FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Delray Beach
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hewitt doet ook een duit in het zakje om dit een onvergetelijke dag te laten worden :lol:
Ik ben er weer. Klasse Tursu. Op naar de volgende (Andreev) en dan de match tegen Ferrer. :lol:
Gelukkig maakt Lu nu heel veel fouten. Net 4 x UE op rij, waaronder 2 foute returns op 2 services
Ad Wim Wrote:Ook ja, uiteraard. Wat moet Kuiper anders doen? :crazy:

Inderdaad, ik doe niet anders. :lol: :lol:
Stille Wrote:Gelukkig maakt Lu nu heel veel fouten. Net 4 x UE op rij, waaronder 2 foute returns op 2 services

Lu mag op zich wel winnen, dat maakt de weg voor Querrey vrij en Hewitt is toch vrijwel door iedereen gekozen.
Stille Wrote:Gelukkig maakt Lu nu heel veel fouten. Net 4 x UE op rij, waaronder 2 foute returns op 2 services

waar kijk je?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=31605&part=sports">http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports</a><!-- m -->
thxs stille =D>
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Buurs, jij weet het, ik weet het! Je wordt geen 1e..

wil je die weddenschap nog afsluiten?

Op deze voorwaarde.

1. Wanneer ik jou gedurende het seizoen inhaal, krijg ik een krat bier.
2. Eindig ik boven jou aan de einde, krijg ik er nog 1.
3. Jij denkt dat je boven mij blijft, krijg jij een krat bier...

laten we het om een kaartje voor ABN AMRO doen?

Eindig ik boven je = 1 kaartje
Word ik eerste = 1 kaartje

Haal jij mij in = 1 kaartje
Jij blijft boven mij = 1 kaartje

Deal?

We spelen om de dikgedrukte.
Deal?
Speel nou gewoon om bier. Dan kunnen we weer een forumdag organiseren om te vieren dat Buurs geen 1e is geworden, en hebben we meteen bier :razz:

Mee eens. \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
OOP Dubai bekend. Morgen beginnen we al om 0900 uur met Kohlschreier-Ferrer
En de break voor Koro...nu wel uitserveren!
Stille Wrote:OOP Dubai bekend. Morgen beginnen we al om 0900 uur met Kohlschreier-Ferrer

aanvang 12 uur
Das locale tijd volgens mij. In Dubai is het 3 uur later dus 0900 uur Ned tijd
Koro... ](*,)
Laat het nou niet op derde set aankomen!
Stille Wrote:Das locale tijd volgens mij. In Dubai is het 3 uur later dus 0900 uur Ned tijd

lijkt me vreemd, dat ze daar morgen 2 uur eerder beginnen, dan vandaag.
Ze spelen morgen alle achtste finales dus zo raar is het niet dat ze dan 12 uur lokale tijd beginnen. Op livescore staat 0800 GTM en dat is 0900 uur hier
Hewitt!!
Koro =D>
ze spelen op 3 banen.

maar het zou zomaar kunnen.
Stille Wrote:Ze spelen morgen alle achtste finales dus zo raar is het niet dat ze dan 12 uur lokale tijd beginnen. Op livescore staat 0800 GTM en dat is 0900 uur hier

Volgens mij klopt dat ook wel. Op bwin staat ook wedden tot 9.00 uur.
Wel mooi. Ik heb morgen ATV. Moet ik nog vroeg op staan ook. #-o
Hewitt mist een bp. Game erna zelf gebroken...Even serieus nou hoor!
hewitt speelt heel slecht
Ad Wim Wrote:Het ging me natuurlijk niet om inhoudelijk reageren, maar om consequent te zijn. Je komt eerder met afkeurende, negatieve opmerkingen naar Haggie en mij, als wij iets over/tegen Buurs zeggen, maar nu doet hij exact hetzelfde, en zeg je niks...
Ik volg het forum niet van uur tot uur, dus het kan best zijn dat ik weleens wat over het hoofd zie. Bovendien reageren over het algemeen toch al genoeg mensen op Buurs, dan hoef ik niet nog eens een duit in het zakje te doen.
Ik ben me niet bewust van negatieve opmerkingen, ik probeer me te beperken tot inhoudelijke reacties. Die kunnen soms best uitgesproken zijn en lijnrecht tegenover de mening van de ander staan. Dat lijkt me niet erg, je mag best verschillende meningen hebben en ook van elkaars standpunten proberen te overtuigen.
Soms reageer ik weleens op opmerkingen van anderen die in mijn ogen negatief zijn met een soortgelijke opmerking. IK kan me voorstellen dat dat bij jou gebeurd is, bij Haggie kan ik me dat minder voorstellen.
Haha ik heb Hewitt 3 x keer gehad en 1x niet.. Hoef je niet te raden welke week niet Smile
Hij heeft nog niet verloren hoor.
Hij breekt in ieder geval terug.
Op Lu's service zijn nu al 92 punten gespeeld, op die van Hewitt 64.
Ja maar het is nu wel 5-2. :crazy:
Lekker Hewitt Undecided
Nummer 5 eruit voor vandaag Hakkuh
Die Hewitt. Verliest gewoon van LU.
Lu heeft zo al 2 mooie uitslagen. Nalbandian en nu Hewitt.

Dit moet de weg voor Querrey toch vrij maken dacht ik zo. :lol:
Querrey gaat eraf tegen Rochus