FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
centre court Wrote:pff een set op HC verliezen van massu is wel heel slecht. ook al wint ie hier nog, dan zal robredo helaas toch zijn exit zijn.
Dan heeft ie nog geluk met zijn service, anders was ie meteen weer gebroken...
tipsa in z'n 1e game in de 2e set meteen op 0-30 en dan weer 3 aces om op 40-30 te komen. wat een rare pot zeg.
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:pff een set op HC verliezen van massu is wel heel slecht. ook al wint ie hier nog, dan zal robredo helaas toch zijn exit zijn.
Dan heeft ie nog geluk met zijn service, anders was ie meteen weer gebroken...

die service waar ie ook al 7 DF's mee heeft geslagen waaronder een aantal cruciale. 't is zo ong. een ace of een DF. mss neemt ie wel onwijs veel risico. of door de wind of omdat massu mss wel beter is in de rally. niet te hopen trouwens.
en nu slaat massu ook 2 aces in z'n 1e game. moet toch niet gekker worden.
Ad Wim Wrote:Ik denk dat alleen serveerders echt last hebben van de wind. Echte technici hebben er geen nadeel van denk ik, want die kunnen gewoon aanpassen. Mensen die een vast spelletje hebben er meer last van denk ik.

goede serveerders zijn vaak aanvallende spelers :wink:
Er staat dus niet zoveel wind...
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik denk dat alleen serveerders echt last hebben van de wind. Echte technici hebben er geen nadeel van denk ik, want die kunnen gewoon aanpassen. Mensen die een vast spelletje hebben er meer last van denk ik.

goede serveerders zijn vaak aanvallende spelers :wink:
Goed nieuws dus voor Nishikori tegen Cilic :razz:
Tipsa is aan het overleven, weer een 0-30 en een bp overleefd nu...
Komop Massu en Hanescu! :razz:
maak die bps nou eens joh.
En nu opeens de break voor Tipsa, hoezo tegen de verhouding in :|
Eindelijk breakt ie dan! *3-1. Nu dan eens een vlotte servicegame en 't begint ergens op te lijken.
Ah, Hanescu breakt, dat is mooi voor de poll, daar ben ik zo goed als door als Hanescu wint.
5-2 tipsa =D>
Massu mist zojuist 2 mp's op de service van Tipsa, terwijl Tipsa net nog een break voorstond (*4-3)... :o

De Voest van 5-2 naar 5-5
En mp 3 en 4 ook niet gemaakt door Nico :|
En nr 5 ook weg, ace op 2e service van Tipsa :eeeek:
En nr 6 en 7 ook niet, what the fuck?! :letitallout:

Toch niet weer zo'n mega-choke van Massu? TB nu :|
Pfff, Massu pakt hem op zijn 9e mp =D>

Safin verliest de 1e set...
Balen van Nishikori, maar Fish en Ancic winnen beiden wel makkelijk.

En zoals ik al zei, het toernooi gaat nu pas echt beginnen.
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Je werd niet tegengesproken, maar vertel me eens waarom Canas in godsnaam zoveel voordeel zou hebben van de wind? :crazy:

dit zijn omstandigheden voor gravelaars/vechters.
canas is een verdediger en ik denk dat aanvallende spelers meer last hebben van de wind.

Wind is hier dus niet echt een bepalende factor anders wint Mirny niet van Acasuso ..toch Buurs? :8:
Trouwens Miami is het toernooi dat bekend staat om zijn vaak winderige omstandigheden.
Kijk, dat zei ik dus ook al Kraai.

En anders wint Cilic ook niet van Nishikori, of Ancic van Monfils, waarvan Buurs zei dat hij het nog heel lastig ging krijgen :lol:
Ad Wim Wrote:Kijk, dat zei ik dus ook al Kraai.

En anders wint Cilic ook niet van Nishikori, of Ancic van Monfils, waarvan Buurs zei dat hij het nog heel lastig ging krijgen :lol:

Nishikori overschat je Ad.
Hij heeft een topweek gehad net als Anderson, maar de rest van het jaar kun je ze afschrijven.
Ancic wint wel heel makkelijk. Monfils mist nog te veel ritme :wink:
Ancic kan natuurlijk ook goed van achteruit tennissen.
Ik herinner mij nog dat hij het in de masters series op gravel ver schopte.

Ik ben blij met deze uitslagen :wink:
Kraai Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Je werd niet tegengesproken, maar vertel me eens waarom Canas in godsnaam zoveel voordeel zou hebben van de wind? :crazy:

dit zijn omstandigheden voor gravelaars/vechters.
canas is een verdediger en ik denk dat aanvallende spelers meer last hebben van de wind.

Wind is hier dus niet echt een bepalende factor anders wint Mirny niet van Acasuso ..toch Buurs? :8:
Trouwens Miami is het toernooi dat bekend staat om zijn vaak winderige omstandigheden.

Miami idd meer wind, maar IW gezien de resultaten van voorgaande jaren en altijd redelijk veel dubbele fouten toch ook genoeg wind
Ook ik ben zeer tevreden met de uitslagen tot nu toe. Vandaag de eerste echt belangrijke dag :8:
Nishikori is erg goed, en wat goed is komt snel. Heel ander verhaal dan Stakhovsky en Anderson die al een aantal jaren futures en challengers spelen.
Nishikori staat einde van het jaar top 50 is mijn voorspelling.
ik heb nishikori ook live zien spelen tegen blake.
was verassend goed, maar blake speelde echt bagger.
dus bij tegenstand, moet ik het nog zien.
Vanavond om 19 uur al meteen Djoko, PHM, Haase en Berdych-Wawrinka :o

Ik ga naar voetbal en hoop terug te komen met mooie resultaten...
Dat wordt gelijk knallen voor Wawrinka, Haase, Seppi en Fognini! Icon_twisted
Zou Ad Wim ook naar NAC - Excelsior gaan :Big Grin