FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Vret Mien Gras Wrote:
kooltje Wrote:De mensen met federer bij tm verliezen toch al dus kom op roger!!


Als de finale nou eens Federer vs Haas zou zijn dan en Federer wint.
Zijn mensen met Federer en Haas en nog wat anderen dan de verliezende partij van TM?

je zal altijd punten verliezen op het team met 11 spelers :wink:
Elikian Wrote:Ja.

Federer haalt maximaal 200 punten. Er waren al uitgeschakelde spelers te kiezen die samen meer dan 200 punten krijgen en minder kostten dan Federer.
dt bedoelde ik ook
Hmm kutzooi. Dan had ik ook maar beter alle mogelijke scenario's kunnen uitrekenen.
Roddick, bye bye, zwaai zwaai.
Keizer Federer is niet te kloppen.
Vorige week pakte hij Federer nog, maar nu is het inpakken en wegwezen... :8:
wordt steeds meer vrouwentennis met federer. je weet van te voren al dat hij wint en nu ook nog met deze cijfers. roddick kan ineens niet meer serveren als hij tegenover federer staat.
Ik vind het eigenlijk geen flikker aan met Federer omdat hij toch alles wint, maar als je hem zoals vandaag weer ziet tennissen heb ik toch wel respect voor die man. Ik ben altijd voor de underdog, dat zal hij nooit worden. Hij zal nog jaaaren 1e staan op de ranking en daar zullen wij tennisliefhebbers mee moeten leven :o
Scholten! Wrote:Ik vind het eigenlijk geen flikker aan met Federer omdat hij toch alles wint, maar als je hem zoals vandaag weer ziet tennissen heb ik toch wel respect voor die man. Ik ben altijd voor de underdog, dat zal hij nooit worden. Hij zal nog jaaaren 1e staan op de ranking en daar zullen wij tennisliefhebbers mee moeten leven :o
dat weet je nooit of het over meerdere jaren is. hij is er goed genoeg voor, maar het hoeft niet.
Niets is zeker in het leven
Amen.
OSmile
eerste 11 punten voor gonzo. haas nu terug van 0-40 naar deuce
eerste set 6-1 voor gonzo. het gaat hard.
wat een rust hier. 6-3 ook de tweede naar gonzo en nu meteen de break in de derde. finale federer gonzo. haas kiest nu voor serve-volley, leek beter maar staat meteen weer achter
gonzo wint! 6-1 6-3 6-1! sorry haas. hij pakt roger ook.
H2H 9-0 voor Roger. Kijken of daar verandering in komt..
Mr. T Wrote:H2H 9-0 voor Roger. Kijken of daar verandering in komt..

Nee.
Wat een afstraffing voor Haas!
Die Gonzalez moet wel echt in topvorm zijn.
Ik denk dat Gonzo het Federer wel lasitg gaat maken. Die gast speelt echt goed. En wat een forehand heeft die kerel.
kooltje Wrote:gonzo wint! 6-1 6-3 6-1! sorry haas. hij pakt roger ook.

En dat met maar 3 unforced errors in de hele wedstrijd!! Petje af, da's erg knap.
Gisteren en vanochtend getrakteerd op prachtig tennis. Weliswaar geen spanning, maar wel echt fabelachtig tennis.
Vooral Federer die 11 games op rij wint tegen een van de beste serveerders op de tour was fenomenaal.
Maar ook Gonzo was super om te zien, wat een toernooi heeft hij zeg! Ik denk ook dat hij het Federer wel eens heel lastig kan maken met zijn onvoorspelbare tennis.
Maar daar had natuurlijk wel Blake moeten staan :cry:
Ad Wim Wrote:Gisteren en vanochtend getrakteerd op prachtig tennis. Weliswaar geen spanning, maar wel echt fabelachtig tennis.
Vooral Federer die 11 games op rij wint tegen een van de beste serveerders op de tour was fenomenaal.
Maar ook Gonzo was super om te zien, wat een toernooi heeft hij zeg! Ik denk ook dat hij het Federer wel eens heel lastig kan maken met zijn onvoorspelbare tennis.
Maar daar had natuurlijk wel Blake moeten staan :cry:
dat was gister niet te zien, maar blijft knap van federer
_Tampie Wrote:
Mr. T Wrote:H2H 9-0 voor Roger. Kijken of daar verandering in komt..

Nee.

Jazeker, waarschijnlijk 10-0,misschien 9-1
Ad Wim Wrote:Gisteren en vanochtend getrakteerd op prachtig tennis. Weliswaar geen spanning, maar wel echt fabelachtig tennis.
Vooral Federer die 11 games op rij wint tegen een van de beste serveerders op de tour was fenomenaal.
Maar ook Gonzo was super om te zien, wat een toernooi heeft hij zeg! Ik denk ook dat hij het Federer wel eens heel lastig kan maken met zijn onvoorspelbare tennis.
Maar daar had natuurlijk wel Blake moeten staan :cry:

Oohja, die deed ook nog mee dit jaar he :wink:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gisteren en vanochtend getrakteerd op prachtig tennis. Weliswaar geen spanning, maar wel echt fabelachtig tennis.
Vooral Federer die 11 games op rij wint tegen een van de beste serveerders op de tour was fenomenaal.
Maar ook Gonzo was super om te zien, wat een toernooi heeft hij zeg! Ik denk ook dat hij het Federer wel eens heel lastig kan maken met zijn onvoorspelbare tennis.
Maar daar had natuurlijk wel Blake moeten staan :cry:

Oohja, die deed ook nog mee dit jaar he :wink:

Dan eerder Hewitt, want hij heeft nog een set gepakt tegen Gonzo :8:

Gonzo vanmorgen trouwens 3 onnodige fouten geslagen in de hele partij :eeeek:

Ik denk dat ik er zondag toch maar ff voor ga zitten :wink:
buurs Wrote:
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gisteren en vanochtend getrakteerd op prachtig tennis. Weliswaar geen spanning, maar wel echt fabelachtig tennis.
Vooral Federer die 11 games op rij wint tegen een van de beste serveerders op de tour was fenomenaal.
Maar ook Gonzo was super om te zien, wat een toernooi heeft hij zeg! Ik denk ook dat hij het Federer wel eens heel lastig kan maken met zijn onvoorspelbare tennis.
Maar daar had natuurlijk wel Blake moeten staan :cry:

Oohja, die deed ook nog mee dit jaar he :wink:

Dan eerder Hewitt, want hij heeft nog een set gepakt tegen Gonzo :8:

Gonzo vanmorgen trouwens 3 onnodige fouten geslagen in de hele partij :eeeek:

Ik denk dat ik er zondag toch maar ff voor ga zitten :wink:

MIJN Del Potro stond 2-1 voor in sets tegen Gonzo voor hij licht geblesseerd raakte. :roll:
Wat had-ie dan: BIBBERITIS?????? :razz: :razz: :razz:

En waarom is die Potro van JOU? Heb je een eigendomsbewijs? :razz:
THE MAILMAN Wrote:MIJN Del Potro stond 2-1 voor in sets tegen Gonzo voor hij licht geblesseerd raakte. :roll:

Wat had-ie dan: BIBBERITIS?????? :razz: :razz: :razz:

kramp
THE MAILMAN Wrote:Wat had-ie dan: BIBBERITIS?????? :razz: :razz: :razz:

En waarom is die Potro van JOU? Heb je een eigendomsbewijs? :razz:


Of hij had coca cola uit een vreemd land gedronken :lol: :lol: :lol:
Del Potro had ik graag tegen Hewitt gezien de ronde erop. Wel zuur dat Gonzo nu zo on fire is en dat ie 't tegen potrootje moeilijk had.

Daarnaast is Potro gewoon een held. Icon_twisted

Gonzo ook uiteraard. =D>
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26