FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
MP!
hij doet het! lekker stanislas!! =D> \Big Grin/
Jaaa, mooie overwinning! =D>
Dan te bedenken dat hij 6-2 2-0 achterstond :o :razz:
soderling verliest eerste set :|
rochus kansloos
Hmmm, Ferrer kan het Wawrinka nog erg lastig gaan maken. :|
Alsof Wawrinka de favoriet is. cry Berdych is gewoon een hopeloos wisselvallig speler, die van iedereen kan verliezen.
omyaca Wrote:Djoko zwijnt dat Seppi een slechte tb aflevert. Met dit spel gaat hij echt het toernooi niet winnen.
Pfff, wat een opportunistische onzin zeg. Zoveel gasten hebben het lastig in hun 1e partij en Djoko wint gewoon prima in straight. Dat het in een TB is, is niet heel goed, maar boeiuh. Laten we niet vergeten dat Seppi paar weken geleden nog van Seppi en Hewitt won...
En Djoko moet altijd even warm worden in een toernooi. Hij bewaart zijn beste spel voor de partijen waarin het echt moet, prima.

Balen van Haase en Soderling trouwens, had hen toch echt wel meer kansen toegedicht.
Wel mooi van Lee voor de poll.
Zit nu trouwens even Moya-Ginepri te kijken en Moya is echt te triest voor woorden. SLaat veel df's, slaat uberhaupt veel fouten en mist op 15-40 ook nog eens een hele makkelijk bal.

3-0 achter nu, Ginepri hoeft niks te doen...
via internet?
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Djoko zwijnt dat Seppi een slechte tb aflevert. Met dit spel gaat hij echt het toernooi niet winnen.
Pfff, wat een opportunistische onzin zeg. Zoveel gasten hebben het lastig in hun 1e partij en Djoko wint gewoon prima in straight. Dat het in een TB is, is niet heel goed, maar boeiuh. Laten we niet vergeten dat Seppi paar weken geleden nog van Seppi en Hewitt won...
En Djoko moet altijd even warm worden in een toernooi. Hij bewaart zijn beste spel voor de partijen waarin het echt moet, prima.

Balen van Haase en Soderling trouwens, had hen toch echt wel meer kansen toegedicht.
Wel mooi van Lee voor de poll.
Het is gewoon een constatering, als hij zo blijft spelen gaat hij het toernooi niet winnen. Ik zeg toch niet dat hij zo blijft spelen.

En jouw tegenstander in de poll heeft niets ingestuurd toch? Niet zo belangrijk dan lijkt mij. :wink:
buurs Wrote:via internet?
Het is iig ook via betfair te bekijken.
Ook bij Unibet.
Raar dat Soderling er zo simpel afgaat.
Verder goede overwinning van Tsonga.
Young, Ginepri en Chela gaan ook goed. =D>
omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Djoko zwijnt dat Seppi een slechte tb aflevert. Met dit spel gaat hij echt het toernooi niet winnen.
Pfff, wat een opportunistische onzin zeg. Zoveel gasten hebben het lastig in hun 1e partij en Djoko wint gewoon prima in straight. Dat het in een TB is, is niet heel goed, maar boeiuh. Laten we niet vergeten dat Seppi paar weken geleden nog van Seppi en Hewitt won...
En Djoko moet altijd even warm worden in een toernooi. Hij bewaart zijn beste spel voor de partijen waarin het echt moet, prima.

Balen van Haase en Soderling trouwens, had hen toch echt wel meer kansen toegedicht.
Wel mooi van Lee voor de poll.
Het is gewoon een constatering, als hij zo blijft spelen gaat hij het toernooi niet winnen. Ik zeg toch niet dat hij zo blijft spelen.

En jouw tegenstander in de poll heeft niets ingestuurd toch? Niet zo belangrijk dan lijkt mij. :wink:
Er zijn nog genoeg partijen om het verschil te maken en ik wil graag ver genoeg voor staan. En het is gewoon mooi om te zien dat een keuze goed uitpakt.

En de uitspraak over Djoko slaat gewoon nergens op.
Pfff, wat is die Moya slecht zeg... :|

Had toch wel gehoopt dat hij wat meer tegenstand zou kunnen geven...
Hoezo slaat het nergens op? Hij speelde slecht, dat slaat toch gewoon op zijn partij van vandaag.
Ja, maar waarom zou je zo'n uitspraak doen als je weet dat toppers het regelmatig lastig hebben in de 1e rondes? Nadal was ook niet best...
Young van 3-0 naar 3-3, dat is dan weer minder...
Djokovic heeft normaal toch niet zo'n moeite met 1e rondes?
Ik verwacht als hij zo speelt tegen Kohl/Malisse hij er al afgaat, dus moet wel snel wat verbeteren dan.
Prima, we zullen het zien. Ik zie alleen niet het nut van een dergelijke opmerking als hij gewoon simpel wint. En Kohl in topvorm is voor heel veel mensen lastig inderdaad, maar moet geen probleem zijn voor Djoko.
Ginepri staat nu te kloten. Hij moet wel ff doordrukken.
Young naar 5-3 =D>
Moya is wel een vechter natuurlijk en Ginepri is ook echt niet goed.

Het is een hele matige pot.
Jezus, wat een drol die Moya zeg. Fout na fout na fout op hele makkelijke ballen. Mist nu ook weer 2 bp's, 4 in totaal...
Young en Chela teruggebroken. #-o
TJonge jonge, Ginepri naar 5-2. Ik geef Blake goede kansen zo...

Young ook weer terug gebroken...
Tursunov breakt wel weer terug.
En ook nog eens 6-2, wat een dramatische laatste games zeg #-o
Compleet geflatteerde score.

Hopen dat Moya zich een beetje kan herpakken, maar ik maak me nog niet al te druk als Blake straks gewoon wint.
Ginepri lijkt wel een beetje op Djokoviv, hij speet zijn beste tennis wanneer het nodig is. :wink:
Ginepri heeft zijn beste tennis al gespeeld :razz:
Komop Young en Chela, win die TB.