FTM Forum

Full Version: Livetoernooien
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Treesong Wrote:
kuiperinho Wrote:en daar ben je nog trots op ook zeker? :Big Grin

Het was natuurlijk mazzel, maar deze knakker was chipleader geworden door ultra-agressief spel. Raisde zich helemaal de ziekte met alles en nog niks en mazzel als ie gecalled werd. Toen besloot ik maar even tafelsheriff te gaan spelen voor een call van slechts 800 :8:

Ik kan zeggen dat ie z'n laatste 3.000 tjippies binnen 3 handen kwijt was :waf:

K/9 suited is een tophandje Tree :wink: Heb ik al eerder over geschreven.

Btw; het is raisede en gecalld :Big Grin
Lieve vrienden, wanneer snappen jullie nou eens dat het niet om de hand gaat :razz:
Deze week poker 5 daagse bij ons! Zo, Ma, Di en Wo, voorronde... elke dag een x aantal man (max 40) en de eerste 10 gaan naar de finale donderdag! Ook al het prijzengeld gaat naar de donderdag (op een kleine bounty pot na)...

Gister gespeeld en gekwaliceerd. Vrij eenvoudig eigelijk... waren met 25 man en het ging vrij lekker! 1 gelukshandje maar dat was ook een beetje eigenschuld van die gast...

13 of 14 man nog in het toernooi.. ik ben chipleader met 12.000 ongeveer. De eerste na mij heeft 7.000. Blinds 400/800 en ik zit op de BB met A5s! UTG+1 limpt in, 2 limpers in LP en de SB callt! Ik ga voor een Squeeze en ga all in...

UTG+1 (diegene met 7000) callt met QQ, rest fold! flop is T72 5 A :Big Grin ! Tsja... ik snap zijn move niet hoor... hij is 2e aan tafel in een toernooi waarin je je alleen hoeft te kwalificeren door bij de eerste 10 te komen en dan gaat hij proberen de chipleader te trappen...

Ik weet vrijwel zeker dat als ik die pot verloren had en dus weer op 4000 had gestaan ik het alsnog makkelijk gered had zo makkelijk was de tafel..

Uiteindelijk 4e geworden... zat wel met een monsterstackje aan de FT maar het meeste daarvan weggedonkt doordat ik eigelijk alleen nog maar speelde voor bounty's..
harry_bierdop Wrote:Ik ga voor een Squeeze

Best knap als er nog niet geraised is :8:
Voor een squeeze hoeft er niet persé geraised te zijn... er zijn ook nog mensen die zeggen dat een squeeze alleen een raise kan zijn en geen all in!

Maar volgens mij krijgen we dan weer net zo'n discussie als over een hattrick op het voelbalforum
:lol:
Een squeeze-play vereist een raise, een call en een reraise vanaf de BB om de eerste raiser te 'squeezen'. Geen discussie mogelijk helaas :wink:

Wat jij deed, is gewoon de Big Blind Bully Bluff :razz:
Zo staat het in een boek neem ik aan? Ik heb het alleen gelezen in wat online strategie artikelen en daar stond het niet zo beschreven maar goed.. ik vind de BBBB eigenlijk veel beter klinken :Big Grin
harry_bierdop Wrote:Zo staat het in een boek neem ik aan? Ik heb het alleen gelezen in wat online strategie artikelen en daar stond het niet zo beschreven maar goed.. ik vind de BBBB eigenlijk veel beter klinken :Big Grin

Zo is het gewoon :wink: Anders is er toch geen sprake van een squeeze? Die BB raise moet natuurlijk dusdanig hoog zijn dat de eerste raiser onder zware druk staat. En het moet een goeie speler zijn, want een donk callt toch wel :|
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Zo staat het in een boek neem ik aan? Ik heb het alleen gelezen in wat online strategie artikelen en daar stond het niet zo beschreven maar goed.. ik vind de BBBB eigenlijk veel beter klinken :Big Grin

Zo is het gewoon :wink: Anders is er toch geen sprake van een squeeze? Die BB raise moet natuurlijk dusdanig hoog zijn dat de eerste raiser onder zware druk staat. En het moet een goeie speler zijn, want een donk callt toch wel :|
Inderdaad, want bij een squeeze zit de eerste raiser 'er tussen in'. Als hij callt is er nog de kans dat degene achter ´m ook callt/pusht. Hierdoor kan t dus zijn dat ze allebei folden en jij een leuk potje pakt.
Gister (weer) gewonneeeeuh! Hakkuh

Het feit dat ik tijdens de rebuy op de button zat met 65sooooooted en er 5 man all-in gingen zodat ik wel moest callen en er prompt 234 viel, hielp natuurlijk wel een handje :wink:

Daarna nog een kleine sng met 6 man inclusief een nieuwe speler die al de hele avond commentaar had lopen geven uit Harrington... "Volgens Harrington moest je eigenlijk callen..." etc.

Dus deed ie eindelijk mee met die sng... 7.000 munten, blinds begonnen bij 100/200. Tijdens 200/400 zit ik op de BB met QT, mr. Harrington raist UTG naar 1200. Ik denk: zal wel Aas hoog zijn of zo, laten we voor de grap eens callen, want toch al zat verdiend.

Flop: Kc 2h 6h

Hij zet de halve pot (1200) en ik weet dattie die K niet heeft, want volgens Harrington moet je dan meer betten om de flush draw weg te jagen. Dus ik, hop, all-in. Hij zweten, haha, en zo van... ehhh... je hebt OF een flush draw OF die Koning, en je hoort em gewoon denken "Wat zou Harrington doen?"

Uiteindelijk ging ie na drie minuten toch mee all-in met z'n AJ en die hield helaas stand, maar dat moment was onbetaalbaar :waf:
eheheh netjes tree van gister

en mr poker chris? zeker 2 of 3e ...

misschien ben ik volgende week weer bij

mooi verhaal die harrington man :Big Grin
deshotas Wrote:eheheh netjes tree van gister

en mr poker chris? zeker 2 of 3e ...

misschien ben ik volgende week weer bij

mooi verhaal die harrington man :Big Grin

Poker Chris was er zowaar niet... die wil de supernova status halen op pokerstars en speelt elke dag urenlang 4 NL cashtafels per keer. Gelukkig krijgt ie ook pokerstarspoints voor folden :razz:

Chef Bollie was tweede, omdat ie de hele avond alle longshots trok tegen betere handen. Tot de heads up tegen mij natuurlijk :8:
Haha, bij mij geen verhalen slechte spelers die het spelletje niet snappen maar toch winnen of over bad beats tijdens de poker 5 daagse (die overigens niet echt een succes was, 24 buy ins meer als een gewoon toernooi) maar gewoon BAR en BAR slecht gespeeld en een MONSTERSTACK weggedonkt in no time! Mag ook wel een keer.. :razz: =D> #-o

38 man begonnen, beginstack 6000, level 25/50, 1e pauze 33 man over (gemiddelde 7k ofzo), stack Harry: 20k (!!!!) haha en dik verprutsen!

Hoe kwam ik eraan:

2e level, nog geen handje gespeeld en ik zat echt aan een moordtafel met 5 man uit de top 10 en nog een andere vrij goede speler. Ik denk laat ik eens raisen preflop met KTs. Raise naar 225, 1 caller en Patrick (vriend van me en nummer 2 in de ranking na mij) raiset naar 500, ik verwacht dat ie gast na me ook wel callt dus goeie odds, call dus!
Flop KT4 rainbow, ik check, caller checkt patrick bet 700, ik raise naar 1700 en andere gast fold. Op dit punt had hij echt moeten folden...hij bleek AK te hebben en hij weet gewoon dat ik echt niet zo vroeg in het toernooi m'n stack op het spel ga zetten met een paartje. (nu had ik toevallig 2 pair maar normaal kijk je hier tegen een setje aan). Hij callt toch en de turn is een Q. Ik heb nog 3700 en bet 2000 uit om te laten zien dat het menens (en me eiegn committed maak) is en dat ie beter kan folden, maar nee na lang twijfelen gooit ie hem all in en ik kan niet folden natuurlijk. ff was ik wel bang dat ie de overgebleven TT of KK had maar dus AK en river is een 5!

Daarna veeg ik de tafel aan, speel 2 man (enigszins shortstacks) eruit en ik sta gewoon op 20k bij de pauze! Maar ja toen werd het echt te gek... ik werd overmoedig omdat ik zóóó lekker en goed speel laatste tijd. 77 op de BB, blinds 250/500 en gast die veel raiset maakt er 1200 van. Ik call en de flop is 566 met 2 harten. Ik check, hij bet 2000 en ik hoop dat het een C bet is met AK/AQ of dat ie TT/JJ heeft en zet hem all in (:lolSmile. Hij laat AA zien en gaat in de denktank. Met zijn lage raise voor de flop zou ik makkelijk met 67s mee gegaan kunnen zijn of 55 kan ook. Hij muckt ze bijna maar kan het toch niet en callt... 9000 punten weg #-o !

Daarna de rest ook weggdonkt met 88 tegen QQ en nog een keer pech met A5s tegen K2(shortstack)(flop: KK4) en A2 (ik als shortstack) tegen K2 (flop: KK2 :eeeek: )!

Haha wat een drama, maar goed, zat er zelf niet zo mee! Is wel goed voor me, beentjes weer op de grond. Werd uiteindelijk 30e, 20k weg in denk ik 35 min. ff biertje gaan drinken in de stad en daarna ff terug gekomen om de FT te kijken.

Met de echte jongens daarna nog een SnG gespeeld voor 30 euro de man met 11 man! Eerste plaats gechopped á 140 euro :razz:
heheheh

ok

als je niks te doen hebt vanavond

gittermaster en deshotas gaan weer elkaar weer bestrijden

11 $ speed rebuy PP
deshotas Wrote:heheheh

ok

als je niks te doen hebt vanavond

gittermaster en deshotas gaan weer elkaar weer bestrijden

11 $ speed rebuy PP

Helaas... ik ga een happie eten met een kammaraad Sad

Als ik van de Pinot Gris af kan blijven, ga ik later nog wel een potje spelen
Speed rebuy :eeeek: ??

Haha nee daar pas ik voor! Ik ben juist altijd van het omgekeerde.. liefste deepstacked met lange levels!

Speel maar eens de $11 of $22 deepstack op stars dan ben je lang bezig... 4 gespeeld ofzo en 1 x FT gehaald in de $22 deepstack... 900 man, stack 5000 en levels van 30 min! 11,5 uur gespeeld.... 5e geworden en kreeg $300 ofzo haha voor 11,5 uur spelen! Wel heel leuk toernooi..
16:15 ET 21:15 GMT
ET=?? european time?
Volgens mij begon ie vorige keer om 22:15...
Zal wel ff kijken hoe laat ik had gepost in vorige topic
gittermaster Wrote:16:15 ET 21:15 GMT
ET=?? european time?
Volgens mij begon ie vorige keer om 22:15...
Zal wel ff kijken hoe laat ik had gepost in vorige topic

ET = Eastern Time

Amerika zeg maar
aight...
Volgens mij 22:15...
Hoe meer ziele hoe meer geld...
Komt dat zien tonight.
harrie doe voor een keerje ook eens mee
22:15? Misschien ben ik dan al thuis... :wink:
zou leuk zijn Tree. Ik vind dat echt leuke toernooitjes....
gittermaster Wrote:zou leuk zijn Tree. Ik vind dat echt leuke toernooitjes....

PP = PartyPoker ? ... misschien laat ik mijn gezich ook wel zien... ff kijken hoe en wat ik ga doen...
zou leuk zijn box, is idd party poker...
gittermaster Wrote:zou leuk zijn box, is idd party poker...

Hopelijk heb ik em nog op m'n laptop staan. Ik speelde daar ooit onder de naam Joop Sloop :negerwaf:
5 rebuy's verder en 5 bad beats ben ik er maar mee gestopt
Gister vrij standaard eruit..

Raise preflop bij 300/600 naar 2000 met Ac Kd, SB callt, flop is 7c 8c 9c. SB checkt en ik gooi m'n laatste 4200 erin... hij twijfelt ff maar callt toch met 2 rooie boeren! Ik had hem ook op TT of JJ gezet dus werd het een flipje... turn Jc. Nut flush voor mij, river paired helaas het board en ik verlies dus van een full house!

Had daarna nog 1125 over... gooi het all in met T8s UTG! Call van van AJ en ik win... heb weer iets meer als 3000. Krijg 35 op de BB flop 835, ik check-raise all in.. zit ik tegen 88.. zo dood als een pier dus.. lol!
Als je 1000 had gebet, had je em op de turn kunnen wegjagen :wink:
Treesong Wrote:Als je 1000 had gebet, had je em op de turn kunnen wegjagen :wink:

Dat denk ik niet.. dan had ie een setje boeren gehad en zou ie zelfs de odds krijgen om z'n FH te hitten.

4000 + BB = 4600 in de pot + de bet en call van 1000 maakt 6600 dan zet ik hem all in op de turn en moet ie z'n laatste 2200 callen om 9000 te winnen! Als ie fold blijft ie zitten met 2200 terwijl avg 8500 ofzo is.. Das gewoon een beetje jammer van zo'n bingostrucuur.. elk kwartier de blinds omhoog en dan wordt het al snel een flipje winnen of eruit liggen.. Ik wilde het flipje ook wel aangaan.. alsk hem win sta'k weer 2k boven avg en kan je normaal de periode ingaan dat de antes erin komen.
harry_bierdop Wrote:
Treesong Wrote:Als je 1000 had gebet, had je em op de turn kunnen wegjagen :wink:

Dat denk ik niet.. dan had ie een setje boeren gehad en zou ie zelfs de odds krijgen om z'n FH te hitten.

Ik heb ze vaak genoeg zien folden tegen 4 klavers on board, ook al hebben ze precies de juiste calling odds. Vooral omdat de meesten bang zijn om op zo'n lullige manier eruit te vliegen... en geen idee van odds hebben :waf:
Ik vloog gister lomp uit een livetoernooi,niet normaal! Toernooi in Lochem, WAAR?!? In Lochem!

100 man toernooi maar er was maar een tientje inleg dus had er niet veel van verwacht... na een uur of 7 zat ik aan de FT! En er zaten dwazen bij... ongelooflijk! Maar goed.. 7 man over nog, ik heb de tafel redelijk in de zak! Ging met 81k zitten aan de FT en zonder showdown stond ik nu al op 140k (dan mag je toch spreken over in de zak hebben!) en average was op dat moment 95k!

blinds 5k/10k en ik heb KTos in de SB, button limpt in (???) en ik call, BB checkt! flop: 8JQ, check around en ik hopen en hopen en hopen op een 9! turn: 9!! Ik bet 15.000 (om te pot op te pakken), bb fold, button raist naar 70k, ik push en hij callt! Hij heeft die T maar ook een A! Ik denk dat ik de river niet meer hoef te vermelden hé! ZIEK zeg.. K op de river en ipv van harry met een monsterstack met 290k (1/3 van de fiches) ligt Harry eruit. Tegenstander heeft 143k, harry 140k! Troostprijs.. plek 7 was €36 :razz: :razz: :razz:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47