FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Gonzo én Murray serveren bij *5-2 voor de 2e set.
Gonzo 6-2 6-2 met fabelachtig tennis. Hewitt zal nu alles of niets gaan spelen.
Murray 6-3 6-2 =D>
Netjes hoor Andy =D>

Hopelijk heeft Gonzo zijn beste wedstrijd nu gehad...
Gonzo set 2: 18 winners, 1 onnodige fout...

totaal in 2 sets: 33 winners, 2 onnodige fouten =D> =D> =D>
Op MTF zeggen ze elke keer dat Gonzo nog nooit een hele wedstrijd goed heeft gespeeld, dit in combinatie met de vechtersmentaliteit van Hewitt zal een 4e set opleveren. :8:

6-2 6-2 6-7 6-2
Gonzo-Blake, dat wordt pas een wedstrijd!! Vol met winners en Unforced Errors, heerlijk hoor! Publiek staand op de banken..
Murray speelt zeker zo sterk als Gonzo. Ook echt heel goed. En hij vindt Chela echt geen fijne tegenstander.
Het is mooi dat Hewitt zo weggespeeld wordt, maar ik heb toch liever dat ze wat langer op de baan staan en moe worden. Gonzo heeft al twee zware partijen achter de rug, daar mag er nog wel eentje bij.
centre court Wrote:Murray speelt zeker zo sterk als Gonzo. Ook echt heel goed. En hij vindt Chela echt geen fijne tegenstander.
De eerste set was niet best, maar vanaf de tweede gaat het super inderdaad.
Hewitt komt er een stuk beter in en Chela breakt meteen terug.
Meteen weer bp murray. beslis 'm gewoon andy.
ik denk trouwens dat we ons flink verkeken hebben op Davydenko. Ik denk dat die gewoon de halve finale gaat halen.
Jezus Christus, wat speelt die Gonzalez goed zeg. Ook niet eens grillig, maar constant goed. Heerlijk om te zien. En Hewitt speelt echt niet slecht deze set.
Hij wordt wel echt een serieuze outsider zo.
Hewitt nou toch gewoon 6-5. En ohwee als ie deze set pakt. Dan moet ik 't nog zien.
3 sp Hewitt :razz:
Ze hebben gelijk gekregen op MTF, Gonzo zakt helemaal in aan het einde van deze set.
En 0-40! Ja hoor. Wat is 't toch een vechter he.
En de set voor Lleyton!!!!! =D>
centre court Wrote:En 0-40! Ja hoor. Wat is 't toch een vechter he.
Vond er weinig te vechten aan de laatste games, Gonzo raakte niks meer vanaf 5-5.

Wel knap dat hij er in bleef geloven.
Hij was toch al dood en begraven. Nu wordt 't echt een mind-game.
Mat elkaar maar lekker af, Blake ligt al lang en breed op de massagetafel :razz:
Hoop dat 't een 5e set wordt, die Gonzo dan wint. Allemaal goed voor Blake.
Murray pakt hem, heel netjes. Toch in straight van verdasco en chela, laat Nadal maar komen!
Murray wint erg simpel! Maar nu Nadal. Icon_twisted
Het zou toch wat zijn als het Murray-Blake in de kwartfinale wordt. Dan kunnen we Tottor opvegen :razz:
Nadal gaat het toernooi winnen :wink:
buurs Wrote:Nadal gaat het toernooi winnen :wink:
Zou ik ook zeggen als ik Blake niet had :razz:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Nadal gaat het toernooi winnen :wink:
Zou ik ook zeggen als ik Blake niet had :razz:

Ik wist van te voren niet hoe fit hij was, vandaar dat hij niet in mijn team staat. :wink:
Wat een heerlijke tweede week staat ons te wachten op de AO. Alleen maar toppers over!

Van de top 16 seeds hebben alleen Baghdatis en Ljubicic hun status niet waar gemaakt. Van Marcos was het te verwachten en daar is met Gasquet (18 ) eigenlijk een betere speler in 4R, en Fish op de plaats van Ljubicic.

Federer (1) - Djokovic (14)
Gasquet (18 ) - Robredo (7)
Fish - Ferrer (16)
Ancic (9) - Roddick (6)
Nalbandian (8 ) - Haas (12)
Berdych (13) - Davydenko (3)
Blake (5) - Gonzalez (10)
Murray (15) - Nadal (2)

=P~=P~=P~=P~=P~
Om maar niet te spreken over het vervolg.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26