FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
waarom vind jij ancic en fish wel must-picks.

ik vind ze ook must-picks hoor, maar over die spelers denk ik hetzelfde als ginepri.
en fish is natuurlijk minder in vorm
Ancic natuurlijk sowieso gezien zijn kwaliteiten en prijs.

Fish omdat hij ongeveer een walk-over heeft in de eerste ronde en vervolgens in de 2e ronde een van de minste seeds treft.

Ginepri had een moeilijkere loting en kon best verliezen van Spadea.
elke speler kan best verliezen, maar waarom ga je voor spelers als reynolds en llodra....
die haalden ook max. 1 of 2 rondjes.
Ik heb Reynolds niet...

Llodra heb ik al uitgelegd, die heeft dus wel de kwaliteiten om ver te komen, dat hebben we eerder dit jaar gezien. Die zag ik ook sowieso wel van Lee winnen die net een maand eruit heeft gelegen met een rugblessure. Idioot dat Llodra daarvan verliest, maar ja, ligt wel weer in de lijn van dit jaar.
En vervolgens had ie Nieminen gehad die ook al tijden niks meer raakt en Ferrer waarvoor hetzelfde geldt. Leek me niet zo;n gekke keuze, gezien het zwakke stuk daar.
oeps, ik zei het uit mijn hoofd.

jij bent dus 1 speler kwijt.

llodra is ook geen geweldige hard court speler vind ik.
indoor wel, maar outdoor heeft hij weinig laten zien.
en het is hier nogal winderig he, dus voor aanvallende spelers lastig.
daarom krijgt ancic het nog lastig tegen monfils.
maar goed, wel verrassend de uitschakeling van llodra natuurlijk.
tegen nieminen waren zijn kansen minder dan 50% geweest denk ik.
maar hij je iig 3 punten meer moeten bezorgen :wink:
Adelaide was ook outdoor...

En volgens mij is Miami juist die winderige...

En Monfils is een lachtertje!
jij baseert net als ik je keuzes op wat er pas geleden is gebeurd. dat is in mijn ogen ook het meest logische...toch werkt het niet helemaal. Veel spelers die een week goed zijn, zijn het niet twee weken op rij...of zoals nu llodra is natuurlijk niet te verwachten als hij abn wint dat hij het hele jaar van die spelers gaat winnen.
Dat is ook zo met spelers die nog niks gepresteerd hebben. Het zou mij niet eens verbazen als bijvoorbeeld berdych,monfils of mayer ineens weer erg goed staat te tennissen.
wat een slap lul-verhaal kool...
Probeer mijn keuzes goed te praten door het jou uit te leggen Wink...
Ik vind het geen lulverhaal, maar waar moet ik mijn keuzes anders op baseren? Dan kun je dus gewoon maar met een dartpijltje mensen gaan uitkiezen toch?

Je baseert het toch altijd op vorm, prijs, prestaties in eerdere jaren dit toernooi etc.? Waarom kiest iedereen anders Ginepri, Murray, Nalbi en Soderling?
omstandigheden en kwaliteit zijn ook belangrijk :wink:
Ad Wim Wrote:Ik vind het geen lulverhaal, maar waar moet ik mijn keuzes anders op baseren? Dan kun je dus gewoon maar met een dartpijltje mensen gaan uitkiezen toch?

Je baseert het toch altijd op vorm, prijs, prestaties in eerdere jaren dit toernooi etc.? Waarom kiest iedereen anders Ginepri, Murray, Nalbi en Soderling?
Ginepri en Nalbi niet voor gegaan...in mijn ogen te wisselvallig/niet constant.
Soderling lang over getwijfeld...ook die gaat zijn vorm niet lang meer vasthouden...of hij komt in de top tien.
Murray heb ik genomen om de simpele reden dat hij goedkoper is...in mijn ogen vooraf 45/45 tov roddick. 10 voor karlo/verdasco.
Het ging mij erom dat je je keuzes toch op iets moet baseren. Althans, dat werkte vroeger altijd het best. Dit seizoen kun je soms maar beter gewoon blind iemand kiezen...
Ik ga aan de borrel.

Niet echt belangrijke partijen voor FTM voorlopig, Nishikori is pas midden in de nacht ergens.
Ik zal er vanavond ook fijn een paar achter over slaan.. vanacht bij thuiskomst maar weer met spanning kijken.. [-o<
Vandaag maar een saaie dag, alleen Ancic is echt van belang.
De eerste ronde wint hij wel, gaat om de 2e ronde.. of ik echt Gonzo had moeten nemen...
Big Grin nee joh, wees blij dat je hem niet hebt. Hoewel toen ik jou team bekeek, ik het wel jammer vond dat je m niet had Wink
Ancic, Nishikori zijn de enige belangrijke voor FTM. Voor de poll cruciaal dat Mahut wint anders lig ik er zo goed als uit, en voor bookie dat Haas wint.
Maar die worden allemaal na middernacht gespeeld.
hup tipsa Icon_twisted
break massu, dan breakt tipsa direct terug en komt ie op 40-15 maar wordt ie na een DF alsnog gebroken. kom eens op joh.
zou wel lekker zijn als tipsa er snel uit zou vliegen Icon_twisted
hij krijgt kansen zat. er schijnt erg veel wind te slaan, hij heeft na 4 servicegames al 7 dubbele fouten. Icon_evil
centre court Wrote:hij krijgt kansen zat. er schijnt erg veel wind te slaan, hij heeft na 4 servicegames al 7 dubbele fouten. Icon_evil

dat heb ik hier vandaag al ergens gezegd.
vandaar mijn keuze voor canas.

maar ik werd tegengesproken.
ancic gaat het ook heel lastig krijgen tegen monfils.
2 sp massu
Je werd niet tegengesproken, maar vertel me eens waarom Canas in godsnaam zoveel voordeel zou hebben van de wind? :crazy:
en de set met 6-4 voor massu =D>

goed moment om naar een zuipfeest te gaan :razz:
Verder weinig interessante partijen.

Voor tennispoll:

hup korolev en de voest [-o<
pff een set op HC verliezen van massu is wel heel slecht. ook al wint ie hier nog, dan zal robredo helaas toch zijn exit zijn.
Ad Wim Wrote:Je werd niet tegengesproken, maar vertel me eens waarom Canas in godsnaam zoveel voordeel zou hebben van de wind? :crazy:

dit zijn omstandigheden voor gravelaars/vechters.
canas is een verdediger en ik denk dat aanvallende spelers meer last hebben van de wind.

ik moet helaas gaan.
Ik denk dat alleen serveerders echt last hebben van de wind. Echte technici hebben er geen nadeel van denk ik, want die kunnen gewoon aanpassen. Mensen die een vast spelletje hebben er meer last van denk ik.
centre court Wrote:pff een set op HC verliezen van massu is wel heel slecht. ook al wint ie hier nog, dan zal robredo helaas toch zijn exit zijn.

massu is ook zo'n gravelaar.
die kan hier meer dan normaal op HC.