FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Fuck, ik kom binnen en Nadal wint de set met 7-5. Blake 1 uit 5 en Nadal 2 uit 2, dat zegt het wel volgens mij Icon_evil

Die klote-aap had er allang uit moeten liggen...
Maar wat is Blake goed in de 2e zeg! Wat is het toch mooi om hem te zien spelen als het loopt. Met bijna alleen maar winners komt hij op 3-0. Ik ga slapen...
GODVER DE GODVER DE GODVER ](*,) BAH BAH BAH, akelige Nadal!
Haggie Wrote:GODVER DE GODVER DE GODVER ](*,) BAH BAH BAH, akelige Nadal!
Haggie Wrote:We zullen het zien, de rest van het seizoen! Als het iets minder gaat zul je mij niet horen janken en vloeken! Ik zal me nu ook netjes gedragen als het goed gaat!
[-X
lekker RAFA!
twee prima uitslagen...al had djoko wat meer mogen overtuigen in de eerste.
zie djoko als favoriet voor de finale maar nadal staat goed te spelen...is weer topfit.
Klote Nadal, had er gewoon al uit moeten liggen...
Maar het is toch wel weer leuk dat de nummer 1, 2 en 3 er weer staan.
Ad Wim Wrote:Klote Nadal, had er gewoon al uit moeten liggen...
Maar het is toch wel weer leuk dat de nummer 1, 2 en 3 er weer staan.
Dat is waar. Als Federer en Nalbandian winnen staan gewoon de beste 4 tennissers van de wereld op het moment in de hlave finale. Dat is ook wel eens leuk voor een keer.
En het komt dus uit wat ik al de hele tijd zeg. In die kleine toernooitjes zijn er verrassingen, maar bij de grote toernooien staan de grote jongens op.
Ik begin me trouwens wel een beetje zorgen te maken over Djokovic-Nadal. Waar ik eerder dacht dat Djoko dat wel even ging winnen, ben ik er nu niet zo gerust op. Ik zag Blake gisteren in de tweede set spelen en hij was echt fantastisch. Misschien zakte zijn niveau wat in de derde, maar het is toch knap dat Rafa dat won. Blake trouwens bp gemist in de 1e game van de derde... :|

Ik vind Djoko echter nog wel steeds favoriet.
Ad Wim Wrote:En het komt dus uit wat ik al de hele tijd zeg. In die kleine toernooitjes zijn er verrassingen, maar bij de grote toernooien staan de grote jongens op.

Dit grote toernooi idd wel Smile
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:GODVER DE GODVER DE GODVER ](*,) BAH BAH BAH, akelige Nadal!
Haggie Wrote:We zullen het zien, de rest van het seizoen! Als het iets minder gaat zul je mij niet horen janken en vloeken! Ik zal me nu ook netjes gedragen als het goed gaat!
[-X

Hier heb je lang op zitten wachten ofniet :wink: ! :-"
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:En het komt dus uit wat ik al de hele tijd zeg. In die kleine toernooitjes zijn er verrassingen, maar bij de grote toernooien staan de grote jongens op.

Dit grote toernooi idd wel Smile
Welke niet dan?
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:GODVER DE GODVER DE GODVER ](*,) BAH BAH BAH, akelige Nadal!
Haggie Wrote:We zullen het zien, de rest van het seizoen! Als het iets minder gaat zul je mij niet horen janken en vloeken! Ik zal me nu ook netjes gedragen als het goed gaat!
[-X

Hier heb je lang op zitten wachten ofniet :wink: ! :-"
:lol:
Had wel verwacht dat het er in de zomer of daarna ergens nog wel van zou komen. Maar de week erna al. :eeeek: Undecided

Als Nalbandian zijn plicht doet loop ik 2 punten op je in deze week. \Big Grin/
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:En het komt dus uit wat ik al de hele tijd zeg. In die kleine toernooitjes zijn er verrassingen, maar bij de grote toernooien staan de grote jongens op.

Dit grote toernooi idd wel Smile
Welke niet dan?

Die komen nog :roll:
Fish-Nalbi om 21 uur, dat ga ik misschien wel redden. Federer-Haas om middernacht, dat is dan weer jammer.
Heeeeeeeeeeeeeeeeel cruciaal dat Nalbandian dit wint.
Maar dat moet toch wel gaan lukken? :|
In dat geval mag Federer wel winnen, lijkt me beter voor Nalbandian.
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:
Haggie Wrote:GODVER DE GODVER DE GODVER ](*,) BAH BAH BAH, akelige Nadal!
Haggie Wrote:We zullen het zien, de rest van het seizoen! Als het iets minder gaat zul je mij niet horen janken en vloeken! Ik zal me nu ook netjes gedragen als het goed gaat!
[-X

Hier heb je lang op zitten wachten ofniet :wink: ! :-"
:lol:
Had wel verwacht dat het er in de zomer of daarna ergens nog wel van zou komen. Maar de week erna al. :eeeek: Undecided

Als Nalbandian zijn plicht doet loop ik 2 punten op je in deze week. \Big Grin/

godver :wink:
Begin van het einde, Haggie! :razz:
Ik kan Nalbi helaas niet volgen vanavond (misschien nog laatste deel, als ie er weer een lange driesetter van maakt), maar hoop bij terugkomst goed nieuws te horen.

HUP NALBI!!!
Het maakt mij niet veel uit wie er wint, Blake heeft het toch al verkloot.
Kom binnen en Nalbi breakt meteen :razz:
EN de rebreak ondanks 4 kansen op 3-1 #-o
Fish al 5 aces in 2,5 service game. =D>
Fish speelt goed hoor, maar Nalbi brengt helemaal niks extra's en speelt eigenlijk gewoon matig. Fish pakt dan ook de 1e set met 6-3. Nalbi daarin 2-0 voor en zat kansen op 3-1 :|
Constant een goede service op de belangrijke punten en Nalbi maakt ook veel te veel makkelijkke fouten, zo frustrerend...
En dan overleeft Nalbi 3 bp's. Fish speelt echt ongelofelijk goed, snap wel dat hij zo ver is gekomen...
Eindelijk een keer geen ace op bp en een goede game van Nalbi, 4-2!
En dan weer zo slap die break weer weggeven :letitallout:
Fish mist op 4-4 een bp voor de beslissing. :x
Laat Fish het in hemelsnaam in de tb afmaken, anders wint die dikke Argentijn natuurlijk nog.