FTM Forum

Full Version: Australian Open 2007
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
En dan zo'n slappe game om ROddick terug in de set te laten komen, sjonge jonge #-o
Wat speelde Gasquet goed zeg :eeeek:

Zal hij het Federer dan lastig gaan maken Icon_question Icon_twisted
Mooi, Gasquet heeft hem binnen. Mooi ook die omhelzing aan het net. Kijk jongens, zo hoor je dus te juichen. Niet zoals die klote Nadal...

Stepa breakt, maar nu weer 15-40 Icon_evil
En de break terug #-o
Roddick maakt het spel, dat is duidelijk.

Of hij maakt de fout of de winner
5*-2 Roddick
Ben ik het niet mee eens.

In het begin van de set serveerde Safin goed maar speelde slordig. Nu serveert hij niet meer goed, maar speelt nog steeds slordig. Daardoor wint Roddick de set, die speelt degelijk.
4 sp
Safin en Stepa beiden een break voor, maar beiden laten het liggen. Balen. Ze hebben nl allebei ook een 5-setter achter de rug dus baat bij een snelle partij.
Ad Wim Wrote:Ben ik het niet mee eens.

In het begin van de set serveerde Safin goed maar speelde slordig. Nu serveert hij niet meer goed, maar speelt nog steeds slordig. Daardoor wint Roddick de set, die speelt degelijk.

Hij is dus afhankelijk van zijn service :wink:

In de rally's is A-Rod de baas Icon_twisted
Stepanek voelt niet goed :|
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ben ik het niet mee eens.

In het begin van de set serveerde Safin goed maar speelde slordig. Nu serveert hij niet meer goed, maar speelt nog steeds slordig. Daardoor wint Roddick de set, die speelt degelijk.

Hij is dus afhankelijk van zijn service :wink:

In de rally's is A-Rod de baas Icon_twisted
Als hij zo slordig speelt, is zijn service idd erg belangrijk. En die was in het begin erg goed.

Roddick is degelijk en geduldig, valt goed aan op de juiste momenten. Safin heeft gewoon 1 slechte servicegame gehad en dat wordt hem fataal.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ben ik het niet mee eens.

In het begin van de set serveerde Safin goed maar speelde slordig. Nu serveert hij niet meer goed, maar speelt nog steeds slordig. Daardoor wint Roddick de set, die speelt degelijk.

Hij is dus afhankelijk van zijn service :wink:

In de rally's is A-Rod de baas Icon_twisted
Als hij zo slordig speelt, is zijn service idd erg belangrijk. En die was in het begin erg goed.

Roddick is degelijk en geduldig, valt goed aan op de juiste momenten. Safin heeft gewoon 1 slechte servicegame gehad en dat wordt hem fataal.

De game waarin Roddick werd gebroken was toch ook niet best :roll:
3 echte fouten van Roddick, waarvan zelfs een smash
Je moet het wel objectief bekijken..
Niet alleen vanuit je eigen perspectief
buurs Wrote:Stepanek voelt niet goed :|
Twee zielen...

Hij heeft het natuurlijk wel lelijk laten liggen. Met zijn service moet je die break vasthouden.
Maar hij kan goed vechten, dus daar hoop ik dan maar op in de vijfde.
buurs Wrote:Je moet het wel objectief bekijken..
Niet alleen vanuit je eigen perspectief
Nou ja, Safin kwam een break voor en als je zo aan het serveren bent, moet je gewoon de set afmaken. Dat blijf ik vinden in het huidige mannentennis. Dat had ik van Roddick ook gevonden.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Stepanek voelt niet goed :|
Twee zielen...

Hij heeft het natuurlijk wel lelijk laten liggen. Met zijn service moet je die break vasthouden.
Maar hij kan goed vechten, dus daar hoop ik dan maar op in de vijfde.

TB was terecht.
Maar op 4*-3 moet Safin er meer mee doen, maar hij speelt op dit moment nog niet goed genoeg.
COME ON STEPANEK!
Verdomme man, na *3-2 gewoon maar 1x je service behouden :letitallout:

Pak die vijfde, make my day!
Weer veel fouten van Roddick.
2 bp voor Safin :letitallout:
3 forehand fouten van Roddick :roll:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Stepanek voelt niet goed :|
Twee zielen...

Hij heeft het natuurlijk wel lelijk laten liggen. Met zijn service moet je die break vasthouden.
Maar hij kan goed vechten, dus daar hoop ik dan maar op in de vijfde.

TB was terecht.
Maar op 4*-3 moet Safin er meer mee doen, maar hij speelt op dit moment nog niet goed genoeg.
Ik zeg ook niet dat Safin de TB had moeten pakken. Ik zeg dat hij slordig speelt en zijn service hem in het einde in de steek liet.
Nu trouwens een slordige game van Andy, maar Marat doet weer leuk mee in zijn eigen game :roll:

Nog niet echt hoog niveau, wel spannend.
Ad Wim Wrote:Nu trouwens een slordige game van Andy, maar Marat doet weer leuk mee in zijn eigen game :roll:

Nog niet echt hoog niveau, wel spannend.

mee eens
Wat maakt Roddick een fouten zeg :letitallout: #-o
Steppie geeft meteen de break weg in de vijfde... Sad Sad
Stepa gaat het niet meer redden vrees ik, geen enkele service game gaat meer makkelijk en hij geeft de hele tijd voorsprongen weg. Dan moet Safin het maar doen.
_Tampie Wrote:Steppie geeft meteen de break weg in de vijfde... Sad Sad
Icon_question
Safin is los nu , COME ON!
En dan levert ie zo makkelijk zijn service in =D>

Stepa had even 15-30, maar verder weinig kans op de service van Ferrer.

Robredo en Anci staan ook lekker te spelen. Die laatste kan nog wel eens een lastig verhaal worden in de volgende ronde.
En waarom geeft Stepa de hele tijd een 30-0 voorsrpong weg :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26