sets.

Federer meteen al naar 3-0
Ad Wim Wrote:Ivan slaat trouwens wel heel netjes 12 aces in twee sets.

Federer meteen al naar 3-0

Niet overdrijven he, 11 pas! :wink:
Nee hoor, ook eentje op de tweede service Big Grin
Mooi ook het commentaar van Nalbi op zijn vroege partij:

Q. Was it too early for you?

DAVID NALBANDIAN: Very early. I don't know, this kind of tournament, it's ridiculous to play at this time. Looks like, I don't know, futures - futures in, I don't know, nowhere. So it's ridiculous.

Q. You're not used to playing that early?

DAVID NALBANDIAN: No, no. And when you ask to play a little bit late, so it's worse.


Dus als hij tegen Robredo gewoon op een relaxte tijd gepland staat, wordt het een makkie!
Federer 6-0, schrijf maar vast 25 punten op voor Ferrero (of Ferrer).
Ferrero is wel van een ander niveau dan Martin.

Ten eerste het leeftijd verschil: Martin 37, Ferrero 26..
En vergeet aub het kwaliteitsverschil niet...
Wat een spanning bij Simon-Berdych en Ljubicic-Serra!
Haggie Wrote:Ferrero is wel van een ander niveau dan Martin.

Ten eerste het leeftijd verschil: Martin 37, Ferrero 26..
En vergeet aub het kwaliteitsverschil niet...
Zullen we dan ook even Federer en Ferrero vergelijken? Big Grin
Serra slaat een ace op bp tegen

Berdych 4-1 voor in de tiebreak
Come On, Berdych..
O, als jij voor Berdych gaat juichen, ga ik natuurlijk voor Simon juichen.

Allez Gilles!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44