FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Delray Beach
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Gasquet naar de tiebreak. Win hem aub.. [-o< !
Nou Tb...50-50 momenteel...
1-0**. Nu puntje pakken.
Wat was dat nou weer??? ](*,)
**1-2..
*2-2.
Prima services..nu een puntje dan...
3-2** Nice! Alle punten nog op service!
Wat een verschrikkelijke mishit/return/waardeloze bal weer....
**3-4..
Santoro =D>
Gasquet krijgt niveau niet omhoog
Nice serve/volley *4-4. Pak je laatste service punt ook!
lul...wat een prutsbal
Nee Nee Nee...

4-5** Lelli
ace 2 sps
Ace. 4-6* ](*,)
Set Simone...Gasquet veel te sloom
Stuk stront.. WAT WIL JE NOU MET DIE BAL?? ](*,) ](*,)


Dan maar in 3.
Klasse Bolelli. =D> =D>

Mooie 3e ronde partij tussen Clement en Bolelli. :wink:
KOmt die gloryhunter ook weer aan. Je begint echt op Buurs te lijken.. :x
Wat nou gloryhunter, ik ben hier de hele dag al. :crazy:
Niet alleen als het goed gaat ofzo.

En met buurs vergelijken? [-X
Deze hele wedstrijd hoor ik je niet. Als je af en toe keer berichtje post met hup bolelli zou het me minder storen denk ik
Kijk eens naar jezelf ipv de vrouwelijke scheidsrechter :x
hup bolelli :wink:
Gasquet - Bolelli gaat helemaal gelijk op.

Nu dan.. challenge! Je kunt bijna niet zien of hij in of uit is.
Maar natuurlijk uit! Game Bolletje.
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:Waarom heb je Gabasvilli eigenlijk niet Kuiper?

Ik moet ook alles uitleggen hier. :wink:
Het verbaast me wel dat er 11 mensen zijn die hem hebben. Simon moet ook met de ogen dicht van hem kunnen winnen toch?
Ik ben het met een aantal dingen van je eens, maar dit is wel onzin. Gabash al 45 punten voor niet al te veel geld en Simon kan van heel veel gasten verliezen, hebben we al meermaals gezien.
Uiteraard is Simon de dikke favoriet, maar we hebben in Rotterdam (Benneteau, Youzhny) wel gezien dat je gasten die doorzijn en niet te duur gewoon moet hebben. Toch negeren mensen zulk soort gebeurtenissen blijkbaar.

Ik ben daar 1 van. Kan het niet verkroppen als zo iemand zoals nu er hard afgaat. Dan toch liever wat meer risico. Wint met de grootst mogelijke moeite van een qualifier, dan moet ik hem nemen omdat hij 45 punten al heeft? En maar gokken dat het 1 van de 10x is dat hij wel van Simon wint. Tegen mij gevoel.
Daar zit zeker wat in. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Rotterdam, waar Youzhny en Benneteau ook door waren voor de deadline: daar wonnen die twee vervolgens ook de voglende ronde ondanks dat ze de underdog waren. Verrassingen zijn er elke week, en zeker zulk soort gasten moet je dan eigenlijk hebben vind ik.
kuiper Wrote:hup bolelli :wink:
Ik vind het nog net zo erg Wink
Ik ga zometeen reizen richting huis met openbaar. Zou je af en toe punten willen neerzetten Kool?

Ik kan op mobiel alleen via livescore kijken en het forum dan.
Ik vind Youzhny en Benneteau (die ik allebei had in Rotterdam) wel van een ander niveau dan Gabashvili.
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kuiper Wrote:
Haggie Wrote:Waarom heb je Gabasvilli eigenlijk niet Kuiper?

Ik moet ook alles uitleggen hier. :wink:
Het verbaast me wel dat er 11 mensen zijn die hem hebben. Simon moet ook met de ogen dicht van hem kunnen winnen toch?
Ik ben het met een aantal dingen van je eens, maar dit is wel onzin. Gabash al 45 punten voor niet al te veel geld en Simon kan van heel veel gasten verliezen, hebben we al meermaals gezien.
Uiteraard is Simon de dikke favoriet, maar we hebben in Rotterdam (Benneteau, Youzhny) wel gezien dat je gasten die doorzijn en niet te duur gewoon moet hebben. Toch negeren mensen zulk soort gebeurtenissen blijkbaar.

Ik ben daar 1 van. Kan het niet verkroppen als zo iemand zoals nu er hard afgaat. Dan toch liever wat meer risico. Wint met de grootst mogelijke moeite van een qualifier, dan moet ik hem nemen omdat hij 45 punten al heeft? En maar gokken dat het 1 van de 10x is dat hij wel van Simon wint. Tegen mij gevoel.
Daar zit zeker wat in. Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar Rotterdam, waar Youzhny en Benneteau ook door waren voor de deadline: daar wonnen die twee vervolgens ook de voglende ronde ondanks dat ze de underdog waren. Verrassingen zijn er elke week, en zeker zulk soort gasten moet je dan eigenlijk hebben vind ik.
Eens...
Denk dat het verschil bij mij ligt. Ik vind Youzhny en Benneteau veel meer mogelijkheden hebben in een goede week.