FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Delray Beach
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Pfff, wat moet dit een armoedige pot zijn tussen twee dramatisch in vorm zijnde spelers...

Ook Santoro is echt tegenvallend.
denk dat ik dit onthouden heb
Ah, dat denk ik ook ja. Hmmm, denk dat dat aan het begin van de pot was, maar ik denk ook dat je wat quotes kunt vinden van enthousiasme aan het eind van de partij.
klopt!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MURRAY TREKT ZICH TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


HOPPPAAA!!!!!!!!!!!!!!!
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Feli Haggerman!

Mooie keuze =D>
Mooi zo. Blij dat ik 'm niet genomen heb.
kraai, Elikian, stille, roffaboy, aadje, cornholio, monsterachtig, roger_fedex, Sao Paulo, Overdune en Arco met Murray
=D> Ferrer =D>
Gasquet Ferrer =D>
Gasquet - Ferrer morgen! Hoe mooi!!
GODVER DE GODVERREDOMME! GAAN JULLIE MAAR LEKKER TREKKEN DAT MURRAY NIET SPEELT! WAT EEN TYFUS PLEURIS GRAFWEEK
Stille Wrote:GODVER DE GODVERREDOMME! GAAN JULLIE MAAR LEKKER TREKKEN DAT MURRAY NIET SPEELT! WAT EEN TYFUS PLEURIS GRAFWEEK

Stille kruipt uit zijn schulp.. :wink:
Iig geen gloryhunter :lol:
Iig niet stil
Om 16uur Cilic - Djokovic. Belangrijk. Ik wil CIlic-Gasquet finale!
Ik wil Ferrer-Djokovic [-o<
Feli mensen met Ferrer, maar nu is het echt over voor jullie!
Prima 6-1!!!
mindlight Wrote:Ik wil Ferrer-Djokovic [-o<

Jou week pakt niet zo lekker uit he.
Wie past deze 2 wedstrijden even aan?
Absoluut niet, heb nog mazzel dat een Nalbi en een Murray zo weinig punten opleveren anders was het leed helemaal niet te overzien geweest. Maar met Ferrer, Djoko en Robredo in de finales kan ik de schade nog behoorlijk beperken hoop ik.
mindlight Wrote:Absoluut niet, heb nog mazzel dat een Nalbi en een Murray zo weinig punten opleveren anders was het leed helemaal niet te overzien geweest. Maar met Ferrer, Djoko en Robredo in de finales kan ik de schade nog behoorlijk beperken hoop ik.

Ferrer 6x gekozen, Gasquet 4x.
Ja ook goed, het gaat dan ook voornamelijk om Djoko en Robredo. Daar mogen geen veelgekozen figuren in de finale opduiken, dat is het belangrijkst.
Haggie Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MURRAY TREKT ZICH TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


HOPPPAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Dat had ik al voorspeld, helaas één ronde te laat. ](*,)
Ik zei het nog zo, maar Murray wilde niet luisteren.

Nu moet Ferrer maar verder gaan ten koste van Gasquet.
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MURRAY TREKT ZICH TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


HOPPPAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Dat had ik al voorspeld, helaas één ronde te laat. ](*,)
Ik zei het nog zo, maar Murray wilde niet luisteren.

Nu moet Ferrer maar verder gaan ten koste van Gasquet.

Gasquet lekker dagje rust. Ferrer heeft alleen vertrouwen opgebouwd met het gevoel van de wedstrijd winnen. Zijn spel was slecht.
Ik zie Gasquet dit winnen!
Allez Richard!
In ieder geval goed dat Murray eerst nog Clement naar huis heeft gestuurd, al was dat ook een makkie geweest voor Gasquet.
andre Wrote:In ieder geval goed dat Murray eerst nog Clement naar huis heeft gestuurd, al was dat ook een makkie geweest voor Gasquet.

Ja maar had mij toch wel even wat extra puntjes opgeleverd. Jammer dat mijn voorspelling dan weer net niet uitkomt en de keuze voor Clement beloond zou worden.
kuiper Wrote:
andre Wrote:In ieder geval goed dat Murray eerst nog Clement naar huis heeft gestuurd, al was dat ook een makkie geweest voor Gasquet.

Ja maar had mij toch wel even wat extra puntjes opgeleverd. Jammer dat mijn voorspelling dan weer net niet uitkomt en de keuze voor Clement beloond zou worden.

Toch fijn om Gasquet richting de halve finale te zien gaan met reeele kans op 300/500 punten.
There we go! COME ON Marin!!!!!