FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Ad Wim Wrote:2-0 Soderling, wat is dit? Die kan toch weinig op gravel? Mijn belangrijkste concurrent heeft Starace niet Icon_evil

Forza Soderling! De halve moet zeker haalbaar zijn Icon_twisted
nadal speelt echt niet goed hoor. heeft de grootste moeite met lisnard. die krijgt al 4 bps, nadal zelf maar 3. hij zal deze nog wel makkelijk winnen in de 2e. maar 't echte ritme lijkt me nog ver te zoeken. nalbi of gaudio gaat 'm elimineren!! Icon_twisted
Ad Wim Wrote:2-0 Soderling, wat is dit? Die kan toch weinig op gravel? Mijn belangrijkste concurrent heeft Starace niet Icon_evil

Had ie niet een setje tijdens de Davis Cup van Nalbandian in Argentinië gewonnen? Dat vond ik destijds al heel opvallend. Misschien kan ie het dus toch wel een beetje op gravel.
Gaudio vergeet de partij vroegtijdig te beslissen in de tweede en laat 2 bp onbenut voor een 2-0 voorsprong. 1-1 0-15 nu...
kom op joh potito! slaapkop!
gaudio die een pot in 2 sets wint vond ik iets te optimistisch.
Kijk, dit bedoel ik dus, nu de break voor Chucho. Icon_evil
Hernych-Vliegen is een belangrijke voor MV, omdat veel mensen voor Vliegen en Hernych zijn gegaan (wat op zich geen slechte tactiek is) en ik alleen voor Herrnych.
Mooi, Potito begint ook te draaien, 3-4 nu en zelf aan service.
En Nadal breakt :Big Grin

En Gaudio breakt :Big Grin
centre court Wrote:nadal speelt echt niet goed hoor. heeft de grootste moeite met lisnard. die krijgt al 4 bps, nadal zelf maar 3. hij zal deze nog wel makkelijk winnen in de 2e. maar 't echte ritme lijkt me nog ver te zoeken. nalbi of gaudio gaat 'm elimineren!! Icon_twisted
Het ziet er inderdaad niet best uit en hij mag van geluk spreken dat hij met alleen maar minder goden in het achtste deel zit. Want op een been kan hij Hernych of Vliegen nog wel pakken. Dan moet hij toch klaar zijn voor Guillermo "Double Fault" Coria.
Die Gaudio is ook ongelooflijk. Meerdere gamepoints voor Acasuso, kijk je even niet, heeft hij opeens de break.
Als Acasuso en Vliegen nu even verliezen [-o<

Dan heb ik al meer punten dan Tampie en Buurs en ook nog eens Simon en Gonzalez (en bij Tampie ook Ferrero) extra :Big Grin

[-o< [-o< [-o< [-o<
Genomico Wrote:Als Acasuso en Vliegen nu even verliezen [-o<

Dan heb ik al meer punten dan Tampie en Buurs en ook nog eens Simon en Gonzalez (en bij Tampie ook Ferrero) extra :Big Grin

[-o< [-o< [-o< [-o<
Ik sta achter je!
Dit alles natuurlijk bij TM. Voor MV zouden juist Vliegen en Acasuso moeten winnen. Back up noem ik dat maar, omdat ik nu een topweek bij TM wil hebben. Als Mathieu had gewonnen, zou ik dat bij MV hebben gehad, maar nu alle ogen gericht naar TM.
Ik zit er nog steeds een beetje tussenin. Als Gaudio, Starace, Nadal en Hernych dit winnen, gaan zowel TM als MV behoorlijk goed. Dan morgen maar weer kijken hoe het gaat. Maar mijn voorkeur gaat in principe uit naar TM, omdat ik daar iets beter ga en daar Nadal heb en bij MV niet. Ik hoop dus absoluut niet dat Nadal er voor de halve finale uit gaat. Tenzij het tegen Coria is, die vervolgens het toernooi wint, dan kan ik er nog mee leven.
Als Acasuso dit wint, gaat TM helemaal super maar gaat MV weer vrij kut want dan ben ik mijn enige echte troef, naast Berdych, kwijt.
Hernych verprutst al 4 bp's Icon_evil

Edit: hij pakt zijn 5e, mooi!
Nadal staat inmiddels ook redelijk te walsen in de tweede.

Maar Starace verliest de eerste set, terwijl hij zo mooi was terug gekomen. Fuck!
Hernych van 3-1 naar 3-3, dat is jammer. Maar Starace breakt wel meteen in de tweede.
Hmm, Chucho wint de tweede set en Vliegen breakt naar 4-3, dat is wel een beetje jammer.

Maar Nadal wint heel netjes en Starace naar 2-0.
En Hernych breakt weer terug!! :Big Grin
Gaudio-Acasuso blijft wel erg lang stil staan op 1-1 in sets. Blessure? Opgave? WC?

Hernych breakt wel weer terug :razz:
Gaudio verzuimt wederom om vroeg op een break voorsprong te komen. 0-1 0-15 nu.
Ik weet dat het stom klinkt, maar ik neig er toch steeds maar naar dat ik wil dat Acasuso wint. Ik ga dan flink wat punten op Haggie en CC inlopen bij TM en heb uberhaupt een topweek. MV heb ik waarsch toch al geen goede week omdat ik Nadal, Ferrero en Simon niet heb.

Hoe dan ook, Hernych en Starace moeten sowieso winnen.
Ad Wim Wrote:Ik weet dat het stom klinkt, maar ik neig er toch steeds maar naar dat ik wil dat Acasuso wint. Ik ga dan flink wat punten op Haggie en CC inlopen bij TM en heb uberhaupt een topweek. MV heb ik waarsch toch al geen goede week omdat ik Nadal, Ferrero en Simon niet heb.

Hoe dan ook, Hernych en Starace moeten sowieso winnen.

Als ik jou was zou ik hopen dat de schade bij MV mee gaat vallen :wink: Dus gewoon Gaston aanmoedigen!! :Big Grin
Fuck, regen!

Maar wel nog even de break voor Gaston.
Bedenk me ook opeens dat Vliegen - Hernych ook niet zo'n ramp is. Dat scheelt maar 8 puntjes, want ze zijn toch kansloos tegen Nadal. Acasuso is toch wat belangrijker aangezien je dan meteen 25 pnt voor hem op kan gaan schrijven, dus komop Gaston!!

En de break :Big Grin:Big Grin:Big Grin:Big Grin
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik weet dat het stom klinkt, maar ik neig er toch steeds maar naar dat ik wil dat Acasuso wint. Ik ga dan flink wat punten op Haggie en CC inlopen bij TM en heb uberhaupt een topweek. MV heb ik waarsch toch al geen goede week omdat ik Nadal, Ferrero en Simon niet heb.

Hoe dan ook, Hernych en Starace moeten sowieso winnen.

Als ik jou was zou ik hopen dat de schade bij MV mee gaat vallen :wink: Dus gewoon Gaston aanmoedigen!! :Big Grin
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar een echte topweek bij TM zou ook wel weer eens lekker zijn. En dan te bedenken dat ik gewoon Moya en Massu ben kwijt geraakt gisteren.
Ik vind het heel lastig allemaal. Dat krijg je nou met die dubbele belangen!
Bovendien was het Acasuso, Chela of Safin. Dus het is niet zo'n hele grote ramp als Chucho verliest, omdat de alternatieven niet beter waren.
Hebben ze een dak op Court 2? Ze spelen daar gewoon verder.
3-1 Gaudio nu.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44