FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
centre court Wrote:Del Potro had ik graag tegen Hewitt gezien de ronde erop. Wel zuur dat Gonzo nu zo on fire is en dat ie 't tegen potrootje moeilijk had.

Daarnaast is Potro gewoon een held. Icon_twisted

Gonzo ook uiteraard. =D>

Fijn dat je dat zo nog even vermeldt. Want als er iemand een held is... :Big Grin :Big Grin
Dikke plork wint Australian Open...

zucht.....
centre court Wrote:Del Potro had ik graag tegen Hewitt gezien de ronde erop. Wel zuur dat Gonzo nu zo on fire is en dat ie 't tegen potrootje moeilijk had.

Daarnaast is Potro gewoon een held. Icon_twisted

Gonzo ook uiteraard. =D>
Ik vond Del Potro zo'n held dat ik er vanuit ging dat hij 15 punten had en daardoor niet de optimale score haal deze week Sad
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Del Potro had ik graag tegen Hewitt gezien de ronde erop. Wel zuur dat Gonzo nu zo on fire is en dat ie 't tegen potrootje moeilijk had.

Daarnaast is Potro gewoon een held. Icon_twisted

Gonzo ook uiteraard. =D>
Ik vond Del Potro zo'n held dat ik er vanuit ging dat hij 15 punten had en daardoor niet de optimale score haal deze week Sad

Dat is precies het verschil tussen de echte top en de grote massa :wink:
4-4
Nu al een geweldige partij :razz:
bp Gonzo op 4-4
Gonzo leidt met 5*-4 :eeeek:
VAMOS!!!!!!!!!!!
Gonzo mist 2 sp
prutser
5-5
kap met die mislukte neppe tyfus dropshots :letitallout: :letitallout:
Federer wint AO. Respect!!!
5-4, 40-15 2 sp.....het verhaal van deze finale #-o
Kraai Wrote:5-4, 40-15 2 sp.....het verhaal van deze finale #-o

100% mee-eens!

Ik belde vanochtend om 10.45, Centre Court wakker op deze stand! Ik wilde graag dat hij dit "heugelijk" feit meemaakte.

En dan, 6-7 verliezen. Echt zo *****..


Het daarop volgende smsje van CC is niet voor herhaling vatbaar op dit forum :wink:
Haggie Wrote:
Kraai Wrote:5-4, 40-15 2 sp.....het verhaal van deze finale #-o

100% mee-eens!

Ik belde vanochtend om 10.45, Centre Court wakker op deze stand! Ik wilde graag dat hij dit "heugelijk" feit meemaakte.

En dan, 6-7 verliezen. Echt zo *****..


Het daarop volgende smsje van CC is niet voor herhaling vatbaar op dit forum :wink:

Dus het is eigenlijk gewoon de schuld van CC dat hij wakker werd? Of van jou dat je hem wakker hebt gemaakt :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:




:cry:
Als ik echt zoveel invloed had op een wedstrijd, bel ik vaker naar CC als een speler voorstaat wie ik niet wil zien winnen :lol:
Jongens, stel je niet aan. Denken jullie nou echt dat Gonzalez wel gewonnen had als hij de eerste set had gewonnen? :roll:
Dan was 't iig een ware thriller geworden, want gonzo was in de eerste set beter. deze mentale dreun kwam ie gewoon niet meer te boven. 2 eigen fouten op de 2 setpoints. maar mss verdien je 't dan ook niet.
Het was misschien leuker geworden voor de partij maar Federer heeft wel voor hetere vuren gestaan en er altijd goed uitgekomen. Het was slechts een uitstel van executie geweest in mijn ogen.
Ad Wim Wrote:Het was misschien leuker geworden voor de partij maar Federer heeft wel voor hetere vuren gestaan en er altijd goed uitgekomen. Het was slechts een uitstel van executie geweest in mijn ogen.

Daar ging het mij vanmorgen in eerste instantie om!
Wel fijn dat ze nu op sport1 siemerink en marcella mesker ook hebben binnengehaald als analisten en verslaggevers =D>
Marcella "een fantastische atleet" Mesker Puke
Ad Wim Wrote:Jongens, stel je niet aan. Denken jullie nou echt dat Gonzalez wel gewonnen had als hij de eerste set had gewonnen? :roll:

ik ben het zowaar met je eens.

zo goed als de forehand van gonzales is, zo slecht is zijn backhand. met zo'n zwakke backhand kun je weinig beginnen tegen federer. het was een kansloze missie en een fantastisch staaltje tennisles van federer.

wat een enorme koning is federer. Notworthy
Ad Wim Wrote:Jongens, stel je niet aan. Denken jullie nou echt dat Gonzalez wel gewonnen had als hij de eerste set had gewonnen? :roll:

Het verlies van die 1e set was een mentale dreun die Gonzo in de rest van de partij niet meer te boven is gekomen.
We hadden waarschijnlijk een andere wedstrijd te zien gekregen als de Chileen de 1e set gepakt had.
Daarmee is dan nog niet gezegd dat hij Federer dan ook daadwerkelijk had kunnen verslaan, maar de nummer 1 van de wereld had dan wel dieper moeten gaan om Gonzo te kloppen.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26