FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Weer regen, dan ga ik maar slapen.
Wat een weergaloze eerste set bij Blake-Kuznetsov =D>

Blake begint vrij slap en bij Kuznetsov lukt echt alles. Kuznetsov naar de dubbele bereak voorsprong, *3-0.
Daarna komt Blake fenomenaal terug met alleen maar love games op eigen service en ongelooflijk goede groundstrokes.
Zulke mooie rally's zaten er tussen, ik heb zelden zo'n hoog tempo gezien. Van alle hoeken van de baan winners, vooral van Blake, en keiharde slagen.

Als Blake zo speelt, zo scherp en in zo'n hoog tempo, kan hij van iedereen winnen, ook van Federer.
Blake en Berdych vrij eenvoudig door. Dit zat er natuurlijk in.

Nu komen deze twee heren tegen mijn spelers :Big Grin :

Blake - Ginepri (staat nu 6-4 7-5 1-0 voor)
Berdych - Tursunov

Murray heeft het lastig tegen Fernando, maar na de 1e set gepakt te hebben in een TB, heeft hij nu de break te pakken en mag hij op 6-5 serveren voor de 2e set. Maar voor het zover is, heeft Verdasco "Medische Time-out" aangevraagd.. Sad
pffff... Dan moet Murray serveren. komt Verdasco op 15-40 met heerlijke punten en dan pakt Murray alsnog 4 punten op rij. Drama! 7-6 7-5.
Nalbandian lijkt er ook weer te staan :razz:

Hij leidt met 6-4 6-4 3-1 =D>
Ach het is maar Lapentti. In de volgende ronde wordt het Grosjean of Rochus, dat zou lastiger kunnen worden. Kwartfinale is toch gewoon haalbaar voor hem.

Grosjean-Rochus nu 2-2 5e set, dat is wel in David zijn voordeel. Rochus is meer gekozen, maar Tottor heeft Grosjean. Het maakt me niet zoveel uit eigenlijk, budgettair is de keuze voor Grosjean echt onmogelijk, net als die van Nalbandian (4x gekozen :eeeek: ).
Tottor interesseert me niet.
Die maakt zulke vreemde keuze's, dat hij over een paar weken uit de top weg is. :wink:
Rochus verliest, had genoeg breakkansen laatste set :roll:
Voorlopig geeft hij blijk van een neus voor verrassingen.
We'll see.
Arco, Mist en jou verlies ik ook niet uit het oog.
_Tampie Wrote:Voorlopig geeft hij blijk van een neus voor verrassingen.
We'll see.
Arco, Mist en jou verlies ik ook niet uit het oog.

Kuiper heeft ook een aardig team staan met oa Haas, Davy en Blake
Het racket vliegt bij het eerste punt zo'n 10 meter uit de handen van Bozoljac :lol:

Hij heeft trouwens ook een dubbelhandige forehand :8:
Hoe staat de tiebreak bij Del P.?

edit: ik zie het al; JMDP wint hem! Netjes!
(het live scorebord doet het hier niet, dus ik ben op livescore.com aangewezen)
hij wint met 7-3
_Tampie Wrote:Hoe staat de tiebreak bij Del P.?

edit: ik zie het al; JMDP wint hem! Netjes!
(het live scorebord doet het hier niet, dus ik ben op livescore.com aangewezen)

je kunt html versie bekijken.
Dan wel refreshen, maar wel punt voor punt :wink:
Gonzalez 0-40 op service Del Potro
1*-0 voor Gonzalez in 4e set
Seppi won de 1e set met 7-5, na met 0-4 achter gestaan te hebben.

Seppi stond in de 2e met 0-5 achter en mag nu zelf serveren om er 5-5 van te maken =D>
Wat een kneus die Mayer. En dat wint van Soderling.....
_Tampie Wrote:Wat een kneus die Mayer. En dat wint van Soderling.....

tja... hij zal de 2e alsnog winnen denk ik
Prima nacht. Murray, Blake en Berdych winnen makkelijk en Clement, Mirnyi en Del Potro eruit.

Maar vanaf nu gaat het er pas om. Gasquet-Monfils, Stepanek-Ferrer, Safin-Roddick, Berdych-Tursunov en Blake-Ginepri: allemaal 6 puntenwedstrijden.
ADje ben je weer onze commentator deze twee weken :oops:
Davydenko wint ook weer bijzonder makkelijk. Dat blijft toch een gevaarlijke outsider. Maar hij heeft nog geen tegenstand gehad. Dat zal in de 4e ronde wel anders worden met Berdych of Tursunov.

Nalbi gaat toch weer de kwartfinale halen. En weer na zo'n eerste ronde :|

Hewitt wint dit keer ook wat eenvoudiger, maar die lijkt me toch niet opgewassen tegen Gonzalez.
Pfff, wat een dramapot is Nadal-Kohlschreiber zeg!

Rafa moet stukken beter gaan spelen wil ie van Murray winnen, laat staan van Blake.
Ad Wim Wrote:Pfff, wat een dramapot is Nadal-Kohlschreiber zeg!

Rafa moet stukken beter gaan spelen wil ie van Murray winnen, laat staan van Blake.

Rafa moet geprikkeld worden :wink:
1e games waren goed
Vamos Nadalllllllllll =D> :8:
Kohlschreiber verkloot het hier wel even. Nadal zal heus nog wel winnen, maar als hij nu al zulke moeite heeft met Kohl...
In de volgende ronde wacht al een gevaarlijke Wawrinka.
Nee, dat gaat Nadal niet redden. Murray wordt zijn eindstation.
Ik had toch op Rafa gerekend om Blake te elimineren. Misschien kan Hewitt nog dingen die we niet meer van hem verwachten? Ik begin Blake zo langzamerhand te vrezen. Hij, Berdych en Roddick moeten eruit! Roddick meteen tegen Safin, Berdych meteen tegen Tursunov en Blake uiterlijk tegen Hewitt.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Pfff, wat een dramapot is Nadal-Kohlschreiber zeg!

Rafa moet stukken beter gaan spelen wil ie van Murray winnen, laat staan van Blake.

Rafa moet geprikkeld worden :wink:

Precies! Als hij zo'n arrogante type als Murray tegenover zich krijgt, ramt hij hem totaal van de baan af. Zeg nou zelf, Nadal is toch geen moment onder indruk van Kohlschreiber?!?!?! (Nu eerst wel even die 1e set binnenhalen :wink: )
Ad Wim Wrote:Kohlschreiber verkloot het hier wel even. Nadal zal heus nog wel winnen, maar als hij nu al zulke moeite heeft met Kohl...
In de volgende ronde wacht al een gevaarlijke Wawrinka.

Ze gaan 1 voor 1 naar de slachtbank :8:
Dat weet jij ook Adje

Wereldpunt!!!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26