FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Gvd Nalbi, wakker worden! =D>
Ik denk dat er echt iets mis is met hem, of Stepa staat opeens alles te raken.
NU weer meteen problemen voor Nalbi op service. Terwijl ie in de 1e set maar 1 game in de problemen was...
Hij houdt m!
Alles op 1e, niks op 2e, het is echt een servicekanon...
En Steppie fietst weer makkelijk door zijn servicegame heen :|
en nalbi is warm
Met een ace op 2e service naar 2-1 =D>

Als het zo doorgaat, wordt het inderdaad een TB.
En weer een lovegame voor Stepanek :eeeek:

Ik moet zo weg, maar dat is misschien niet zo verkeerd... Weet niet of ik weer zo'n Nalbi-wedstrijd aankan...
15-30 nu, COME ON Nalbi =D>
En de break, aiaiaiai.
GVD break Step #-o
:x
Hoe Stepanek tot nu toe serveert, lijkt dit de beslissing, maar je weet het met Nalbi nooit. Het zou wel weer typisch voor hem zijn om eerst een break achter te komen om vervolgens te winnen [-o<
ik heb er nog weinig vertrouwen in Icon_evil :|
makkelijk naar 4-2
Van 0-15 4 punten op rij :|
Ik ook geen vertrouwen meer, dan moet back-up Ancic Stepanek maar uitschakelen
Tja, dat is wel leuk, maar Nalbi moet natuurlijk wel meer dan 7 punten halen. Wat een foute keuze wordt dat dan...
uitstekend stepa!! hou het nu vast!! zelfs tegen Nalbi!!
gvd nalbi!!!!!!!!!!

kom op, break die aap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ad Wim Wrote:Tja, dat is wel leuk, maar Nalbi moet natuurlijk wel meer dan 7 punten halen. Wat een foute keuze wordt dat dan...

Dat is voor mij voorlopig het verhaal van deze week, gold ook al voor Roddick en Berdych...
Roddick vind ik wel verrassender dan Nalbi. Berdych dan weer niet.
Kom op Stepa!!

Rare keuze vind ik het ook hoor, nergens op gebaseerd. Bovendien kostte hij 2000 euro. Stepa wel over getwijfeld, maar heeft afgelopen 5 jaar in de eerste ronde verloren hier.
Tja, Nalbi wel de man in vorm en in staat van iedereen te winnen als hij in vorm is. Maar nog niet op HC inderdaad en lastige loting, daarom twijfelde in ook. Maar als hij dit wint, zou het weer wat eenvoudiger qua loting worden...
5-3

nalbi zal nu wel gebroken worden
Hij wint alleen niet, 5-3 Stepa.
0-15
0-30 Icon_evil
0-30, Nalbi heeft het wel gezien daar.
kutbende