FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Àd Wim probeert met zijn voorspellende gave :^o er weer een wedstrijd van te maken, denk ik..
Gonzalez kmt erg goed terug, dat is fijn zeg.
dat bedoel ik :Big Grin
Ik had het niet verwacht, maar Gonzo lijkt de set te gaan pakken. En dat terwijl Ivan 4-1 voor stond en erg sterk aan het serveren was.
Sjezus, bij 4-1 en 30-0* Voor Ljubicic ga ik even weg en nu 5-7 1-4* voor Gonzalez! Wat heeft Ljubo opeens???
Ljubo gaat er toch wel verrassend dik af tegen Gonzo. Mooi, want nu wordt het bijna zeker Federer in de finale, gelet op zijn H2H tegen Gonzo.

Nadal in deze vorm is te goed voor Gaudio, dus dat wordt weer een mooie finale =D> =D> =D>

Over de finale durf ik nu geen voorspellingen te doen!
Ljubicic verstapte zich aan het einde van de eerste set. Werd minuten lang behandeld aan een zere teen. Hij pakte hierna nog maar één game...
Ad Wim Wrote:Zoals ik al dacht, gaat Ivan dit gewoon winnen. Jammer.

Heerlijk als Ad van te voren voorspellingen doet!! =D> Op z'n EB's komen die dan nooit uit :lol:
Tja, tegen blessures kan ik niet voorspellen.
Uit het verleden blijkt dat Ljubicic niet vaak geblesseerd is :lol:
Ad Wim Wrote:Tja, tegen blessures kan ik niet voorspellen.

Ach Blessure? Dan had Ljubicic wel opgegeven en anders was het misschien 6-3 in de 2e set geworden. Lijkt me duidelijk dat Gonzalez vanaf de 4-1 gewoon veel sterker was...
De Kabaggaan zei het al, maar dit lijkt me ook verduidelijkend:

At 4-5 15-0, Ljubicic asked an injury timeout and had a therapist look at his toe. Gonzalez took advantage of a weakened Ljubicic breaking immediately after at 5-5 and running away with the win with a quick second set.
Ad Wim Wrote:De Kabaggaan zei het al, maar dit lijkt me ook verduidelijkend:

At 4-5 15-0, Ljubicic asked an injury timeout and had a therapist look at his toe. Gonzalez took advantage of a weakened Ljubicic breaking immediately after at 5-5 and running away with the win with a quick second set.

Ach, als Gonzo van 4-1* terugkomt (waarin hij eigenlijk nog gewoon gelijkwaardig was aan Ivan) naar 5-4*, dan lijkt het me niet dat Gonzo de overwinning alleen aan de blessure van Ivan te danken heeft. Hij had anders echt wel gewonnen!!
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:De Kabaggaan zei het al, maar dit lijkt me ook verduidelijkend:

At 4-5 15-0, Ljubicic asked an injury timeout and had a therapist look at his toe. Gonzalez took advantage of a weakened Ljubicic breaking immediately after at 5-5 and running away with the win with a quick second set.

Ach, als Gonzo van 4-1* terugkomt (waarin hij eigenlijk nog gewoon gelijkwaardig was aan Ivan) naar 5-4*, dan lijkt het me niet dat Gonzo de overwinning alleen aan de blessure van Ivan te danken heeft. Hij had anders echt wel gewonnen!!

Gonzalez is gewoon de man die gaat stunten tegen Federer :8: ..
1e set voor Gaudio Icon_evil
:lol:

ben live met haggie aan 't kijken. wat een partij. gaudio valt aan, nadal verdedigd. enkele schitterende punten al met als hoogtepunt een keiharde passing van nadal door de benen. :eeeek:
Kut dat ik dat niet kan zien.... :letitallout:

Maakt Nadal nog kans Icon_question
Nadal maakt maar 1 van 9 bp's, dat zegt ook wel iets. Hij krijgt de kansen dus wel.
De stats van Nadal zijn ook beter. Dat zal dus nog wel goed komen.
Nadal begint warm te draaien, 4-1 nu.
De focus ligt toch nog steeds op TM, dus hup Nadal.

Maar als Gaudio dit wint, heb ik wel een topweek bij MV. Maar ja, het is nu al bovengemiddeld dus laat Nadal maar gewoon het toernooi winnen. Eigenlijk gewoon stom dat ik Nadal niet heb bij MV. Maar ik heb bewust gekozen voor het budget en daht dat Gaudio, Berdych en Coria meer budgetwinst zouden halen.
centre court Wrote::lol:

ben live met haggie aan 't kijken. wat een partij. gaudio valt aan, nadal verdedigd. enkele schitterende punten al met als hoogtepunt een keiharde passing van nadal door de benen. :eeeek:
6-1 Nadal.
Een en al Nadal wat de klok slaat, of niet jongens?
Nu hoor je CC niet Big Grin
gaudio wordt nu helemaal weggespeeld. einde wedstrijd mannen. beetje flauw dat je nu weer voor TM gaat Ad.
Ik heb de hele tijd al gezegd dat TM mijn prioriteit heeft. Ik weet niet waar je dit nu weer vandaan haalt. Anders had ik toch constant al gewild dat Nadal eruit zou gaan.
Gisteren was ik voor Gaudio omdat maar een paar mensen die bij TM hadden en ik Robredo niet had. En ik had Gaudio bij MV dus logisch, lijkt mij. Nu ben ik voor Nadal omdat ik die zelf heb bij TM en heel veel mensen niet.
Niet lullen dus.
nu heb je bij allebei een gemiddelde week...anders was MV goed en TM ruk. en dacht dat je voor de weekscores ging.
Ad Wim Wrote:Ik heb de hele tijd al gezegd dat TM mijn prioriteit heeft.

Ik meen me te steeds te herinneren dat je constant aan het twijfelen was wat je nu de prioriteit moest geven, maar jah, boeiuh!! :wink:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik heb de hele tijd al gezegd dat TM mijn prioriteit heeft.

Ik meen me te steeds te herinneren dat je constant aan het twijfelen was wat je nu de prioriteit moest geven, maar jah, boeiuh!! :wink:

Ik stoor me er ook niet aan hoor, ik gun 't wel ad wel dat ie een goede week heeft met wat voor team dan ook. :wink:
come on Fedex! 2x winnen en je maakt me blij! :8:
fedex 2-0 :Big Grin
Fernando is een diesel, dit zegt niets!!

Come on Fernando!!!!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44