FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Delray Beach
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Mensen met kwade gedachten denken natuurlijk ook al snel aan doping bij Acasuso en Robredo...
buurs Wrote:Ik hoop nu op finales:

Djoko - Andreev

Vassallo - Monfils

Chardy - Koubek :8:
Dat gaat een tegenvaller worden voor je.
ben er ook bang voor.

als djoko en vassallo maar de finale halen en robredo niet, dan ben ik al zeer tevreden. :8:
Ad Wim Wrote:Mensen met kwade gedachten denken natuurlijk ook al snel aan doping bij Acasuso en Robredo...
Ohhh dat heb ik absoluut niet. Toch leert mijn ervaring dat mensen niet zo goed achter elkaar presteren. Dus elke maandag besluit ik om ze niet te nemen. Dat zal ik ook volgende keer weer doen.
Dacht dat alleen Nadal en Federer die klasse zouden kunnen hebben.
Benieuwd hoe Robredo het gaat doen op de snellere banen. Aus Open ging redelijk met wel een eenvoudige nederlaag tegen Roddick. Kan zomaar opschuiven naar nr 5/6 van de wereld op deze manier. Heeft alleen in Bastad zijn titel en in Warschauw een finaleplaats nog te verdedigen.
Kom op Fabrice...Won hier vorig jaar van Simon!
Acasuso - Almagro

Gasquet - Cilic

GGL - Golubev


Dit zouden nog eens mooie finales zijn! =D>

Hup Santoro!!!!!!
Meteen een 0-40 gemist :|
Ik moet zeggen dat de gedachte van doping bij Robredo en Acasuso echt niet bij me was opgekomen. Ze hebben ook niet echt super tegenstand gehad en ze hebben zelf echt genoeg kwaliteit.
Ik dacht er net toevallig aan. Ik vond het wel opvallend dat niemand er nog mee is gekomen, terwijl ze voor deze streak niet echt in vorm waren (Chucho zelfs geblesseerd) en bij Argentijnen sowieso die gedachte al snel op komt...
Het zou echt heerlijk zijn als ik nu via de livestream Simon mocht zien falen.. [-o< =D>
Santoro.. Notworthy
En weer een bp gemist, 1 mm in Sad

Simon redt zich momenteel alleen maar door goed te serveren... cry
En daar is de break al =D>
*2-1 Santoro.. \Big Grin/

Simon wordt helemaal gek van Sntoro, nu al..
Haha wat een wedstrijd...Vermakelijk om te zien. Als Simon dit verliest is hij echt een prutser!
Daar ben ik het dus niet mee eens.
Santoro is bijna 48 en gaat het toch niet winnen van Simon in de rally :eeeek:
Santoro is lekker aan het slicen.
Goede game van Simon, helaas...
Simon is warm...
Als tegenstander van Santoro moet je alles ongeveer op de lijn slaan in flink tempo, en Simon doet dat momenteel.
mag ook nog even aangeven dat ik ernstig teleurgesteld ben ik de heer S.Querrey. Wat een aanfluiting zeg. 6-4 6-1 eraf tegen fucking rochus. hij had 't verschil kunnen maken met een toernooizege. zit verder geen normale tennisser meer in daar. :roll:
Dat kan Simon niet volhouden, no way.. :8:
Baghdatis! Die zie ik nu ook wel als favoriet, samen met Chardy en Fish uiteraard.
Ad Wim Wrote:Als tegenstander van Santoro moet je alles ongeveer op de lijn slaan in flink tempo, en Simon doet dat momenteel.
Hou toch op Ad...Je doet net of hij het loopvermogen van Nadal heeft.
zijn service is zwak...zijn conditie
Alleen zijn balgevoel is nog over.
centre court Wrote:mag ook nog even aangeven dat ik ernstig teleurgesteld ben ik de heer S.Querrey. Wat een aanfluiting zeg. 6-4 6-1 eraf tegen fucking rochus. hij had 't verschil kunnen maken met een toernooizege. zit verder geen normale tennisser meer in daar. :roll:

Ik ben blij met jou reactie hoor! :8:
maar op balgevoel kan die man alles!
Ad Wim Wrote:Baghdatis! Die zie ik nu ook wel als favoriet, samen met Chardy en Fish uiteraard.

Ggl of Rochus zal vanaf de onder kant in de finale komen. Hopen op de eerstgenoemde.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Als tegenstander van Santoro moet je alles ongeveer op de lijn slaan in flink tempo, en Simon doet dat momenteel.
Hou toch op Ad...Je doet net of hij het loopvermogen van Nadal heeft.
zijn service is zwak...zijn conditie
Alleen zijn balgevoel is nog over.
Gaat niet om loopvermogen, het gaat erom dat dat de manier is om rally's van hem te winnen. Hij is klein en heeft idd weinig loopvermogen, dus je moet die ballen langs de lijn wegslaan. Zo niet, dan gaat ie slicen en komt ie na verloop van tijd in. En aan het net is ie koning.
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Baghdatis! Die zie ik nu ook wel als favoriet, samen met Chardy en Fish uiteraard.

Ggl of Rochus zal vanaf de onder kant in de finale komen. Hopen op de eerstgenoemde.
Of Korolev natuurlijk. Belangrijk potje tussen hem en GGL.

Mijn last-minute wissel was trouwens Baghdatis en RRH voor Acasuso...