FTM Forum

Full Version: Indian Wells
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Hmm, ga toch maar voor het vermogen. Zijn nog best wat spelers die ik zou willen kiezen. Maarja, die moeten dan wel 100 punten gaan halen. :|
Ik zal zovast 1 speler verklappen, de reden voor de keuze moge duidelijk zijn =;

met rugnummer 125......... Santiagooooooooooooooooooo ............... (paar seconden stilte)......... Giraldooooo!!!! :-" :-({|=
omyaca Wrote:Hmm, ga toch maar voor het vermogen. Zijn nog best wat spelers die ik zou willen kiezen. Maarja, die moeten dan wel 100 punten gaan halen. :|
Daar ga je spijt van krijgen...
Haggie wil je 1 finalist verklappen?
mindlight Wrote:Ik zal zovast 1 speler verklappen, de reden voor de keuze moge duidelijk zijn =;

met rugnummer 125......... Santiagooooooooooooooooooo ............... (paar seconden stilte)......... Giraldooooo!!!! :-" :-({|=
=D>

Ik zal ook een hint geven: hij is steengoed :razz:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Ik zal zovast 1 speler verklappen, de reden voor de keuze moge duidelijk zijn =;

met rugnummer 125......... Santiagooooooooooooooooooo ............... (paar seconden stilte)......... Giraldooooo!!!! :-" :-({|=
=D>

Ik zal ook een hint geven: hij is steengoed :razz:

Precies, hij gaat Nadal eruit wippen [-o<
Dan moet ie wel heel ver komen :o

Maar ik sluit niks uit :razz:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:mathieu of tsonga...of misschien toch wel kiefer?
Geen van 3en...
ik heb geluisterd...ben benieuwd
Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:Hmm, ga toch maar voor het vermogen. Zijn nog best wat spelers die ik zou willen kiezen. Maarja, die moeten dan wel 100 punten gaan halen. :|
Daar ga je spijt van krijgen...
Ongetwijfeld :wink: , heb nu 5 man ervoor in de plaats. Dus eigenlijk moet een van hen de halve finale halen om aan de 100 punten te komen. Maar ik ga er gewoon voor. Misschien kan Hewitt (ja, ik ben er weer ingestonken #-o ) het dit keer wel waarmaken. :razz:
Ik pak er even een biertje bij, kan het allemaal niet meer aan! Hoorde net een stemmetje in mijn hoofd dat Ivo zich sterk voelt en vele vele vele vele aces zal slaan. Dus ja, wie ben ik om niet naar mijn gevoel te luisteren.. :-"
Haggie Wrote:Ik pak er even een biertje bij, kan het allemaal niet meer aan! Hoorde net een stemmetje in mijn hoofd dat Ivo zich sterk voelt en vele vele vele vele aces zal slaan. Dus ja, wie ben ik om niet naar mijn gevoel te luisteren.. :-"
dat gevoel had ik ook al...zat ook aan verdasco te denken daar...maar ja...mischien toch "gewoon" roddick of murray
twijfel echt of roddick zolang in vorm kan blijven
Mijn gevoel zegt dat ik moet gaan studeren Wink
Ik ga voor Roddick en Murray. Naar mijn mening gaan zij uitmaken wie de finalist gaat worden. En die finalist wil ik gewoon hebben.
omyaca Wrote:Ik ga voor Roddick en Murray. Naar mijn mening gaan zij uitmaken wie de finalist gaat worden. En die finalist wil ik gewoon hebben.
en hewitt...nog maar twee daarbij?
moet djoko of nadal zijn...
omyaca Wrote:Ik ga voor Roddick en Murray. Naar mijn mening gaan zij uitmaken wie de finalist gaat worden. En die finalist wil ik gewoon hebben.
Laffe haas Wink

En trouwens, als Federer fit is, ben je de sjaak...
Federer Undecided :razz:
omyaca Wrote:Federer Undecided :razz:
Deze uitspraak gaan we onthouden :Big Grin
Federer ligt er voor de kwart wel uit hopelijk.
omyaca Wrote:Ik ga voor Roddick en Murray. Naar mijn mening gaan zij uitmaken wie de finalist gaat worden. En die finalist wil ik gewoon hebben.

karlovic en verdasco hier. bier smaakt goed.
Zit aan de medicijnen dus bier is uitgesloten deze week. Wel klote want met bier op gaat het maken van een team idd veel soepeler.
Ik ga ook voor Roddick/Murray, een mooie manier van risicospreiding. Zo kan ik niet de verkeerde keuze maken en idd zoals Omyaca het zegt, niet de finalist missen!
Haggie Wrote:
omyaca Wrote:Ik ga voor Roddick en Murray. Naar mijn mening gaan zij uitmaken wie de finalist gaat worden. En die finalist wil ik gewoon hebben.

karlovic en verdasco hier. bier smaakt goed.
Wordt een mooie clash dan :lol:

Ik mag niet meer wisselen, ik mag niet meer wisselen, ik mag niet meer wisselen, ik mag niet meer wisselen
Ik ga wel voor het risico. En Haggie, zo gaat de Haggie-magie natuurlijk verloren he, zonder risico's......
Misschien moeten we Haggie ook maar eens aan de medicijnen krijgen zodat ie niet mag drinken...zal het gat een stuk doen slinken!

(hoop btw dat t niks ernstigs is mindlight)
Haggie Wrote:Ik ga ook voor Roddick/Murray, een mooie manier van risicospreiding. Zo kan ik niet de verkeerde keuze maken en idd zoals Omyaca het zegt, niet de finalist missen!

Icon_question

Ben je nu al dronken dat je jezelf binnen een paar minuten zo tegenspreekt?

En de finalist bovenin wordt natuurlijk niet Murray of Roddick.
mindlight Wrote:Ik ga wel voor het risico. En Haggie, zo gaat de Haggie-magie natuurlijk verloren he, zonder risico's......

12.500 - 4055 = 8445 voor verrassingen :8:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik ga ook voor Roddick/Murray, een mooie manier van risicospreiding. Zo kan ik niet de verkeerde keuze maken en idd zoals Omyaca het zegt, niet de finalist missen!

Icon_question

Ben je nu al dronken dat je jezelf binnen een paar minuten zo tegenspreekt?

En de finalist bovenin wordt natuurlijk niet Murray of Roddick.

Ik breng jullie allemaal op een dwaalspoor! :-({|=
Haggie komt niet boven de 125 punten deze week.....
Jij hebt er in totaal pas net 125 dit jaar.............................................................