FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Ik vind het gewoon ongelofelijk dat hij er hier weer zo makkelijk af wordt getikt als je ziet wat hij kan en zeer recent nog heeft gedaan. Je kunt echt van niemand meer op aan tegenwoordig, wat een ellende. Begint weer lekker zo, sjonge jonge. Hier word je toch niet vrolijk van.

Ik ga maar zuipen...
Ad Wim Wrote:Ik vind het gewoon ongelofelijk dat hij er hier weer zo makkelijk af wordt getikt als je ziet wat hij kan en zeer recent nog heeft gedaan. Je kunt echt van niemand meer op aan tegenwoordig, wat een ellende. Begint weer lekker zo, sjonge jonge. Hier word je toch niet vrolijk van.

Ik ga maar zuipen...

Wijs besluit :lol:
llodra breakt terug
En ineens breakt Llodra terug. Beugeltje genomen Ad? Dan mag ie wat mij betreft weer dicht :-({|=
mindlight Wrote::-&
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:
Mac Wrote:Misschien moeten we Haggie ook maar eens aan de medicijnen krijgen zodat ie niet mag drinken...zal het gat een stuk doen slinken!

(hoop btw dat t niks ernstigs is mindlight)

Ohh nee hoor, pijnstillers, maar wel behoorlijk sterke. (kiezen laten trekken). Als ik kijk naar hoe dat spul reageert met water durf ik de combi met bier in mijn buik echt niet aan Dead
Ibuprefen zeker? Dat ziet er erg spannend uit als je het in een bekertje water gooit.
Ik heb er vrijdag ook twee uit laten halen, en van die lekkere zoete drankjes mogen genieten. :wink:

Brufen heet het idd. En echt zoet is die meuk niet te noemen :-#
Er moeten er nog 2 bij mij, maar zie er nu al tegenop, heb er behoorlijk last van deze week.

Heb jij de combi met bier wel aangedurfd Omyaca? :-&
Dat komt op hetzelfde neer ja. Vind je het niet naar een zoete sinas smaken dan? :wink:
Voor mij waren het mijn laatste 2 verstandskiezen, dus daar hoef ik iig niet meer voor terug.
Blij toe want ik liep ook wel een paar dagen met een bolle wang met flink wat pijn. Daarnaast is het ook latig met eten en drinken. Na een dag of 3 was het bij mij allemaal wel weer redelijk hersteld, maar heb het weekend dus nog wel rustig aan gedaan, geen combo met bier geprobeerd. Lijkt me niet echt verstandig, al is het misschien ook wel een goede pijnstiller. :razz:

Iig sterkte ermee!
Hmm, Kiefer en Llodra breaken. Minder goed nieuws. :|
bp lee voor 5-3
lee gaat serveren voor de partij [-o<
En breaken, prima Lee. =D>
omyaca Wrote:
mindlight Wrote::-&
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:
Mac Wrote:Misschien moeten we Haggie ook maar eens aan de medicijnen krijgen zodat ie niet mag drinken...zal het gat een stuk doen slinken!

(hoop btw dat t niks ernstigs is mindlight)

Ohh nee hoor, pijnstillers, maar wel behoorlijk sterke. (kiezen laten trekken). Als ik kijk naar hoe dat spul reageert met water durf ik de combi met bier in mijn buik echt niet aan Dead
Ibuprefen zeker? Dat ziet er erg spannend uit als je het in een bekertje water gooit.
Ik heb er vrijdag ook twee uit laten halen, en van die lekkere zoete drankjes mogen genieten. :wink:

Brufen heet het idd. En echt zoet is die meuk niet te noemen :-#
Er moeten er nog 2 bij mij, maar zie er nu al tegenop, heb er behoorlijk last van deze week.

Heb jij de combi met bier wel aangedurfd Omyaca? :-&
Dat komt op hetzelfde neer ja. Vind je het niet naar een zoete sinas smaken dan? :wink:
Voor mij waren het mijn laatste 2 verstandskiezen, dus daar hoef ik iig niet meer voor terug.
Blij toe want ik liep ook wel een paar dagen met een bolle wang met flink wat pijn. Daarnaast is het ook latig met eten en drinken. Na een dag of 3 was het bij mij allemaal wel weer redelijk hersteld, maar heb het weekend dus nog wel rustig aan gedaan, geen combo met bier geprobeerd. Lijkt me niet echt verstandig, al is het misschien ook wel een goede pijnstiller. :razz:

Iig sterkte ermee!

Thnx,
Ik ben afgelopen maandag geweest. Maar heb er nog steeds behoorlijk last van. Eten en drinken is idd niet echt ideaal, zeker omdat die wond pas na 24 uur een beetje dicht begon te zitten :-&.
Plus dan nog zo'n kaakchirurg die de verdoving in een bloedvat plaatst, waardoor je je ongeveer 20 minuten voelt alsof je het niet gaat overleven, al met al een slechte ervaring dit. Maar voorlopig word ik nog elke nacht wakker van de pijn, en ik hoop wel dat dat voor het weekend over is, aangezien ik dan wel plannen heb :-({|=.

Jij feli dat je ervan af bent, ik verheug me er ook op!
2 mp lee
GSM lee =D>
Prima, maar dit levert natuurlijk niet ineens de weekwinst op ofzo :lol:
haggie en ad hebben hem iig
Jaja dat besef ik, maar die eerste rondes hier zijn nog niet zo bepalend.
Hup Sela =D>
mindlight Wrote:Jaja dat besef ik, maar die eerste rondes hier zijn nog niet zo bepalend.

het gaat erom dat zij 850 euro van hun budget kwijt zijn
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Jaja dat besef ik, maar die eerste rondes hier zijn nog niet zo bepalend.

het gaat erom dat zij 850 euro van hun budget kwijt zijn

Ik snap je Smile
Kiefer van 5*-1 naar 5-4* :eeeek:
sela van 1-5* naar 4*-5 =D>
5-5 :o
En 6-5 voor Kiefer, hup Sela nog een kwartier beuken!
Tiebreak.
kiefer pakt alsnog de 2e set

nu zal het wel een snelle 3e worden
Loopt jou scorebord zo ver voor op de mijne? Hier is het 4*-5 :lol:
4-7
Break Sela 5*-3 =D>
sela gaat serveren voor de partij :o
Sela gewonnen =D>

Hup Giraldo =D>
mindlight Wrote:Thnx,
Ik ben afgelopen maandag geweest. Maar heb er nog steeds behoorlijk last van. Eten en drinken is idd niet echt ideaal, zeker omdat die wond pas na 24 uur een beetje dicht begon te zitten :-&.
Plus dan nog zo'n kaakchirurg die de verdoving in een bloedvat plaatst, waardoor je je ongeveer 20 minuten voelt alsof je het niet gaat overleven, al met al een slechte ervaring dit. Maar voorlopig word ik nog elke nacht wakker van de pijn, en ik hoop wel dat dat voor het weekend over is, aangezien ik dan wel plannen heb :-({|=.

Jij feli dat je ervan af bent, ik verheug me er ook op!
Poeh, dat klinkt niet best allemaal. :o
Een stuk heftiger dan wat ik ervaren heb. :|