FTM Forum

Full Version: Dubai / Acapulco / Delray Beach
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ad Wim Wrote:En Tursunov natuurlijk =D>

Die gaan we zeker samen aanmoedigen!!!!
Walgelijke actie weer Buurs, bah!
buurs Wrote:mijn nieuws van vandaag was, dat murray allesbehalve fit is.

dus nog maar de vraag hoeveel ronde's hij nog gaat spelen....
Wat een nieuws, wow! Jij bent echt een goede researcher =D>
FORZA SEPPI FORZA SEPPI!!! Wink
Buurs.. :roll:
kuiper Wrote:Buurs dezelfde gedachte. Ik zei het gelijk na je post. :lol:

kuiper, waarom zo weinig spelers in mexico? :eeeek:

geen chela en/of cuevas?
Het wordt steeds gekker met die Buurs, wat hij niet allemaal doet om te winnen :|
Iedereen veel vertrouwen in Chela, dus hup Cuevas vanavond! Dat zou meteen al een mooi begin zijn.Cuevas natuurlijk veel beter in vorm, Chela is nog niet helemaal terug.
Ja nu wel Vassallo. Ik neem hem één week en gelijk zijn er 12 mensen die hem nemen, ook jij buurs?

Maar we zullen zien aan het eind van de week. Het blijft een spelletje wat niet altijd uitkomt zoals je verwacht.
Ad Wim Wrote:Iedereen veel vertrouwen in Chela, dus hup Cuevas vanavond! Dat zou meteen al een mooi begin zijn.Cuevas natuurlijk veel beter in vorm, Chela is nog niet helemaal terug.

chela zwaar favoriet natuurlijk, maar ik hoop dat cuevas wint.

chela 2x nipt verloren van robredo.
kuiper Wrote:Ja nu wel Vassallo. Ik neem hem één week en gelijk zijn er 12 mensen die hem nemen, ook jij buurs?

Maar we zullen zien aan het eind van de week. Het blijft een spelletje wat niet altijd uitkomt zoals je verwacht.

ik kies vassallo niet omdat jij hem vorige week had natuurlijk.... :lol:

als hij 1 partij wint, is hij al aardig rendabel en navarro moet lukken.

en tegen granollers heeft hij ook een kansje.
Granollers gaat er natuurlijk al af tegen Fognini.
Murray heeft trouwens alleen een beetje last van z'n enkel, dat is alles. Dagje rusten, beetje sparren tegen Clement/Schuettler en dan is hij weer helemaal fit.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Iedereen veel vertrouwen in Chela, dus hup Cuevas vanavond! Dat zou meteen al een mooi begin zijn.Cuevas natuurlijk veel beter in vorm, Chela is nog niet helemaal terug.

chela zwaar favoriet natuurlijk, maar ik hoop dat cuevas wint.

chela 2x nipt verloren van robredo.
Zwaar favoriet :crazy: Undecided
kijk maar ff bij de bookies oa
Ik zal hier mijn gedachtengang neerzetten. Dat kun je beter vooraf doen, anders is het achteraf weer zo gemakkelijk praten.

Acapulco:

Ik verwacht daar een halve finale tussen Nalbi en Almagro / Acasuso en Monfils
Daarnaast Lapentti, omdat Musse daar veel vertrouwen in heeft.
Ook Monaco en Junqueira als vervangers als er een favoriet afhaakt.

Delray Beach:

Niet al te veel geld aan gespendeerd. Hewitt of Querrey wint het toernooi. Dus beide maar gekozen.
Wel lang getwijfeld over Haas, maar uiteindelijk niet uitverkoren om in ons team plaats te nemen.

Dubai:
Cilic de hele dag in ons team gestaan, maar 10 minuten voor tijd eruit gehaald. Ik denk toch dat hij van Djoko gaat verliezen.
Santoro heeft gewoon kans om de 3e ronde te halen en was een must-pick.
Dan komen we bij het 3e kwart. Veel geinvesteerd, misschien wel te veel. Maar we konden geen keuze's maken en daarom maar voor 3 spelers gekozen. Tursunov, Kohlschreiber en Ferrer. Wellicht teveel van het goede, maar als we er één hadden weggelaten was dat de finalist wellicht geworden.
Murray strompelde maar wat vandaag en ik zie hem misschien niet eens starten de volgende ronde. Vandaar als gokje Clement genomen. Nu maar hopen dat hij niet van die Duitser verliest. Icon_twisted

We zullen zien en succes iedereen met zijn keuze's. =D>
Overdune Wrote:Murray heeft trouwens alleen een beetje last van z'n enkel, dat is alles. Dagje rusten, beetje sparren tegen Clement/Schuettler en dan is hij weer helemaal fit.
Maar ja, met het oog op DC, IW en Miami...
Jij ook succes Kuiper!

Maar Schuettler gaat dat natuurlijk winnen :8:
bellucci mist direct bp Icon_evil
En zoveel mensen ook Bellucci, dankzij dat ene goede week voor eigen publiek. Die vreselijke pot van vorige week vergeten?
Bellucci moet natuurlijk kunnen winnen van Devilder en dan is de rest meegenomen.
Rus van 0-2 naar 2-2 =D>

Deze pot moet ze trouwens wel kunnen winnen.
Met je Monfils Undecided
Ad Wim Wrote:Met je Monfils Undecided

van wie kan hij verliezen voor de halve finale?

moya? :o Undecided :crazy:
Jij was toch altijd van favoriete toernooien en zo, kijk dan maar eens naar Moya en Acapulco. En de eerste partijen van Monfils op gravel, dat wordt niks. En Monfils verloor vorige week ook gewoon van PHM, dus waarom je zo overtuigd bent Undecided :crazy:
phm was natuurlijk zo goed, dat hij zo door zou knallen naar de finale :8:

ik heb geen 100% vertrouwen in monfils, maar als hij 180 punten binnenhaald, ben ik tevreden.

Moya is oud, Ad....
Die heeft het tegen iedereen lastig.

Ik heb Moya wel, maar ik hoop dat hij 1 rondje wint.
Moya, Bellucci en Monfils in één kwart Undecided

En dan daarboven ook nog Chucho, Chela, Cuevas en RRH cry
andre heeft trouwens robredo :eeeek:
Ad Wim Wrote:Moya, Bellucci en Monfils in één kwart Undecided

in acapulco zijn heel veel punten te halen natuurlijk.

moya 90

bellucci 45

monfils 180

tel je winst maar uit :wink:
Troicki 90, Gabash 45 en Tursunov 180, kom je op hetzelfde uit voor veel minder geld \Big Grin/