FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Delray Beach
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Kuiper, ik gun het je trouwens van harte :wink:

Ik kan het alleen moeilijk verkroppen, maar dat is de aard van het beestje :8:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Ik heb hier geen woorden voor....
Want?
Gewoon voor de goedkoopste gegaan...
Het is niet zo dat Kohl in bloedvorm was ofzo.

Nog niet afgelopen overigens

Ferrer kan niet veel meer...
Waarom poll je dan wel voor hem?
Dan verneukt ie ook nog eens een 40-15 op eigen service. 4-6 2-5*. Over en sluiten. Hakkuh !!!!!!!!!!!!
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Ik heb hier geen woorden voor....
Want?
Gewoon voor de goedkoopste gegaan...
Het is niet zo dat Kohl in bloedvorm was ofzo.

Nog niet afgelopen overigens

Ferrer kan niet veel meer...
Waarom poll je dan wel voor hem?

ik zei toch ftm.
andre heeft geen kohl en kuiper heeft ferrer.
Het gaat erom dat je zegt dat Ferrer niks meer kan, maar wel voor hem pollt.
buurs Wrote:Kuiper, ik gun het je trouwens van harte :wink:

Ik kan het alleen moeilijk verkroppen, maar dat is de aard van het beestje :8:

Oké snap ik wel, maar het is natuurlijk niet week in week uit alleen maar geluk.
Ik ga uiteraard ook nog slechte weken krijgen. Je kunt niet een jaar lang alleen maar goede weken hebben.
Ad Wim Wrote:Het gaat erom dat je zegt dat Ferrer niks meer kan, maar wel voor hem pollt.

Kohl kan blijkbaar nog minder ](*,)
Prima uitslag!
Nu door David!
Liefste tegen Tursu...tegen Andreev negatieve hth...
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper, ik gun het je trouwens van harte :wink:

Ik kan het alleen moeilijk verkroppen, maar dat is de aard van het beestje :8:

Oké snap ik wel, maar het is natuurlijk niet week in week uit alleen maar geluk.
Ik ga uiteraard ook nog slechte weken krijgen. Je kunt niet een jaar lang alleen maar goede weken hebben.

Jouw lijn lijkt nu veel op die van Haggie vorig jaar.

De verrassende keuzes gaan goed.
Tursunov!!!

Ja, hopsakee naar de halve finale. Hij mag toch niet verliezen van die loser van een Andreev. [-o<
buurs Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper, ik gun het je trouwens van harte :wink:

Ik kan het alleen moeilijk verkroppen, maar dat is de aard van het beestje :8:

Oké snap ik wel, maar het is natuurlijk niet week in week uit alleen maar geluk.
Ik ga uiteraard ook nog slechte weken krijgen. Je kunt niet een jaar lang alleen maar goede weken hebben.

Jouw lijn lijkt nu veel op die van Haggie vorig jaar.

De verrassende keuzes gaan goed.

In jouw ogen verrassend. Maar wij (musse en ik) spenderen er zondags en maandags toch heel wat uurtjes aan om een voor ons zo goed mogelijk team neer te zetten. Met soms een enkele verrassing ertussen, maar dat moet ook vind ik.
Maar als wij een verschillende mening hebben over spelers is dat niet bij voorbaat geluk of verrassend in het algemeen.
buurs Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper, ik gun het je trouwens van harte :wink:

Ik kan het alleen moeilijk verkroppen, maar dat is de aard van het beestje :8:

Oké snap ik wel, maar het is natuurlijk niet week in week uit alleen maar geluk.
Ik ga uiteraard ook nog slechte weken krijgen. Je kunt niet een jaar lang alleen maar goede weken hebben.

Jouw lijn lijkt nu veel op die van Haggie vorig jaar.

De verrassende keuzes gaan goed.

En mijn normale keuzes gaan nu fout.. Ik zit momenteel in een crisis.
De Toto win je ook niet door alle uitslagen precies in te vullen zoals ze eigenlijk horen te gaan. Je moet soms inspelen op een verrassing.

Bijvoorbeeld deze week Clement en musse wou graag Lapentti als verrassing. Oké dat kan dan goed uitpakken en soms verkeerd. Ik vind dat geen geluk.
kuiper Wrote:
buurs Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper, ik gun het je trouwens van harte :wink:

Ik kan het alleen moeilijk verkroppen, maar dat is de aard van het beestje :8:

Oké snap ik wel, maar het is natuurlijk niet week in week uit alleen maar geluk.
Ik ga uiteraard ook nog slechte weken krijgen. Je kunt niet een jaar lang alleen maar goede weken hebben.

Jouw lijn lijkt nu veel op die van Haggie vorig jaar.

De verrassende keuzes gaan goed.

In jouw ogen verrassend. Maar wij (musse en ik) spenderen er zondags en maandags toch heel wat uurtjes aan om een voor ons zo goed mogelijk team neer te zetten. Met soms een enkele verrassing ertussen, maar dat moet ook vind ik.
Maar als wij een verschillende mening hebben over spelers is dat niet bij voorbaat geluk of verrassend in het algemeen.

Ik weet dan nog steeds niet hoe jullie dachtten bij de keuzes Lapentti / Junquiera. Maar maakt allemaal uit. Er moet toch iemand boven Buurs eindigen dit seizoen :wink:
Raging Bull lijkt ook een gevaarlijke outsider als hij dit niveau vasthoudt.
Zie nu pas dat Kuiper beide heeft :o en Tursu...Wat als Andreev ineens gaat presteren? ruim 6500 punten
Andreev gaat ook presteren nu :-({|=
Kohli eruit, lekker.
Als Cilic of Gasquet zometeen verliest, kom ik deze week niet meer op het forum..
Kan ik je uitleggen Haggie. We doen niets zomaar.

Lapentti was echt een persoonlijke keus van Musse. Soms heb je van die ingevingen (had ik laatst met Vassallo, misschien wel een week te vroeg :oops: ), dan moet je hem ook nemen anders krijg je spijt. En Lapentti zat nou niet echt in een moeilijk kwart.

Junqueira was als backup bedoeld voor Monfils. Ik had verwacht dat hij van Mayer zou winnen en we hadden allebei totaal geen vertrouwen in Moya. Musse had zelfs tegen hem gepolld. Dus was Junqueira de optie om een eventueel verlies van Monfils op te vangen. En 90 punten had ik ook genoeg gevonden.
Junquiera leek me ook een prima keus, Lapentti niet echt, maar goed...
Haggie Wrote:Als Cilic of Gasquet zometeen verliest, kom ik deze week niet meer op het forum..
Beide licht favoriet maar geen zekerheidjes...
Ik help je aanmoedigen!
kooltje Wrote:
Haggie Wrote:Als Cilic of Gasquet zometeen verliest, kom ik deze week niet meer op het forum..
Beide licht favoriet maar geen zekerheidjes...
Ik help je aanmoedigen!

Het zou gewoon een schande zijn als ze zouden verliezen.

Gelukkig heb ik jou steun.. :Big Grin
Zondagmiddag: Cilic - Gasquet de finale.. [-o<
Haggie Wrote:Zondagmiddag: Cilic - Gasquet de finale.. [-o<
ja en de zaterdag ervoor Santoro-Cilic en Ferrer-Gasquet
ff berichtje tussendoor:

Vliegthui gecrasht op Schiphol!!!!!

Turks vliegtuig met 135 man aan boord.. wss geen doden, maar toch...
Ik zie het op tv. Wat een ravage.
Nou met die laatste foto van dichtbij die net vertoond werd, kun je toch moeilijk voorstellen dat iedereen daar levend uitkomt..
Dat geeft weer de betrekkelijkheid weer van de uitslagen in Dubai. :roll:

Maar toch maar even een hup voor Benneteau.
Benneteau met moeite naar 1-0. Hup Cilic!