FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
blake, nalbi, nadal, fish! =D>

Haas ineens in vorm is zwaar kut, net als de ''verrassing'' wawrinka die 25 punten pakt. verder loopt 't wel als verwacht.
Balen van Murray zeg...hij begon zo goed...
Fish moet nu nalbi uitschakelen dat zie ik niet gebeuren...
doe mij maar federer-Djoko als finale
maar twee partijen vandaag...Blake-Nadal...hup RAFA!!
en beide in mijn bezit....Wawrinka-Djokovic...hup wie der wint!
Mannen, feli met jullie keuze voor Djoko.

Ik blijf achter mijn keuze's staan, mocht hij Nadal in de halve finale verslaan dan is het een juiste rendabele keuze gebleken.
Toch heb ik het gevoel dat de score een beetje geflatteerd is, maar goed winst is winst.

Ben iig blij met Blake, Fish en Nalbi.

Jammer van Murray, maar de topmanagers hadden hem ook, dus geeft niet zoveel.
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Nu lukt het weer net niet met Tsonga. :cry:
Wanneer nog meer niet dan?
Bedoelde het als in: "Als Haggie hem heeft verslaat hij alles en iedereen, en als ik hem heb lukt het net niet."
Weer was niet zo'n goede woordkeuze.

Wees blij met Wawrinka.
Die heeft 21 punten teveel gehaald :wink:

Jij zwijnt net als ik ook met Nalbi dus we mogen niet klagen.
als je dat maar weet buurs :wink:
buurs Wrote:Mannen, feli met jullie keuze voor Djoko.

Ik blijf achter mijn keuze's staan, mocht hij Nadal in de halve finale verslaan dan is het een juiste rendabele keuze gebleken.
Toch heb ik het gevoel dat de score een beetje geflatteerd is, maar goed winst is winst.

Ben iig blij met Blake, Fish en Nalbi.

Jammer van Murray, maar de topmanagers hadden hem ook, dus geeft niet zoveel.
Dus Woerdie is geen topmanager? =;

En met Djoko hoef je ons nog niet te feliciteren, dat mag pas als hij het toernooi wint. Al is hij met 45 punten al bijna net zo rendabel als Murray nu is...

Blake en Fish =D>
Vooral Blake zo dik, die gaat nu natuurlijk ook Nadal pakken Hakkuh
verbaasde mij ook inderdaad...zo makkelijk van gasquet winnen die ook redelijk stond te spelen.
Baal dat ik hem niet heb...keuze gemaakt omdat toch wat blessure-verhalen rond gingen...balen maar knappe keus van degene die hem wel hebben
Ik las dat hij gewoon wel weer aan het trainen was dus ik heb hem maar wel genomen. Hij zat in een relatief zwak stuk (had niet gedacht dat Gasquet zo ver zou komen) en kan ook gewoon van Nadal winnen dus een hoge bovengrens qua punten.

Djoko win trouwens niet 1-2-3 van Wawrinka denk ik. Die jongen heeft wel wapens om het Djoko lastig te maken... Maar hij is wel wisselvallig, zag ik gisteren tegen Lee.
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Mannen, feli met jullie keuze voor Djoko.

Ik blijf achter mijn keuze's staan, mocht hij Nadal in de halve finale verslaan dan is het een juiste rendabele keuze gebleken.
Toch heb ik het gevoel dat de score een beetje geflatteerd is, maar goed winst is winst.

Ben iig blij met Blake, Fish en Nalbi.

Jammer van Murray, maar de topmanagers hadden hem ook, dus geeft niet zoveel.
Dus Woerdie is geen topmanager? =;

En met Djoko hoef je ons nog niet te feliciteren, dat mag pas als hij het toernooi wint. Al is hij met 45 punten al bijna net zo rendabel als Murray nu is...

Blake en Fish =D>
Vooral Blake zo dik, die gaat nu natuurlijk ook Nadal pakken Hakkuh

Woerdie even over het hoofd gezien.
Met hem moet ik natuurlijk ook rekening houden :wink:
wawrinka inderdaad een rare tegenstander...past zich vaak aan aan het niveau van de tegenstander.
Met Nadal-Blake heb ik geen idee...50-50 denk ik.
Laat Djoko maar winnen..die hefet veel meer kans als wawrinka tegen nadal of Blake.
Geef Djoko een goede kans op de finale =D>
dan worden we 1 en 2 ad Smile
Een mooie tandem Kool, voor degene uit de achterhoede :razz:

En laat Djoko in dat geval ook maar gewoon het toernooi winnen, dat hebben we wel verdiend Wink
Idd, en de winnaars hebben altijd gelijk dus Djokovic en Blake had ik toch ook "gewoon" moeten kiezen. Feli voor de mensen die die keuze gemaakt hebben.

Volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen
Ad Wim Wrote:Een mooie tandem Kool, voor degene uit de achterhoede :razz:

En laat Djoko in dat geval ook maar gewoon het toernooi winnen, dat hebben we wel verdiend Wink
vind ik ook...
als Nalbi of Blake wint ga je me voorbij...anders blijf ik boven je.
Maar inderdaad...ik kan wel wat puntjes gebruiken zeg maar Smile
En we weten allemaal hoe het ging in Chennai toen Nadal een hele zware partij had en de volgende dag aan moest treden tegen Youzhny, een soortgelijke speler als Blake =P~
oh dat vind ik absoluut niet..youzhny en Blake vergelijkbaar?
kooltje Wrote:oh dat vind ik absoluut niet..youzhny en Blake vergelijkbaar?

huidskleur?
kledingmerk?
soort racket?
Rus en Amerikaan.

Best veel verschillen :8:
Kijkend naar de ranglijst, moet Blake sowieso Nadal pakken! die 20 extra punten zijn nodig om het gat met André te dichten deze week! Op Woerdie loop ik al uit en met omyaca sta ik nu gelijk maar is het nu Wawje voor hem tegen Fish/Blake voor mij! (mogelijkheden hier :8: !) Mindlight heeft zijn gedachte niet zo goed laten werken en heeft niet zo'n beste week. Verder kijkend is CC de volgende de bedreiging, dus ben tevreden..... :-"

Hup Blake en Nalbi!
Voorsprong goed geconsolideerd Haggeman =D>
Haggie Wrote:Kijkend naar de ranglijst, moet Blake sowieso Nadal pakken! die 20 extra punten zijn nodig om het gat met André te dichten deze week! Op Woerdie loop ik al uit en met omyaca sta ik nu gelijk maar is het nu Wawje voor hem tegen Fish/Blake voor mij! (mogelijkheden hier :8: !) Mindlight heeft zijn gedachte niet zo goed laten werken en heeft niet zo'n beste week. Verder kijkend is CC de volgende de bedreiging, dus ben tevreden..... :-"

Hup Blake en Nalbi!

Niet zo'n beste week? :roll: Dit kost me zo 100 punten, een dramatische week dus.
Volgende week gewoon weer bier, dat werkt stukken beter!
Maar het ergste vind ik nog dat de hele dag Haas in m'n team had en me van die keuze af heb laten praten....
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Mannen, feli met jullie keuze voor Djoko.

Ik blijf achter mijn keuze's staan, mocht hij Nadal in de halve finale verslaan dan is het een juiste rendabele keuze gebleken.
Toch heb ik het gevoel dat de score een beetje geflatteerd is, maar goed winst is winst.

Ben iig blij met Blake, Fish en Nalbi.

Jammer van Murray, maar de topmanagers hadden hem ook, dus geeft niet zoveel.
Dus Woerdie is geen topmanager? =;

En met Djoko hoef je ons nog niet te feliciteren, dat mag pas als hij het toernooi wint. Al is hij met 45 punten al bijna net zo rendabel als Murray nu is...

Blake en Fish =D>
Vooral Blake zo dik, die gaat nu natuurlijk ook Nadal pakken Hakkuh

Woerdie even over het hoofd gezien.
Met hem moet ik natuurlijk ook rekening houden :wink:

:-"
mindlight Wrote:Maar het ergste vind ik nog dat de hele dag Haas in m'n team had en me van die keuze af heb laten praten....

toch niet door Ad ofwel? :wink:
Neeeee, juist niet! Ik heb hem van Roddick af proberen te praten, maar dat is me niet gelukt :|
Hoe het ook zij Haggeman, ik blijf het teleurstellend vinden dat je Wawrinka en/of Haas hier niet hebt. Je bent het toch niet kwijt?
Ad Wim Wrote:Neeeee, juist niet! Ik heb hem van Roddick af proberen te praten, maar dat is me niet gelukt :|

Haha klopt, maar ook jij was niet enthousiast over Haas. (check ergens begin dit topic). Ach ik pak mijn verlies en volgende week staat team Mindlight er gewoon weer.
Ad Wim Wrote:Hoe het ook zij Haggeman, ik blijf het teleurstellend vinden dat je Wawrinka en/of Haas hier niet hebt. Je bent het toch niet kwijt?

Nee hoor! Wees maar niet bang! Ik heb voor Murray/Roddick gekozen, helaas helemaal verkeerd uitgepakt! Daarbij vond ik Wawrinka uiterst riskant met Berdych en Baghdatis en ik had voor het toernooi al gezegd dat ik een speler zou kiezen, nou het was Kunitsyn. (Laat die nou daar zitten :lol: ) Helaas verliest hij heeeeeel dom van Odesnik :roll: ..

maarja.. geen wawrinka en haas hier! Mag ik je erop wijzen dat jou team ook verre weg van spectaculair is... :-k
Maar je weet dat dat mijn stijl niet is, Haggeman...
Al vond ik Blake en Nalbi wel redelijke gokken, daar had ik ook allerlei kleintjes voor kunnen nemen.

Maar eindelijk verlopen de uitslagen enigszins normaal en kijk hoe het gaat bij mij Wink
Klopt! Alles verloopt normaal behalve Murray en Roddick en dan stond ik gewoon boven je :wink:
Nu nog wel ja Icon_twisted