FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Delray Beach
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Santoro gaat nu ook fouten maken. Die arme man, staat daar in 40 graden op het heetst van de dag te spelen, na gisteren ook 3 uur op de baan gestaan te hebben in diezelfde hitte...
Ik vind het leuk om te zien hoe hij de strijd aan gaat. Maar iedere top 50 speler wint van hem als die een normaal niveau halen.
Dat hoeft nog niet perse een negatieve wissel te zijn Ad.
15-40! Doe t!
kooltje Wrote:Ik vind het leuk om te zien hoe hij de strijd aan gaat. Maar iedere top 50 speler wint van hem als die een normaal niveau halen.
EN dat is dus een onzinopmerking, want Santoro zorgt er juist met zijn spel voor dat je je niveau niet haalt.
Rebreak :lol: !!
Bedenk ook dat Santoro nergens meer voor speelt, alleen puur voor zijn plezier, om een leuke tijd te hebben. Dus hij speelt ook "leuke balletjes", anders dan andere spelers doen.
mindlight Wrote:Dat hoeft nog niet perse een negatieve wissel te zijn Ad.
Nu nog wel, maar dat bedoelde ik er ook nog niet echt mee te zeggen. Het ging me meer om de mededeling...
En 5-5 =D>
Prima Fabrice =D>
Haal nu die tiebreak binnen Fabrice! Misschien kun je de set eruit slepen!
Jammer.
Ik kan me herinneren dat iemand Monfisl had en zei als argumentatie dat het was omdat ie volgende week ook DC op gravel speelde. Maar hij speelt gewoon op tapijt, uit tegen Tsjechië :roll:

Rare beslissing trouwens ook, de halve wereld overvliegen en dan ook nog eens switchen van indoor naar gravel naar indoor...
Voor Fabrice is het nu wel over 6-7 1-3.

De 1e wedstrijd in Dubai valt verkeerd. Geen droom halve finales voor mij. (Cilic-Santoro, Andreev-Gasquet).

Zul je zien.. wordt het;

Djoko-Simon, Ferrer-Murray. De top 4 geplaatst. :o Dead
Simon \Big Grin/ \Big Grin/
Bokkie heeft een lekker team hoor. Alleen Montanes OUT. =D>
Haggie Wrote:Voor Fabrice is het nu wel over 6-7 1-3.

De 1e wedstrijd in Dubai valt verkeerd. Geen droom halve finales voor mij. (Cilic-Santoro, Andreev-Gasquet).

Zul je zien.. wordt het;

Djoko-Simon, Ferrer-Murray. De top 4 geplaatst. :o Dead

Zou ik niet zo erg vinden. Hoewel Ferrer - Gasquet is mooier.
Jammer, Fabrice was kapot na de 1e set.

Maar nu een veel belangrijkere, hup Andreev!
buurs Wrote:Ik hoop nu op finales:

Djoko - Andreev

Vassallo - Monfils

Chardy - Koubek :8:
Ik mis Rochus in dit overzicht.
Hup Andreeeeev!!!
KOROLEV wordt daar natuurlijk finalist. Icon_twisted
Haggie Wrote:Hup Andreeeeev!!!
De nederlaag van Montanes was niet echt verrassend. Tot nu dit jaar 6 1e ronde nederlagen, t'is dat hij nu Echagaray tegenkwam.
Moya heeft helaas zijn beste tijd gehad, jammer was toch een uitstekende speler.
De keuze om ze in je team op te nemen is overigens niet heel onlogisch, in zo'n toernooi met zo'n loting hadden ze best wat rondjes kunnen meepikken.
Vamos David. =D>
andre Wrote:De nederlaag van Montanes was niet echt verrassend. Tot nu dit jaar 6 1e ronde nederlagen, t'is dat hij nu Echagaray tegenkwam.
Moya heeft helaas zijn beste tijd gehad, jammer was toch een uitstekende speler.
De keuze om ze in je team op te nemen is overigens niet heel onlogisch, in zo'n toernooi met zo'n loting hadden ze best wat rondjes kunnen meepikken.

Helemaal eens Andre. Maar ze zijn gewoon echt te slecht op dit moment.
Ik kan helaas niets van die wedstrijd zien. Ik moet om 13.30 bij een klant zijn en kom pas aan het einde van de middag terug.
Ik hoop maar op een goede afloop. [-o<
andre Wrote:De nederlaag van Montanes was niet echt verrassend. Tot nu dit jaar 6 1e ronde nederlagen, t'is dat hij nu Echagaray tegenkwam.
Moya heeft helaas zijn beste tijd gehad, jammer was toch een uitstekende speler.
De keuze om ze in je team op te nemen is overigens niet heel onlogisch, in zo'n toernooi met zo'n loting hadden ze best wat rondjes kunnen meepikken.
Maar Montanes won de 1e ronde dik, dan hoop je toch dat ie een beetje vertrouwen getankt heeft. En hij stond 5-3 voor in de eerste set...

Moya verwachtte ik idd weinig van, maar had hem toch echt wel de kwartfinale zien halen. Verliezen van Mayer in straight die nog nooit een QF in een ATP-toernooi heeft gehaald (wel een talent overigens)...
Direct de break voor Ferrer Sad
Wat een begin van Andreev Undecided

En het is zo makkelijk bij hem, de hele wedstrijd alles op de backhand en je wint. Tursunov #-o
Uitstekend dit David!!!