FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Delray Beach
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Andreev is een enorme slowstarter.

Dit gaat nog wel goedkomen [-o<
Ferrer. Nog niets gepresteerd dit jaar. Hij wint twee makkelijke setjes van Ljubicic en er zijn managers die hem nemen.. tsja..
Hahahaha, die Andreev, te triest dit. Hoe heb ik ooit voor hem kunnen gaan #-o
Haggie Wrote:Ferrer. Nog niets gepresteerd dit jaar. Hij wint twee makkelijke setjes van Ljubicic en er zijn managers die hem nemen.. tsja..
Klopt..Ik heb de wedstrijd tegen Ljubo gezien
Geweldig David!
Haggie Wrote:Ferrer. Nog niets gepresteerd dit jaar. Hij wint twee makkelijke setjes van Ljubicic en er zijn managers die hem nemen.. tsja..
Ik vind het een mooie keuze. Heb er ook nog wel even over gedacht, maar ik was ervan overtuigd dat ie van Kohl zou verliezen. Als Kohl een moeilijkere loting had gehad, had ik Ferrer genomen. Maar waarsch ook meerderen met mij...
Wat een lachertje, die Andreev. Wint alleen punten als ie een goede 1e slaat. Maar die slaat ie nauwelijks :|
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ferrer. Nog niets gepresteerd dit jaar. Hij wint twee makkelijke setjes van Ljubicic en er zijn managers die hem nemen.. tsja..
Ik vind het een mooie keuze. Heb er ook nog wel even over gedacht, maar ik was ervan overtuigd dat ie van Kohl zou verliezen. Als Kohl een moeilijkere loting had gehad, had ik Ferrer genomen. Maar waarsch ook meerderen met mij...

Wanneer Ferrer-Ljubicic nog niet gespeeld was, had niemand hem gehad.
klasse igor! gewoon je eigen game!
Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL had ik dan zeker gehad, op basis van eerdere toernooiperformance en H2H's. Vond het jammer dat die al gespeeld was.
Wat meer fouten van David...Een beetje spanning heeft hij nodig..Kom op!
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

Hoho.. GGL stond al in mijn teampie vooraf Smile
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL had ik dan zeker gehad, op basis van eerdere toernooiperformance en H2H's. Vond het jammer dat die al gespeeld was.
Zullen we het over jouw keuzes maar niet hebben? Wink
Aij zo hoeft het niet...
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL en Gabas zijn natuurlijk stukken goedkoper. Cilic draait een veel beter jaar.

Ik heb geen moment aan Ferrer gedacht. Dit komt vooral omdat ik KOhlie echt van hem zag winnen
Nee, want dan lig ik er ook meteen uit met de poll, aangezien de BV over dezelfde partij gaat... :|
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL had ik dan zeker gehad, op basis van eerdere toernooiperformance en H2H's. Vond het jammer dat die al gespeeld was.
Zullen we het over jouw keuzes maar niet hebben? Wink

Je mag daar zoveel over posten als je wil, I don't care... Ik geef hier (met Cruijff) alleen maar aan dat ik GGL hoe dan ook gehad zou hebben, dat lijkt me niets met de rest van mijn team te maken hebben. Je oordeel was wat te snel over keuzes van anderen m.b.t. GGL.
Heeej!Kom niet aan Gasquet zijn scharrel!
Niks aan de hand man! Gewoon even de flow van Ferrer breken...
SB werkt niet meer hier Sad
Die gaat in ieder geval niet meer winnen...I90 puntjes erbij voor Ferrer.
Nu een halve finale tussen hem en Gasquet aub!
blessurebehandeling andreev
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, maar dan had ook niemand GGL gehad, en maar weinigen Cilic en Gabash...

GGL had ik dan zeker gehad, op basis van eerdere toernooiperformance en H2H's. Vond het jammer dat die al gespeeld was.
Zullen we het over jouw keuzes maar niet hebben? Wink

Je mag daar zoveel over posten als je wil, I don't care... Ik geef hier (met Cruijff) alleen maar aan dat ik GGL hoe dan ook gehad zou hebben, dat lijkt me niets met de rest van mijn team te maken hebben. Je oordeel was wat te snel over keuzes van anderen m.b.t. GGL.
Prima dat jullie hem al hadden, maar jullie hebben wel vaker van dat soort keuzes. In principe is GGL vooraf geen logische keuze, maar vrijwel iedereen neemt hem vervolgens, omdat hij door is, goedkoop is en een aardige loting heeft. En dat was mijn argument tegenover Haggie.
Prima love game. Lekker veel foutjes van Ferrer
kooltje Wrote:Die gaat in ieder geval niet meer winnen...I90 puntjes erbij voor Ferrer.
Nu een halve finale tussen hem en Gasquet aub!


=;
15-40 Andreev [-o<
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:Die gaat in ieder geval niet meer winnen...I90 puntjes erbij voor Ferrer.
Nu een halve finale tussen hem en Gasquet aub!


=;
Is geen 1 maar een i! moest is zijn..vaag!
3-3 \Big Grin/
Undecided