FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Dlouhy- Gabashvili 13-12 =D> Spannende pot
Dlouhy serveerde dus al voor de wedstrijd, maar wordt weer gebroken. Ze zijn al 4,5 uur bezig!

Safin wint trouwens de 2e set in een TB, hij stond wel 5-2 voor maar toch goed.
Waarom is Haas- Montanes gecancelled?
Omdat die morgen pas gespeeld wordt.
:wink:
Dlouhy wint hem na bijna 5 uur.
Becker leidt in sets met 2-1
Verrassend, ik ben benieuwd wie Safin (wanneer hij de partij wint) in zijn team neemt... Voorlopig maakt namelijk hij geen sterke indruk
Dat maakt op zich niet zoveel uit, Federer en Roddick maakten ook niet echt een sterke indruk. Als hij maar wint!
Federer krijgt het wel heel makkelijk als Safin verliest van Becker. Safin maakt inderdaad geen sterke indruk.
Scholten! Wrote:Verrassend, ik ben benieuwd wie Safin (wanneer hij de partij wint) in zijn team neemt... Voorlopig maakt namelijk hij geen sterke indruk

als ie het doorkomt tegen de altijd beetje goede Becker :wink: wil ik hem zeker hebben. Hij is op zich niet al te duur en is gelouterd in Australie! Budgettechnisch ook nog eens weinig risico.

Hopelijk kan deze pot nog worden afgespeeld vandaag.
En Marat maakt er een 5e set van =D>
Dit gaat een spannende laatste set worden. De heren doen weinig voor elkaar onder! 2-2 nu!
Safin breakt! =D>
4-2 =D>
KONING!
5-3 dit mag hij niet meer uit handen geven.
Nu uitserveren!
Becker eruit, goeie pot trouwens.
Het zelfvertrouwen stijgt nu bij Safin! Op naar de halve finale tegen Fedex.
Klasse Marat, mijn man!
Er wacht eerst nog een zekere Roddick in de derde ronde.....
Zo is dat!
Ljubo :eeeek:

Wat heeft die man toch met Grand Slams? Hij is juist altijd geweldig op HC en nu dit weer.
centre court Wrote:Ljubo :eeeek:

Wat heeft die man toch met Grand Slams? Hij is juist altijd geweldig op HC en nu dit weer.

Vorig jaar:

kwartfinale AO
3e ronde Wimbledon
halve finale RG
1e ronde US Open

Is toch niet heel slecht dacht ik zo :roll:
Als Davy fit is, zal hij daar "gewoon" doorgaan
Tja, hij is niet zo in vorm de laatste weken. In een GS heb je altijd wel even tijd om in vorm te komen, maar Malisse in de derde ronde zal al lastig worden.

En dan heb je ook nog die blessure van vorige week...
buurs Wrote:
centre court Wrote:Ljubo :eeeek:

Wat heeft die man toch met Grand Slams? Hij is juist altijd geweldig op HC en nu dit weer.

Vorig jaar:

kwartfinale AO
3e ronde Wimbledon
halve finale RG
1e ronde US Open

Is toch niet heel slecht dacht ik zo :roll:

Is toch voor de nummer 3 van de wereld helemaal niet goed? Juist op zijn slechtste ondergrond komt ie tot de halve finale. In kleine toernooien op HC wint ie alles en op de US Open en AO verliest ie altijd snel. Heel raar.
Hij staat pas 1,5 jaar aan de top.
Kan natuurlijk best zijn dat hij dit jaar gaat oogsten in de 2e helft van het jaar, waar hij vorig jaar veel punten heeft laten liggen.
Het onderste gedeelte van het 2e kwart is echt heel moeilijk met Ancic, Safin en Roddick. De vorm, prijs en loting van de spelers maakt 't moeilijk kiezen. Neem je er 1 of 2? Alledrie of geen van drieen lijkt me geen optie.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26