FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Murray begint zowaar echt goed, 6-0 :razz:
Murray is ook echt goed \Big Grin/

Maar krijgt op het forum nooit echt veel respect... :-k
Het is gewoon een eikel, maar hij kan best tennissen natuurlijk.

12-0 Undecided
6-0 6-0 :eeeek:
Tis weliswaar Martin.. maar toch.
Dodge Wrote:6-0 5-0 :eeeek:
Tis weliswaar Martin.. maar toch.
Dat klopt, maar wel fijn dat hij energie spaart. De volgende ronde is nl een stuk lastiger met Verdasco of PHM en Murray is fysiek niet de sterkste.
En Martin maakt veel fouten, maar Murray is muurvast en weet op het juiste moment aan te vallen. Hij speelt goed.
Ad Wim Wrote:Het is gewoon een eikel, maar hij kan best tennissen natuurlijk.

Ach hij is wat puberaal af en toe en omdat ie van de UK komt op een irritante manier gehyped, maar daar kan ie ook niks aan doen natuurlijk.
De key deze dagen in deze hitte is de punten snel afmaken. Goede service helpt dan ook wel..
15-0, het zal toch niet...
Dodge Wrote:De key deze dagen in deze hitte is de punten snel afmaken. Goede service helpt dan ook wel..
Ook dat, maar ook goed tegen de hitte kunnen. Ik kijk dan altijd naar de jongens die bewezen hebben daar goed tegen te kunnen en laat juist de fysieke wrakken links liggen.

Safin heeft bewezen er goed tegen te kunnen, Blake is fysiek heel sterk, Roddick, Nadal en Nalbi natuurlijk ook. Maar ik ben benieuwd hoe Davy ermee omgaat, of Berdych, Gasquet en Djokovic, die toch niet heel fit zijn allemaal.
17-0, nog eentje!
Martin pakt een game =D>

Murray baalde er oprecht van.
wreed man! :eeeek:

Geen respect meer die jeugd van tegenwoordig :wink:
Davy 5-3 achter in de tweede set. Hup Roitman, pak een set.

Hewitt gaat een hele zware pot tegemoet denk ik.
Roitman van 5-3 naar 5-7 #-o
Gonzo en Tursunov ook begonnen. Ben benieuwd wat zij gaan doen, toch best lastige loting allebei.
Hewitt verliest de eerste set en ook in de tweede een break achter :razz:

Gonzo verliest de eerste set in de TB :razz:

Davy wint toch in straight, ben benieuwd of Malisse daar nog de baan op komt.
COME ON DIMITRI
Hewitt wordt voor de 2e keer gebroken. Ben ik ff blij dat ik die kerel niet heb gekozen. Wanneer Hewitt en Gonzo verliezen ligt dat schema helemaal open
Tursu break achter :eeeek:
Tursunov verliest ook de eerste set :razz:

Malisse gaat toch beginnen, hup Xavier!

Russell mist een kans om 5-1 te maken en wordt nu terug gebroken. Maar Hewitt oogt helemaal niet fit en nog niet in staat Russell te pakken. Maar ja, die wilskracht hè...
Del Potro wordt teruggebroken, ben benieuwd wat nobody Di Mauro het jonge talent te bieden heeft
Ik denk vrij weinig. Tegen Gonzalez of Korolev gaat hij eraf denk ik.

Hewitt weer gebroken :razz:
Die Hewitt die speelt echt als een dweil. Ik ben echter ook niet te spreken over mijn kanjer Tursu, die kerel kan zeker weer niet tegen de hitte.
Hoppaaaa, Hewitt gaat eraf, ook de tweede set is voor Russell, ik zie voorlopig het tij niet keren voor Hewitt :Big Grin Ben bang dat Tampie en Buurs straks een speler minder hebben
Nou, het is al 23 uur daar dus ik denk niet dat het nog heel warm is.

Hewitt 2-0 in sets achter, dat is mooi. Maar Malisse is het allerbelanrgijkst op dit moment.
Mooi, Malisse live op Sporza!
Wat is die Tursunov toch aan het kloten, wordt weer teruggebroken, respect voor Korolev!
Pfff, Malisse speelt nog niet best zeg Sad

Hewitt gebroken :razz:

Mathieu wint de eerste set :razz:
Malisse Sad
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26