FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Delray Beach
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mist Wrote:Nou met die laatste foto van dichtbij die net vertoond werd, kun je toch moeilijk voorstellen dat iedereen daar levend uitkomt..

Idd!

[Image: Boeing_737_Turkish__199133b.jpg]
Geen brand, geen rook.. dan kan de grote hoop mensen daar met een paar kneuzingen en botbreuken toch wel uit komen.
Ik zie het ook niet zo, dat er hier heel veel doden gaan vallen op basis van die foto.
Mensen die bij de breuk zaten in het midden kunnen weleens de pineut zijn. Hopelijk komt iedereen er levend uit.

@ Topic:

Cilic is beter.. [-o<
Overdune Wrote:WTF, Nalbi gaat er gewoon af tegen Koellerer. :eeeek: Laatste wat ik gezien heb was dat het 6-1 *1-0 stond (en mogelijk heeft hij zelfs een dubbele break voor gestaan). cry Dit is weer een van z'n befaamde 'ik heb er geen zin in'-potjes. =D> Als Martin nu maar van Koellerer wint vind ik het best.

De NOS denkt er anders over.. :-k #-o

[Image: 650-01.gif]
Ad Wim Wrote:Ik zie het ook niet zo, dat er hier heel veel doden gaan vallen op basis van die foto.

Volgens de Noord-Hollandse radio die ik nu luister, zijn er al wel doden...
Lekker Cilic =D>
5-3 Cilic !!
Geen brand en net niet ver genoeg...beetje weinig brandstof...lijkt me logisch
Geen doden...Iedereen weer op scherp..das het positieve
En met nog een break naar 6-3...
Benneteau mist vastigheid
Cilic met dubbele break naar 6-3 \Big Grin/
Cilic oppermachtig..nu gewoon wel breaken en afmaken
Scherp op je eigen service blijven Marin!
Te laat.. #-o , break Benneteau
Het kan nog. Kom op Benne!!
ik word hier zo moe van
Nou gewoon uitserveren en dan die 3e set pakken.
Prima Benne. =D> =D>
kan me niet voorstellen dat benneteau dit gaat winnen...
KOM OP CILIC!!!!!
4-3 Cilic. Alles keurig op service...Beide nemen meer initiatief in de rally als ze zelf serveren en dat levert punten op.
Nou beetje druk erop Cilic!
Breaken en uitserveren svp!
Het is toch wel een close-wedstrijd. Geen echte favoriet.
kuiper Wrote:Het is toch wel een close-wedstrijd. Geen echte favoriet.
Benneteau is inderdaad beter gaan serveren...
Benneteau bloedfanatiek..juicht zelfs als hij van 40-0 naar 40-15 gaat
Ik heb weer geen vertrouwen erin Kool
Wat een kans op deuce voor mp :|
En Haggie maar lachen toen ik zei dat Cilic eerst maar eens voorbij Benneteau moest komen...
dit gaat tb worden.. wat een belangrijke.. wat een spanning :| [-o<
Die Cilic serveert nu wel heel erg goed. Als het een TB wordt heeft hij de meeste kans denk ik, als hij met de druk kan omgaan tenminste.