FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
en wat zou jij zeggen?
Ik zou gewoon zeggen wat het is.
Er is 51% kans op regen.

Maar daarom zou ik als econometrist in wording ook bij het grote publiek nooit gewaardeerd worden als weerman, denk ik. :wink:
Maar neemt niet weg dat ik dan wel gelijk heb. Zelfde als dat Ad nu wel gelijk kan hebben als hij zegt dat er bv 51% kans is dat Hewitt wint, maar dat het dan toch niet erg onwaarschijnlijk is dat Hewitt eruit vliegt.
Lol, Murray begint dramatisch, 3-0 Melzer :razz:
4-0 Icon_evil Undecided
Murray wordt op alle fronten weggespeeld, dubbele break naar 4-0 :lol:
Hmm, 1 break terug, dat is jammer.
Melzer staat sowieso wel bekend als choker, dus zelfs deze set is nog niet gespeeld.
Karlovic begint prima trouwens, voor poll en FTM prima.
Murray mist al 3 bp's voor de 4-3
Nadat Melzer gewoon 40-15 voorstond en twee makkelijk volleys mist op gp, vergeet dat niet...
Toch naar 5-2 =D>
Murray gaat dit nog wel winnen, maar hij wordt wel serieus getest door Melzer en Karlo lijkt ook wel in vorm...
2 bp murray bij 1-1 derde set
en de break =D>
Hup Melzer! =D>
Hij wint en hij staat in mijn team maar wat is die Murray toch verschrikkelijk irritant en frustrerend om naar te kijken... Puke Puke Puke
Haha ik mag hem juist altijd wel (behalve deze week)

Hup Roddick =D>
Andy Murray! \Big Grin/
Na een tijdje afwezigheid op het forum ben ik er weer! Ik had vrij weinig tijd, maar om ff goed binnen te komen..

Roddick COME ON!!!
haas breakt roddick :lol:
Wat een #$^%$%&#$% week is dit aan het worden zeg.
mahut pakt trouwens ook keurig de 1e set van almagro. die is toch ook nog 2x gekozen dus de spanjaard mag eraf.
Kut Haaaaaas.. Wat een akelige pisvlek is dat ook!
6-4 haas.

dat zou heerlijk zijn zeg. ik durf er nog niet over na te denken!
6-4 voor Haas. Ik ga maar slapen en hoop er het beste van.. #-o :dodgy:
Goed moment gekozen haggie om binnen te komen :Big Grin
Los geht's Tommy los geht's =D>
tommy speelt goed Icon_twisted
dan is roddick kansloos :o
bp voor de beslissing [-o<
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

6-3 4*-3 haas Undecided
4*-3 Buurs, maar wel verdiend dit. Dit wordt een week waarin ik 100 punten op iedereen ga verliezen zo....