FTM Forum

Full Version: Monte Carlo
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Trouw publiek zal best. Maar als ze achter staan (ik ben een keer in het Utrecht stadion geweest bij een wedstrijd van Vitesse die ze met 3-1 verloren) en dan zingen ze niets anders dat "..., je moeder is een hoer" en dat dan over de scheids en alle tegenstanders i.p.v. dat ze hun team steunen. Dat soort schorem vind je niet bij PSV, Groningen, Heerenveen, Vitesse...
Dat is bij elke club zo, helaas.

Ik zeg dus juist dat dat niet bij elke club zo is!!!!
Genomico Wrote:Ajax aan de weg timmeren in Europa? [Image: hah.gif]

Met zo'n loting was dat elke top 5 club van Nederland gelukt.
Dat zagen we aan Feyenoord dit jaar. Die hebben het Nederlands voetbal pas een slechte dienst bewezen door er meteen uit te vliegen.
Dodge Wrote:Play offs is op langere termijn wel een verrijking denk ik. Nu voelt AZ zich een beetje genaaid, maar volgend jaar kunnen ze er weer profijt van hebben, zelfde geldt voor Ajax.
Alleen weer een retestreek dat de wedsrijden niet live te zien zijn op (reguliere) TV! :letitallout:

Wij hebben onze training 1,5uur naar voren geschoven gister om vervolgens met 50a60 man in de kroeg de wedstrijd Ajax-Feyenoord te kunnen zien. Schitterend om te zien hoe het café in kampen was verdeeld. Dat het niet op reguliere tv wordt uitgezonden is natuurlijk drama. Tegenwoordig zit het al op Tele2, waar is Versatel? Ik snap het allemaal niet meer en wil het niet weten ook.. :roll:
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:Trouw publiek zal best. Maar als ze achter staan (ik ben een keer in het Utrecht stadion geweest bij een wedstrijd van Vitesse die ze met 3-1 verloren) en dan zingen ze niets anders dat "..., je moeder is een hoer" en dat dan over de scheids en alle tegenstanders i.p.v. dat ze hun team steunen. Dat soort schorem vind je niet bij PSV, Groningen, Heerenveen, Vitesse...
Dat is bij elke club zo, helaas.

Ik zeg dus juist dat dat niet bij elke club zo is!!!!
Maar het is wel zo, helaas. Ik ben in heel wat stadions geweest en het is overal ellende. Bij de sympathieke kleine Brabantse clubjes iets minder, maar over het algemeen is het heel erg gesteld met het niveau van de supporters in Nederland.
Haggie Wrote:
Dodge Wrote:Play offs is op langere termijn wel een verrijking denk ik. Nu voelt AZ zich een beetje genaaid, maar volgend jaar kunnen ze er weer profijt van hebben, zelfde geldt voor Ajax.
Alleen weer een retestreek dat de wedsrijden niet live te zien zijn op (reguliere) TV! :letitallout:

Wij hebben onze training 1,5uur naar voren geschoven gister om vervolgens met 50a60 man in de kroeg de wedstrijd Ajax-Feyenoord te kunnen zien. Schitterend om te zien hoe het café in kampen was verdeeld. Dat het niet op reguliere tv wordt uitgezonden is natuurlijk drama. Tegenwoordig zit het al op Tele2, waar is Versatel? Ik snap het allemaal niet meer en wil het niet weten ook.. :roll:
Ik vind het bealchelijk dat je als seizoenkaarthouder een apart kaartje voor de play-offs moet kopen!
Jongens, laten we ons gaan richten op Fe-r/de-rer
Genomico Wrote:Jongens, laten we ons gaan richten op Fe-r/de-rer

:wink: ..6-2 6-2
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:Jongens, laten we ons gaan richten op Fe-r/de-rer

:wink: ..6-2 6-2

2-6 2-6 is wat ik hoop. Dan heeft Gonzo het wat makkelijker in de halve finale, want Ferrer is natuurlijk altijd lastig :Big Grin
Federer overigens nog nooit de halve finale gehaald hier, dus ik zie het somber in voor hem...
2-0 alweer..
Denk toch echt dat Federer dit seizoen ook op gravel gaat heerschen. Hij wint Roland Garros. Hij werkt gestaag voort aan zijn eigen legendevorming.
Ferrer mist 3 bp's en verliest de game en nu op zn eigen servicegame alweer 0-40.

Fedex *4-0..
Maak het maar snel af Roger, dan kan ik Gonzo nog aan het werk zien. 16.20 uur moet ik de bus hebben en dan moet Gonzo klaar zijn.
Genomico Wrote:Maak het maar snel af Roger, dan kan ik Gonzo nog aan het werk zien. 16.20 uur moet ik de bus hebben en dan moet Gonzo klaar zijn.

Of dat nog gaat lukken? Ben bang van niet, Geno..
Wat een inmaakpartij weer.
Ik moet hier een buiging maken voor Roger. Erg imponerend!!
Genomico Wrote:Ik moet hier een buiging maken voor Roger. Erg imponerend!!

En toen maakte Ferrer 5 punten op rij :Big Grin
Genomico Wrote:Trouw publiek zal best. Maar als ze achter staan (ik ben een keer in het Utrecht stadion geweest bij een wedstrijd van Vitesse die ze met 3-1 verloren) en dan zingen ze niets anders dat "..., je moeder is een hoer" en dat dan over de scheids en alle tegenstanders i.p.v. dat ze hun team steunen. Dat soort schorem vind je niet bij PSV, Groningen, Heerenveen...

haha nou val je echt door de mand genomico! Hou jij het nou maar bij tennis daar heb je "iets meer" verstand van!

Ik ben ook "een keer" (of 10 minimaal) bij Utrecht geweest en daar steunen ze echt wel hun ploeg! Kan me nog een keer herinnerren dat ze binnen 5 minuten 0-3 achter stonden tegen NEC..pas toen NEC ergens laat in de 2e helft de 1-4 maakte werd het wat stiller!

En dat soort schorem niet bij Groningen???? Ik kan me, nog niet zo heel lang geleden, nog een wedstrijd herinneren tegen RKC die werd gestaakt terwijl grun VOOR stond omdat ze Lurling voor alles en nog wat uitmaakte!

En zo zijn er nog veel meer voorbeelden..
Amen to that, Harry.

En ik zat er trouwens flink naast met Ferrer. God, wat is die Federer sterk zeg. Wordt weer een finale Nadal-Federer met weer Nadal als winnaar.
Ja maar Lurling die vraagt er ook om :wink:

En tuurlijk zullen de Utrecht supporters wel achter hun club staan, maar erg vaak wordt er op een negatieve manier aangemoedigd. Bij Groningen merk ik dat stukken minder, maar jah, ben ook maar een teletekst supporter.
Fin. G. Gaudio 6 6
T. Robredo 1 3

Fin. G. Coria 2 1
R. Nadal 6 6

Fin. R. Federer 6 6
D. Ferrer 1 3

:eeeek:
Alle verliezers halen niet meer dan 4 games totaal!! Soms lijkt tennis ook zo onlogisch.
staan wat frisse toppers straks in de semis.. en als ljubi straks wint heb ik er maar 1 van in mijn MV team Sad
maar dat is dan wel nadal :8:
Genomico Wrote:Ja maar Lurling die vraagt er ook om :wink:

En tuurlijk zullen de Utrecht supporters wel achter hun club staan, maar erg vaak wordt er op een negatieve manier aangemoedigd. Bij Groningen merk ik dat stukken minder, maar jah, ben ook maar een teletekst supporter.

haha hoe kun je dat nou horen op Teletekst :wink:
Dodge Wrote:Fin. G. Gaudio 6 6
T. Robredo 1 3

Fin. G. Coria 2 1
R. Nadal 6 6

Fin. R. Federer 6 6
D. Ferrer 1 3

:eeeek:
Alle verliezers halen niet meer dan 4 games totaal!! Soms lijkt tennis ook zo onlogisch.
staan wat frisse toppers straks in de semis.. en als ljubi straks wint heb ik er maar 1 van in mijn MV team Sad
maar dat is dan wel nadal :8:

Dus degene die als eerste 4 games pakt, wint...
Komop Fernando!!!! Zorg ff dat je snel terug breakt, zodat ik met een gerust hart naar de Achterhoek kan reizen.
Hoppa, en meteen 2 punten op rij: 15-30!!
Zoals ik al dacht, gaat Ivan dit gewoon winnen. Jammer.
Ad Wim Wrote:Zoals ik al dacht, gaat Ivan dit gewoon winnen. Jammer.

Wat zijn dat nou weer voor snelle conclusies????

Hoppa!! Meteen bp voor Fernando!!!!
Ik dacht het van tevoren al en de 4-1 van Ivan bevestigt het wel.
De week heeft wel geleerd dat 4-1 of zelfs 5-1 (denk aan Coria :wink: ) niet altijd iets zegt over de winst in de set..
5-4... :roll:

Gonz mag ook wel weer eens wat laten zien!!
Lui sekreet heeft nog niks gepresteerd dit seizoen...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44