FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Ad Wim Wrote:Wat een pech voor Marat :cry:
Weg set met zo'n pechbal.

Dit gaat helemaal mis...

Niet mee eens! Hij geeft het weg bij 30-30!

4-4 30-30 en 1-1 in sets dan MAG je dat dropshot niet slaan! Goede service door het midden, die bal daarna moet op percentage naar de backhand (en dan doorlopen)!
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een pech voor Marat :cry:
Weg set met zo'n pechbal.

Dit gaat helemaal mis...

Niet mee eens! Hij geeft het weg bij 30-30!

4-4 30-30 en 1-1 in sets dan MAG je dat dropshot niet slaan! Goede service door het midden, die bal daarna moet op percentage naar de backhand (en dan doorlopen)!
Daarna maakt ie het weer goed en dan komt die pechbal.
3 belangrijke potjes;
Monfils-Gasquet
Safin-Roddick
Stepanek-Ferrer

Vallen allemaal de verkeerde kant op, zo lijkt het.
Stepanek is een eikel (2-0 + break voor) de andere 2 was te verwachten maar toch jammer.
Mist heeft een team zeg....
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:Wat een pech voor Marat :cry:
Weg set met zo'n pechbal.

Dit gaat helemaal mis...

Niet mee eens! Hij geeft het weg bij 30-30!

4-4 30-30 en 1-1 in sets dan MAG je dat dropshot niet slaan! Goede service door het midden, die bal daarna moet op percentage naar de backhand (en dan doorlopen)!
Daarna maakt ie het weer goed en dan komt die pechbal.

Ja dus? Als hij die fout dus niet maakt wint ie gewoon de game!
Hoe is het niveau momenteel?
Ad is nogal stil, zit je nog te kijken?
Minimaal de tb voor Safin.
Wie is favoriet in de tb, wie wint zijn servicegames het makkelijkst?
Hoe is het met de pink van Safin?
Roddick speelt vrij goed, Safin moe.
Safin heeft gewoon de kracht niet meer. Sinds het verlies van de derde set zag ik het al niet meer zitten.
Roddick vrij degelijk, maar niet super. Die gaat het nog heel lastig krijgen tegen Ancic.

Ik baal meer van Stepanek...
Roddick!! =D>

Hopelijk de halve finalist al begint Ancic ook goed te spelen. Maar hij stond ook een set en 3-0 achter in de 1e ronde tegen GGL in de 1e ronde.

Stepanek zag ik al wel mis gaan toen Ferrer de 3e set pakte.
Kan ik eindelijk eens een beetje live tennis kijken en de andere wedstrijden volgens regent 't!! :letitallout:

Hoe kan 't daar de enige té warm zijn en de andere dag regenen? raar land is 't toch. dan maar pitten en hopen op een mooie ochtendpartij.

alleen nalbi-grosjean begonnen. maar daar heeft niemand belang bij.
Ik heb precies hetzelfde, al hadden ze toch geen mannentennis laten zien zoals je ziet.

Jawel, de nummer 1 heeft Grosjean dus die mag eruit!
Wanneer houd het een keer op met die Nalbandian. Weer een MP tegen gehad. Ik hoop dat Haas hem uit het toernooi kegelt!!!!!!!
Jeetje, Berdych en Haas geannuleerd.
Zometeen wel nog Blake, Murray en Hewitt.

Davy is er nu op, die speelt wel weer weergaloos zeg :eeeek:

Rafa ook wel erg overtuigend, voor het eerst.
Blake 7-6 3-0 =D>
WTF JAMES?!

Van 4-1 naar 4-5* :letitallout: :cry: Icon_evil
Shittt!! Ga even douchen op 4-1 in de 2e en ineens is ie z'n hele voorsprong kwijt. Gelukkig nu wel weer 6-5 voor. come on James.

Grosjean heeft zich heel vies laten pakken, hij stond 7-5 6-4 5-4* voor en had 0-40!! op de service van Nalbi. 3 Mps op rij, Nalbi werkte ze weg en daarna was 't totaal afgelopen.

Nadal en Davy winnen erg makkelijk.
Pfff, Blake wint hem alsnog, daar komen we heel goed weg want Ginepri meerdere sp's op eigen service gehad.

COME ON!

Ik weet niet wat er mis ging met James, maar hij zet het net op tijd recht. Nu zal het snel gaan denk ik.
COME ON JAMES!!!

Adje, spelen Berdych en Tursunov vandaag niet meer?! Icon_evil
Neeee. Balen he. Hele nacht geen partij kunnen spelen op de buitenbanen. Davy heeft nu een dag extra rust. Icon_evil
Baggerzooi, zeker fikse teleurstelling vannacht voor jou CC?
Ja dat zeker. Ben om half 2 maar gaan pitten, net voor 't eerst live kunnen kijken. Stukkie van Blake-Ginepri. Gelukkig komt Murray-Chela ook nog. Come on Andy!
In de Rod Laver Arena zijn ze klaar. Waarom knallen ze daar niet nog even een mannenpartij in 't schema? Op de andere 2 courts moet straks ook nog een mannenpartij beginnen.
Blake beslist 'm! =D>
Ze gaan daar toch ook een mannenpartij spelen?

Hewitt-Gonzo komt daar nu. Ze kunnen niet nog een partij indelen daarna, want dan wordt het te laat.

ik denk niet dat Murray-Chela op tv komt aangezien er ook Hewitt-Gonzo is.
Klopt. Had even verkeerd gekeken.
Ik snap trouwens van Eurosport wel dat ze naar live skien gaan aangezien ze een wintersportkanaal zijn, maar ik snap Sporza niet dat ze de herhaling van Nadal laten zien terwijl er ook Blake-Ginepri live is #-o
Blake en Snyder zijn zometeen tegelijk klaar met hun match. Hewitt-Gonzo en Murray-Chela zullen dus spoedig beginnen.
centre court Wrote:Blake beslist 'm! =D>
Dat durf ik niet meer te zeggen.
Ik moet zo voetballen, moedig jij Murray voor me aan?

Hewitt-Gonzalez maakt me niet zoveel uit. In de top zijn Hewitt en Gonzo ongeveer even vaak gekozen. Ik heb liever Hewitt want die is fijner voor Blake. Gonzo kan met een topdag iedereen pakken.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26