FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Dit kan nog lang gaan duren...
Wat is er dan?

Veel lange rally's en geen korte games de oorzaak?
Ja!

Bijna elke game gaat tot deuce. Zij zijn nu al ruim anderhalf uur bezig met anderhalve set.

Kohl trouwens wel weer 4 bp's gemist deze set #-o
Ad Wim Wrote:Ja!

Bijna elke game gaat tot deuce. Zij zijn nu al ruim anderhalf uur bezig met anderhalve set.

Kohl trouwens wel weer 4 bp's gemist deze set #-o

Aah oke! Mocht Nadal zometeen de set pakken zal het wel sneller gaan, lijkt me!
5-3! :Big Grin
Haggie Wrote:
buurs Wrote:Ik zeg: 7-5 6-3 6-4 :wink:

7-5 6-2 6-0


Nu die 6-4 nog even dan :wink:
En dat bedoelde ik natuurlijk voor Nadal... :| #-o
Haggie Wrote:En dat bedoelde ik natuurlijk voor Nadal... :| #-o

tja, maar eerlijk is eerlijk...die Duitser speelt niet slecht
Nu is het afgelopen. Maar Kohl heeft hem flink getest en moe gemaakt. Ik neem aan dat Wawrinka dat ook gaat doen.
Daar houd ik dus ook niet van, als je zo ontzettend gaat juichen als je van Kohlschreiber wint. Doe gewoon rustig, je speelde niet best, wees blij dat het geen 5-setter was, in plaats van op je knieen te gaan [-(
Nu dus Nadal-Wawrinka. Nadal 4x gekozen, Wawrinka 11x. Toch maar voor Nadal zijn dan?
AO 2006: Chela def. Murray 6-1 6-3 6-3! :eeeek:

Mooie kans om revanche te nemen.
centre court Wrote:Nu dus Nadal-Wawrinka. Nadal 4x gekozen, Wawrinka 11x. Toch maar voor Nadal zijn dan?

Uiteraard.
Morgen om 930 uur Safin-Roddick, ik heb m'n werk al afgezegd :razz:

Nogmaals, ik verwacht er niet te veel van, maar zo'n partij mag je niet missen.
Ad Wim Wrote:Morgen om 930 uur Safin-Roddick, ik heb m'n werk al afgezegd :razz:

Nogmaals, ik verwacht er niet te veel van, maar zo'n partij mag je niet missen.

Wat een belangrijke partij wordt dat. Roddick is de grote troef in mijn team! Hij kan 90 punten waard zijn, maar dan moet ie wel van de altijd gevaarlijk Safin winnen. Daarna ligt dat kwart natuurlijk helemaal open. Safin presteert erg matig tot nu toe, maar dat deed Roddick ook in de 1e ronde. Spannende partij tussen 2 spelers uit mijn team. Come on Andy!
Ad Wim Wrote:Morgen om 930 uur Safin-Roddick, ik heb m'n werk al afgezegd :razz:

Nogmaals, ik verwacht er niet te veel van, maar zo'n partij mag je niet missen.

heb om 13 uur examen.
Kan dus nog 1 a 2 setjes meepikken :razz:
Examen afzeggen Wink
Elikian Wrote:Examen afzeggen Wink

Ik heb het leren maar afgezegd :8:
Ad Wim Wrote:Morgen om 930 uur Safin-Roddick, ik heb m'n werk al afgezegd :razz:

Nogmaals, ik verwacht er niet te veel van, maar zo'n partij mag je niet missen.

Ik moet alleen wat dingen op school inleveren. dan maar 7.30 van huis weg om 10uur weer thuis te zijn :Big Grin
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Morgen om 930 uur Safin-Roddick, ik heb m'n werk al afgezegd :razz:

Nogmaals, ik verwacht er niet te veel van, maar zo'n partij mag je niet missen.

Ik moet alleen wat dingen op school inleveren. dan maar 7.30 van huis weg om 10uur weer thuis te zijn :Big Grin

Ik moet natuurlijk wel op de hoogte gehouden worden he! Icon_twisted

Als 't 9.30 zou moeten beginnen dan hou maar rekening met 11.00 uur. Ze plannen dat vrij strak, loopt bijna altijd uit.
Denk dat Youzhny het Federer wel eens erg lastig kan gaan maken.....
Nou ja, ze hebben 8,5 uur voor twee vrouwenpartijen en Federer, dat wordt gewoon half tien hoor.
Ad Wim Wrote:Nou ja, ze hebben 8,5 uur voor twee vrouwenpartijen en Federer, dat wordt gewoon half tien hoor.

aah ok ik zie 't. Sommige partijen hebben idd vaste tijden. hup andy! Icon_twisted
Stepanek-Ferrer is ook ontzettend belangrijk. Woerdie, Vos en Haggie hebben Stepanek niet en Vos en Haggie hebben zelfs Ferrer.
Dat wodt dus heel hard juichen of heel hard balen als ik wakker word morgen.
Ben bang voor die wedstrijd. Eerst was ik er zeker van dat 't goed zou komen, maar Steppie was wel erg matig tegen Dlouhy. En Ferrer is erg goed laatste 2 weken. Maar normaal moet Steppie Ferrer kunnen hebben op HC natuurlijk. Maar na Roddick-Safin is dit idd dé wedstrijd van vannacht!

kom op radek stepanek-hingis!
Ad Wim Wrote:Stepanek-Ferrer is ook ontzettend belangrijk. Woerdie, Vos en Haggie hebben Stepanek niet en Vos en Haggie hebben zelfs Ferrer.
Dat wodt dus heel hard juichen of heel hard balen als ik wakker word morgen.

Hier kan ik een kleine slag slaan idd. Of juist verliezen! Wordt erg spannend dat is zeker! Come On, Ferrer!!!!!
centre court Wrote:Ben bang voor die wedstrijd. Eerst was ik er zeker van dat 't goed zou komen, maar Steppie was wel erg matig tegen Dlouhy. En Ferrer is erg goed laatste 2 weken. Maar normaal moet Steppie Ferrer kunnen hebben op HC natuurlijk. Maar na Roddick-Safin is dit idd dé wedstrijd van vannacht!

kom op radek stepanek-hingis!
Hij was inderdaad aan het kloten tegen Dlouhy, maar hij was weer fantastisch tegen Llodra de ronde daarvoor. Bovendien won hij in Kooyong van Gonzalez en Ljubicic en had zelfs van Federer moeten winnen. Dat zijn betere gasten dan waar Ferrer afgelopen week tegen gespeeld heeft.
Maar toch, het is een wesdtrijd op zich. Gelukkig staat Stepanek 1-0 voor in H2H.

Gasquet-Monfils is voor mij daarna nog een hele belangrijke. Drie hele belangrijke potten aldus vannacht. Als die alledrie goed vallen, zit ik gewoon goed deze AO. Als ze alledrie verkeerd vallen, heb ik een kut AO. Zo dicht kan het bij elkaar liggen.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Ben bang voor die wedstrijd. Eerst was ik er zeker van dat 't goed zou komen, maar Steppie was wel erg matig tegen Dlouhy. En Ferrer is erg goed laatste 2 weken. Maar normaal moet Steppie Ferrer kunnen hebben op HC natuurlijk. Maar na Roddick-Safin is dit idd dé wedstrijd van vannacht!

kom op radek stepanek-hingis!
Hij was inderdaad aan het kloten tegen Dlouhy, maar hij was weer fantastisch tegen Llodra de ronde daarvoor. Bovendien won hij in Kooyong van Gonzalez en Ljubicic en had zelfs van Federer moeten winnen. Dat zijn betere gasten dan waar Ferrer afgelopen week tegen gespeeld heeft.
Maar toch, het is een wesdtrijd op zich. Gelukkig staat Stepanek 1-0 voor in H2H.
Gasquet-Monfils is voor mij daarna nog een hele belangrijke. Drie hele belangrijke potten aldus vannacht. Als die alledrie goed vallen, zit ik gewoon goed deze AO. Als ze alledrie verkeerd vallen, heb ik een kut AO. Zo dicht kan het bij elkaar liggen.

Dit heeft toch helemaal geen invloed op morgen! Was een wedstrijd in 2004 op Carpet in Rusland. Zelfs wedstrijden van vorige week tellen niet mee. (Zie Malisse). Idd een wedstrijd op zich.

Ferrer - Stepanek 6-3 6-3 4-6 6-4
Plork op de AO.

[Image: 3b4aa5d4_4529172.jpg]
Nu samenvatting van Blake, ga snel kijken! Ned 3

Hmm, wel heel kort...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26