FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Starace heeft waarsch gehoord dat Davy verloren heeft en dat hij kans heeft om de derde ronde te halen. Meteen een dikke arm!
Safin krijgt zijn eerste bp en pakt hem meteen. Misschien is dit de ommekeer.
Starace naar de tiebreak en Simon begint meteen met een ace :razz:
Lopez staat ook te choken in de 2e set tegen Hanescu: 2-4.
Starace 3*-1 voor in TB.
Simon - Gabashvili 2*-0
Starace pakt de 1e set hoor :Big Grin
Simon heeft al 10 punten, Gabashvili pas 1 :eeeek:
Mathieu breakt, het is nu toch echt einde verhaal voor Marat
Starace pakt de set, maar Safin laat zich meteen weer breken, hij heeft nog geen servicegame kunnen houden. Icon_evil Icon_evil
Mathieu breakt Safin weer :razz:
Simon 3-0 :razz: :razz:
Starace pakt de eerste set toch :razz: :razz: :razz:
_Tampie Wrote:Starace pakt de set, maar Safin laat zich meteen weer breken, hij heeft nog geen servicegame kunnen houden. Icon_evil Icon_evil
Ik snap ook niet dat jij Safin hebt. Was jij niet degene die zei dat hij geblesseerd, moe, teleurgesteld was?
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Starace pakt de set, maar Safin laat zich meteen weer breken, hij heeft nog geen servicegame kunnen houden. Icon_evil Icon_evil
Ik snap ook niet dat jij Safin hebt. Was jij niet degene die zei dat hij geblesseerd, moe, teleurgesteld was?

Nee, volgens mij niet.

Hij breekt ook weer, nu een keer de service houden en dan kan het weer.
Safin brakt weer terug, ongelofelijk! Wat zou ik deze pot graag op tv willen zien, niet dat het een mooie pot is maar wel spannend.
THE MAILMAN Wrote:Lopez staat ook te choken in de 2e set tegen Hanescu: 2-4.
Starace 3*-1 voor in TB.
Simon - Gabashvili 2*-0
Als Lopez hier verliest, heb je geen goede dag...
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Starace pakt de set, maar Safin laat zich meteen weer breken, hij heeft nog geen servicegame kunnen houden. Icon_evil Icon_evil
Ik snap ook niet dat jij Safin hebt. Was jij niet degene die zei dat hij geblesseerd, moe, teleurgesteld was?

Nee, volgens mij niet.

Hij breekt ook weer, nu een keer de service houden en dan kan het weer.
O, oke, dan was het iemand anders.

Waarom heb je trouwens Rochus? Die gaat er toch gewoon hard af tegen Robredo? Neem voor dat geld dan Verdasco.
Scholten! Wrote:Safin brakt weer terug, ongelofelijk! Wat zou ik deze pot graag op tv willen zien, niet dat het een mooie pot is maar wel spannend.
Volgens mij is het gewoon een lelijke vrouwenpartij. Weer 0-30 op de service van Safin.
Simon gaat dit wel winnen ben ik bang, ik had gehoopt op wat vermoeidheid bij hem. Berdych zal toch wel winnen van hem mag ik hopen.

Het kwart van Ljubicic/Davydenko is wel erg matig bezet, als je hier de SF man te pakken hebt doe je het goed. Moya zou het moeten kunnen, maar is dit jaar niet echt sterk bezig. Zo zijn er sowieso dit jaar erg weinig zekerheidjes, Ljubicic is dit normaal wel maar zal op gravel toch geen SF halen lijkt me. Een QF Ljubicic - Moya zou me goed uitkomen.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Starace pakt de set, maar Safin laat zich meteen weer breken, hij heeft nog geen servicegame kunnen houden. Icon_evil Icon_evil
Ik snap ook niet dat jij Safin hebt. Was jij niet degene die zei dat hij geblesseerd, moe, teleurgesteld was?

Nee, volgens mij niet.

Hij breekt ook weer, nu een keer de service houden en dan kan het weer.
O, oke, dan was het iemand anders.

Waarom heb je trouwens Rochus? Die gaat er toch gewoon hard af tegen Robredo? Neem voor dat geld dan Verdasco.

Het was Rochus of Chela. Ik ging voor Rochus, en waarom niet? Zo sterk is Robredo ook weer niet, en Seppi kan hij ook hebben in de volgende ronde.
Moya is toch juist wel goed bezig? Zeker op gravel. Hij won Buenos Aires, en daarin van Massu, Ferrero en Pipo.
Ik denk ook dat hij daar door komt. Of misschien Simon, die opeens inziet dat hij goed op gravel kan spelen. Ik zie hem ook wel stunten tegen Berdych, aangezien hij ook van Seppi en Verdasco kon winnen en ik acht Berdych niet veel beter dan die twee op gravel.
_Tampie Wrote:Het was Rochus of Chela. Ik ging voor Rochus, en waarom niet? Zo sterk is Robredo ook weer niet, en Seppi kan hij ook hebben in de volgende ronde.
Ik denk dat Robredo wel erg sterk is, zeker na zijn eenvoudige overwinning op Horna.
Maar je had toch ook Simon en Mahut kunnen nemen bijvoorbeeld? ik vind het niks voor jou, zo'n gok.
En nu houden PHM en Safin opeens wel allebei hun service...
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Het was Rochus of Chela. Ik ging voor Rochus, en waarom niet? Zo sterk is Robredo ook weer niet, en Seppi kan hij ook hebben in de volgende ronde.
Ik denk dat Robredo wel erg sterk is, zeker na zijn eenvoudige overwinning op Horna.
Maar je had toch ook Simon en Mahut kunnen nemen bijvoorbeeld? ik vind het niks voor jou, zo'n gok.

arco heeft ook Rochus, dus gaat hij gewoon de QF halen.
Ad Wim Wrote:En nu houden PHM en Safin opeens wel allebei hun service...

Op 5-4 zal PHM breken, en dan is het meteen gedaan.
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Het was Rochus of Chela. Ik ging voor Rochus, en waarom niet? Zo sterk is Robredo ook weer niet, en Seppi kan hij ook hebben in de volgende ronde.
Ik denk dat Robredo wel erg sterk is, zeker na zijn eenvoudige overwinning op Horna.
Maar je had toch ook Simon en Mahut kunnen nemen bijvoorbeeld? ik vind het niks voor jou, zo'n gok.

Seppi in de volgende ronde? haha, dacht het niet. In de volgende ronde ontmoet Rochus of Robredo de persoonlijkheid Nalbandian, die een van deze twee tennissers zal verpletteren met fantastisch tennis
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Het was Rochus of Chela. Ik ging voor Rochus, en waarom niet? Zo sterk is Robredo ook weer niet, en Seppi kan hij ook hebben in de volgende ronde.
Ik denk dat Robredo wel erg sterk is, zeker na zijn eenvoudige overwinning op Horna.
Maar je had toch ook Simon en Mahut kunnen nemen bijvoorbeeld? ik vind het niks voor jou, zo'n gok.

arco heeft ook Rochus, dus gaat hij gewoon de QF halen.
Maar het is niet het seizoen van Arco, zeker niet de laatste weken. Ik neem aan dat Nalbi daar gewoon door komt.
Gabashvili op dubbel bp, de eerste inmiddels weg..... en hij pakt de tweede!!
Ad Wim Wrote:Maar het is niet het seizoen van Arco

Herstel: het is altijd het seizoen van Arco.
Starace naar 4-0, dat is gunstig, maar Simon wordt terug gebroken. En dat terwijl hij soeverein 5-2 voor stond.
Maar nu dubbel setpoint voor Simon. Wat een eikel.

edit en de set 6-4 voor Simon.
En Simon, gesteund door het publiek, pakt alsnog de set!
Als PHM nu breakt, is mijn dag al meer dan goed.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44