FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Sela wint erg knap. Dit moet nu toch een makkie worden voor Tsonga. Icon_twisted
Soderling gaat nu ook beginnen, zou leuk zijn als hij wint, maar niet zo gek belangrijk aangezien bijna iedereen hem heeft.
Giraldo mag eruit.
omyaca Wrote:
mindlight Wrote:Thnx,
Ik ben afgelopen maandag geweest. Maar heb er nog steeds behoorlijk last van. Eten en drinken is idd niet echt ideaal, zeker omdat die wond pas na 24 uur een beetje dicht begon te zitten :-&.
Plus dan nog zo'n kaakchirurg die de verdoving in een bloedvat plaatst, waardoor je je ongeveer 20 minuten voelt alsof je het niet gaat overleven, al met al een slechte ervaring dit. Maar voorlopig word ik nog elke nacht wakker van de pijn, en ik hoop wel dat dat voor het weekend over is, aangezien ik dan wel plannen heb :-({|=.

Jij feli dat je ervan af bent, ik verheug me er ook op!
Poeh, dat klinkt niet best allemaal. :o
Een stuk heftiger dan wat ik ervaren heb. :|

Komt vast allemaal goed. Ff een weekje slopend, maar volgende week hoop ik weer gewoon t mannetje te zijn :-"
omyaca Wrote:Soderling gaat nu ook beginnen, zou leuk zijn als hij wint, maar niet zo gek belangrijk aangezien bijna iedereen hem heeft.
Giraldo mag eruit.
Idd, maar Soderling mag toch wel door om Gasquet en uiteindelijk Blake eruit te wippen.
En hup Levine uiteraard :8:

Ik blijf bezig. Hup Volandri!
Wawrinka is wel een hele belangrijke!
Maar ik ga ervan uit dat dit een niet al te moeilijke klus voor hem is.
Soderling breakt gelijk!
waarom is wawrinka zo belangrijk?
Omdat als hij verliest ik mijn eerste speler iets te vroeg kwijtraak. :wink:
omyaca Wrote:Omdat als hij verliest ik mijn eerste speler iets te vroeg kwijtraak. :wink:

had ik niet van jou verwacht, dat je hem zou kiezen
hij moet eigenlijk van berdych en baghdatis winnen
Mag ik ook een keer een gokje wagen? :razz:
dubbele break voor soderling =D>
omyaca Wrote:Mag ik ook een keer een gokje wagen? :razz:

[-( :8:
PLEURIS SPEL !!!! AL 25% VAN MIJN TEAM KWIJT! TYPHUS LLODRA, TYHUS KIEFER EN DAN OOK NOG TYPHUS RANGERS! IK GA SLAPEN !
dan maar voor levine

break voor levine =D>
levine breakt wawrinka. =D>

hup soderling en bjorki
Maar Wawrinka is aardig bezig het laatste jaar. Berdych en Baghdatis niet echt in vorm, dus er liggen zeker goede kansen. Plus een makkelijke 1e ronde om in te komen. En als hij daar door komt heeft hij natuurlijk ook hele goede kansen op 25 punten.
Hij moet natuurlijk wel ff gaan winnen van Levine. :x
bjorkman breakt naar 5-3!
Llodra.. :cry: !

Hup Soderling!
soderling wordt teruggebroken. :roll:
zometeen op *5-4 afmaken!
Berdych staat er gewoon weer deze week :8:
Haggie Wrote:zometeen op *5-4 afmaken!

hopelijk. zeker al 1 sp gemist op de service van grosjean.
giraldo in de tb tegen eschauer. hup colombia.
6-3 soderling =D>
Seppi gewonnen van Capdeville, die mag zijn stunt tegen een top-3 speler nog eens overdoen deze week :wink:
mindlight Wrote:Seppi gewonnen van Capdeville, die mag zijn stunt tegen een top-3 speler nog eens overdoen deze week :wink:

Notworthy
bjorkman mist 2x achtereen een 0-30 om volandri de nekslag toe te dienen.

schuetller-fognini op 't scoreboard. dat lijkt me stug.
Schuettler-Fognini nu op het scorebord. Ipv Dancevic-Falla? :o
dancevic en falla hebben zich beiden afgemeld, dus nu 2 ll tegen elkaar:

fognini - schuettler
Eerste set Giraldo =D>