FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ Djokooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Hakkuh Hakkuh Hakkuh
GSM Dkojo...Nadal kansloos...lekker dit :lol: =D> =D> =D>
6-3 6-2 =D>
Fish meteen op bp bij 1-0*. :razz:
En hij breekt. Hakkuh :razz:
3-0*, maar ik neem aan dat Federer dit toch wel recht gaat breien.
Fish mist een bp voor *4-0. :eeeek:
Bp #2
Ook gemist, het zou toch wat zijn..
Alles verder op service en Fish pakt de eerste set met 6-3. Undecided =D>
WTF is dit ? :eeeek: 6-3 Fish :eeeek:
En hij gaat vrolijk verder: *1-0 in de tweede set. :eeeek:
Bp voor *4-1 en de beslissing.
=D>

Dit gaat Fish niet meer weggeven, hij is niet te breaken. Hoe verrassend dit zeg. :eeeek:
Op love naar 5-1*, dit begint pijnlijk te worden voor FedEx. :razz:
15-40, 2 ,mp's. :eeeek:
Toch *5-2, nu komt het erop aan voor Mardy, maar ik verwacht geen problemen.
15-0, come on.
fish-federer 6-3 6-2 :eeeek:
30-0
3 mp's
Blijft mooi om te zien hoe de grote jongens opstaan tijdens die grote toernooien he. En er zou geen finalist van buiten de top-10 komen?
Nog 2
Fish =D>

Niet te geloven dit. :eeeek: Federer maakte veel fouten, maar Fish stond gewoon goed te spelen en was niet te breaken.
Wat een ongelofelijk niveau haalt die fish hier zeg. speelt gewoon federer helemaal zoek. had 'm een tijd niet live zien spelen maar dit is wereldniveau.
:eeeek: Niet normaal..on-ge-lo-fe-lijk dit :eeeek: 6-3 6-2 Fish tegen Federer !!! :crazy:
Ik had vooraf nog niet 1 cent gegeven voor Fish vooral niet na zijn zware partij tegen Nalbi gisteren en de walk-over van Fed Ex...
Kut dat Fish weer 25 extra punten pakt maar wel gunstig voor Djoko natuurlijk want ik zie toch liever Fish aan de andere kant van het net morgen dan Federer :razz:
Federer weer een plotselinge aanval van Pfeiffer zeker..... :-"
en dan zijn er hier ook nog mensen die denken dat federer weer helemaal terug was deze week. als murray ''gewoon'' van haas had gewonnen had hij nu in de finale gestaan.
Waar haalt die Fish dit nou weer vandaan?


Doping? :-&
wat een verhaal....mijn spelres die de nrs 1 en 2 van de wereld verslaan!!!! =D> \Big Grin/ Notworthy