FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Ik ben voor Gonzo. Hewitt toch stuk vaker gekozen. Daarnaast is hij een mooiere speler.

Maar Murray is uiteraard belangrijker.
Blake wint in 3 van Ginepri! Hewitt-Gonzo moet toch ook te doen zijn? Zijn beide minder in vorm dan Blake zelf.
Persoonlijk ben ik zeker voor Gonzo, maar Tottor en Witte Geit hebben hem en niemand behalve Tampie die nu in de top 10 staat, heeft Hewitt.
Blake pakt hem, klasse jongen! Mentaal sterk die tweede set.
De top 10 van nu is toch niet representatief voor een heel seizoen? Die Tottor gaat 't bijvoorbeeld niet redden als ie zulke keuzes blijft maken.
Hewitt moet zeker te doen zijn aangezien Blake vrij degelijk speelt en weinig fouten maakt. En hij maakt natuurlijk veel meer winners dan Hewitt. Gonzo is grillig en kan zomaar een topdag hebben en Blake van de baan slaan.
centre court Wrote:De top 10 van nu is toch niet representatief voor een heel seizoen? Die Tottor gaat 't bijvoorbeeld niet redden als ie zulke keuzes blijft maken.
Nou ja, wel redelijk hoor. Die Tottor maakt nu rare keuzes, maar afgelopen twee weken deed hij het gewoon goed. En hij heeft vrij veel budget.
Voetbal afgelast!

COME ON ANDY!
Klasse ad!! :Big Grin

Kunnen we nog mooi wat setjes volgen en onze meningen delen.

Jammer dat ze zowel op Sporza als op Sport1 om 12.00 uur stoppen met live tennis. Eurosport heeft zoals altijd weer skieen.
Na het skien komt er weer tennis.
Hoelaat?

Wat denk je nu trouwens van Nadal ad? Was er serieus van overtuigd dat ie 't erg moeilijk zo krijgen en dat Murray uiterlijk zijn eindstation zou zijn. Nu pakt ie Wawrinka met 3x 6-2. Ik ben er blij mee hoor, daar niet van, want Wawje was wel erg vaak gekozen en Nadal slechts 4x. maar is ie nu ineens los en toch een kanshebber voor de finaleplaats?
Beide partijen beginnen idd gelijk.

Murray-Chela *40-0
Hewitt-Gonzo *15-30
1e bp is voor Gonzo.
Gonzo breakt meteen. Nogmaals, doe mij maar Hewitt maar vooraf zag ik hem al kansloos tegen Gonzo. Hopelijk wordt het een lange partij.
Heb voorlopig even Hewitt-Gonzo live op Sport 1. Hewitt zoals altijd weer agressief. Nu ook 2 bps voor hem.
centre court Wrote:Hoelaat?

Wat denk je nu trouwens van Nadal ad? Was er serieus van overtuigd dat ie 't erg moeilijk zo krijgen en dat Murray uiterlijk zijn eindstation zou zijn. Nu pakt ie Wawrinka met 3x 6-2. Ik ben er blij mee hoor, daar niet van, want Wawje was wel erg vaak gekozen en Nadal slechts 4x. maar is ie nu ineens los en toch een kanshebber voor de finaleplaats?
Weet ik niet. Ze zeiden dat ze na het skien terug zouden komen en op zich duren die partijen nog wel even en hebben ze tot 15 uur zendtijd of zo.

Ik was verrast door het gemak waarmee hij won, maar het blijft natuurlijk een rare knakker op HC. Het ziet er niet uit, maar omdat hij zo taai is pakt hij zoveel mensen. Murray zal erg goed moeten spelen, maar ik denk dat Nadal dat wel wint. Als Blake zo blijft spelen, echter, zie ik hem wel voor de 3e keer van Nadal winnen.
En vergeet Davy niet, die was aan het rammen vanochtend =P~
11:44 Murray is looking big on confidence as he fires over an inside out cross court forehand winner!

=D>
3 bps Murray!
Tennis gaat gewoon door hoor op Sport 1...wel op kanaal 1.2
4-2, netjes
Murray mist een paar ballen om op 5-2 te komen. Gonzo gaat als een trein.
Murray 5-2*
Gonzo 5-1*
Gonzo pakt eerste set....15 winners, 1 onnodige fout =D> =D> =D>
Kijk, en als hij zo speelt wordt het dus link voor Blake.

Murray ook eerste set, netjes hoor.
Hewitt gaat pas tennissen als ie 2-0 in sets achter komt. :wink:
Del Potro had Hewitt nu ook gepakt. Jammer dat hij net tekort kwam tegen Gonzo.
Murray serveert ook de hele tijd rond de 210 km/h, dat deed hij vorig jaar ook niet.
Murray 6-3 *3-2
Gonzo 6-2 4-2*
Ik ben toch wel onder de indruk van Blake, heerlijke speler.
Gonzo slaat maar 2 UE's in 2 sets! :eeeek:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26