FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Mooi om te zien dat Federer laat zien wie de baas is.
GODVER, Gasquet mist een 15/40 op 4/4 Icon_evil
En dan is het over, wat een kans om een vijfde set af te dwingen :cry:
De mensen die dachten dat Djokovic een kans zou maken tegen Federer hadden de eerste set moeten zien. DJokovic kansloos, Federer echt 3 niveaus beter. Jezus, wat is die gozer toch ongelooflijk goed!
Djoko vecht zich nog even leuk terug maar daarna geeft Federer weer even gas en hup, de set.
JAAA!! Alle wedstrijden goed uitgepakt!!

Berdych vernederd Tursu!
Roddick pakt Ancic!
Gasquet eruit tegen Boredo! Icon_twisted
Federer speelt met Djoko!
Fish verslaat Ferrer!

Wat een nacht! :lol: :lol:
Joepie Mauresmo eruit! Big Grin. Ik haat dat mens. Lelijk tennis en lelijk wijf.
Federer eventjes gekeken vandaag voordat ik moest werken. Die gast is gewoon abnormaal goed hehe Big Grin.
Federer mag er vanaf nu uit tegen Robredo. Hij heeft z'n plicht gedaan door Djoko te elimineren en Gasquet heeft zichzelf al uitgeschakeld. :8:
Blake is de man, let op mijn woorden
Vret Mien Gras Wrote:Plork op de AO.

[Image: 3b4aa5d4_4529172.jpg]

Wie van jullie weet wie dit is trouwens?
Die heeft wel behoorlijke ballen
[Image: lg7.jpg]

Dit is pas een plork


[Image: 332001-1692356-317-238.jpg]
centre court Wrote:JAAA!! Alle wedstrijden goed uitgepakt!!

Berdych vernederd Tursu!
Roddick pakt Ancic!
Gasquet eruit tegen Boredo! Icon_twisted
Federer speelt met Djoko!
Fish verslaat Ferrer!

Wat een nacht! :lol: :lol:

Dit pakte ook voor mij allemaal precies goed uit. Maar opzich zat er niet echt iets verrassends tussen aangezien ik de 4 kwartfinalisten allemaal verwacht had alleen was het risico bij Robredo te groot. Ik hoop dat ik er na morgenvroeg nog 4 over heb en dat Murray dus maar dik mag verliezen van Rafa. Bij Rafa (in positieve zin) en Murray (in negatieve) spelen manager belangen geen rol.
Ik heb Murray ook, maar hoop en denk dat Nadal dat gaat winnen :razz:
Come on Andy! Icon_twisted
centre court Wrote:Come on Andy! Icon_twisted

Come on Andy!!!!!!!!!!!!! Roddick :8:
Come on Andy'S!! :wink:
centre court Wrote:Come on Andy'S!! :wink:

:8:
Ik heb er nog even over nagedacht en ik denk toch dat Murray een hele goede kans maakt morgenvroeg.
Ten eerste is hij ontzettend in vorm en heeft hij veel meer wedstrijdritme dan Rafa. Ten tweede heeft Rafa geen goede service en krijgt Murray veel kansen op zijn service. Als Murray goed serveert daarentegen, zal Nadal niet veel kansen krijgen.
Ten derde heeft Murray veel minder lang op de baan gestaan dan Rafa, maar Rafa heeft natuurlijk wel een betere conditie.
Ten vierde ben ik benieuwd hoe fit hij is qua blessures en hoe hij zal reageren op een lange 5-setter.
Maar Rafa heeft natuurlijk de wilskracht. Ik denk dat het een mentaal gevecht zal worden en dat als Murray rustig en geconcentreed kan blijven, hij een goede kans maakt.
Ik ga maar eens een keer voreg slapen. Ik hoop zo dat als ik wakker word Blake gewonnen heeft en dat Berdych voor staat.
Shit!!

Gonzo-Blake 7-5 6-4 *3-2! :x
Haas-Nalbi 4-6 6-3 6-2 *4-3. Icon_evil

Dit gaat zo dus allebei niet goed.
Jaaa!! Gonzo mist 2 mps op rij op de service van Blake en daarna wordt ie zelf gebroken! Hij is te pakken ook al wordt 't na deze set hoogstens pas 1-2 in sets! Vecht James!
Zo. Lekker dat weekendje weg naar de Ardennen. Ik ben er niet en mijn complete team, m.u.v. Nadal en Fish worden wel even uitgeschakeld.

Maaar, ik heb vanochtend mijn vriend GONZO mooi naar de overwinning geschreeuwd!! weg met BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!

Kom op Nadal! De weg ligt open :wink:
Berdych wint dan wel 1e set van Davy, maar die pakt set 2 en is in de 3e set heer en meester: 3*-0.
Over en uit voor Berdych en Davy in de kwart, of kan de Tchech terugvechten in het 4e en 5e bedrijf?
Blake heeft altijd een mindere wedstrijd en helaas is dat nu tegen Gonzo geweest. En dan nog in de eerste set drie setpoitns gehad en in de tweede set 4-2.
Wat een drama...

Berdych lijkt ook naar huis te gaan. Als straks Murray verliest, heb ik wederom een dramatische AO met maar 1 kwartfinalist :cry:
Berdych herpakt zich weer en gaat misschien richting 5e set. 4-2 nu voor in de 4e.
Ik denk dat Murray een hele goede kans maakt tegen Nadal. Ben ook de enige, maar ik vind Nadal helemaal niks, dus van mij mag het ook wel.

En Berdych is mijn persoonlijke held... Vamos Tomas! Break voor in de 4e.

edit: en dat Sharapova maar eens heel snel naar huis mag aub. Hup Vera! Overigens las ik hierboven "Mauresmo, lelijk wijf en lelijk tennis". OK, tis geen schoonheid, maar ik vind het tennis van Mauresmo juist heel plezierig om naar te kijken.
En terug gebroken #-o
Elikian Wrote:Ik denk dat Murray een hele goede kans maakt tegen Nadal. Ben ook de enige, maar ik vind Nadal helemaal niks, dus van mij mag het ook wel.

En Berdych is mijn persoonlijke held... Vamos Tomas! Break voor in de 4e.

edit: en dat Sharapova maar eens heel snel naar huis mag aub. Hup Vera! Overigens las ik hierboven "Mauresmo, lelijk wijf en lelijk tennis". OK, tis geen schoonheid, maar ik vind het tennis van Mauresmo juist heel plezierig om naar te kijken.

Weg de break! Olé!

Hup Nadal
Dat is klote ... zie het graag naar een 5e set gaan. Berdych heeft geloof ik een 9-0 matchrecord in 5-setters.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26