FTM Forum

Full Version: Livetoernooien
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
harry_bierdop Wrote:ooow dacht dat je wou komen kijken... toernooi is al een week of 2 uitverkocht!
a oke, wellicht dat ik wel ff kom kijken, ben niet al te ver uit de buurt.
4e vanavond... 2k euro en 5% van Ceasar, de winnaar na een deal, van het main event á 17k = dus €850 extra voor harry :8:!

Eindelijk bleven handen eens staan, won ik 6 van de 10 flipjes en daarnaast speelde ik gewoon heerlijk.

4k beginstack, halverwege... dus avg was 8k had Harry 37k Notworthy Notworthy ! 37k en blind 200/400, dan wil je harry niet aan tafel hehe.

Post morgen wel de rest..
Notworthy Notworthy Notworthy

heeel lekker har!!!
Haha lekker overzichtelijk verhaal wat ik hierboven postte. Duidelijk nog strak van de adrealine.

1 ding als eerste (dit zal wel weer een veel te lang verhaal worden)... wat een WERELD van verschil met maandag zeg. Ik waande me gewoon in het main event zó sterk bezet was het. Zo ziek! Ik kan me niet herinneren dat ik echt een gast heb gezien waarvan ik dacht : "wat is dat voor idoot". Sommige chasede wel against the odds maar verder niet veel bijzonders..

1e tafel was meteen een leuke. Zat bij Rein Zijda (meteen links van me), Nyugen (meteen rechts van me, winnaar van diverse main events in nederland, vorig jaar 2e bij player of the year), Tonnie Krijn (zeer goede aggro speler, regular nijmegen, o.a. 2 x ITM in main event MCOP. Verder 1 heel bijdehande belg die HEEL VEEL praatte en alleen maar onzin uitkraamde maar wel kon pokeren en bij grote vriend Paul Verhaegh van die Arnhemse stinkers, hij was echt nog tighter als een baby van 3.

Begin speelde ik redelijk wat handjes, niet echt loose, ook niet tight. Ook klein rollercoastertje… 1e hand die ik speel clash ik meteen met zijda. 2 orbit, ik raise KJs naar 70. Hij callt.. flop KT8 rainbow, ik bet 150, hij maakt 330. Toppair en 2 runners, ik call. Turn is nog een 8. hij bet 900. Ik in de tank en toch maar gefold. Zette um op KT en 3 uur later, toen ik hem bustte, zei ie ook dat ie KT had die hand. Daarna pak ik wta potten en klim weer van 3.3k naar 4.7k. Dan verlies ik een hand van Nyugen. A8 in de bb… gratis kijken met 4 man. Flop AT5 rainbow. Check around, turn K, ik bet 250 (3/4 pot), nyugen callt in de SB. River 5, hij checkt naar me toe, ik zet hem op een zwakke K dus ik valuebet heeeel licht 310… hij raist naar 1100. Aangezien elke A een split is en ik niet zo snel hem op een 5 zet denk ik dat hij hier ook een A heeft en de pot op wil pakken ipv splitten. Ik call en hij showed K5 Sad .

Daarna weer wat potten gepakt met aggr spel en weer terug naar 4.5k. Dan echt een HEERLIJKE hand. Mij betreft de 1-na-beste hand van de avond. 50/100, ik maak 320 uit EP met JJ. Small blind denkt redelijk na en callt. Zet hem hier meteen op een vrij sterke hand. Flop Q22. Hij check/callt mijn 500 bet. Turn nog een Q. Check/check. River blank. Hij checked naar me toe en ik weet gewoon dat ie hier geen Q heeft. Ik denk bijna zeker te weten dat ie AK heeft (AJ unlikely aangezien ik blockers heb) en misschien dat ie 88 ofzo heeft. Ik suckbet heerlijk 1030, hij denkt ff na en callt.. ik show JJ en ik zeg erbij: “AK zeker?” voor ie opengooit.. en ja hoor. Hij laat ze nog netjes ff zien. Goed voor respect aan tafel :razz: .

Daarna ff tandje terug. Pak nog 2 potjes op en sta op 6.5k (avg 4.5k) als er een nieuwe gast aan tafel komt. Ken hem niet van naam maar wist dat een heel erg goede speler was, hij zegt ook Krijn en Zijda gedag en speelt 6k. 2 orbits later zitten we in 70/140 level en 1 limper utg+1 (betekend niks, deed ie wel meer). Die nieuwe speler maakt 600 en iedereen fold naar mij in de SB. Ik kijk en wordt wakker met een monster… K3. Ik weet dat die goeie aggressieve gast daar zo veel handen kan openen met die stack, zwakke limper oppaken en buiten dat alles als ik nu raise vanaf de SB ben ik ZOOOOO ziek sterk dat ik zijn pushrange wel terug durf te brengen tot KK/AA. Ik maak 2100 vanuit de SB en hij gaat voor 4 minuten in de tank en openfold dan AK. Ik show [3h].

Daarna natuurlijk ff tandje terug en ook niet lang daarna wordt tafel opgebroken. Nieuwe tafel ook wat bekenden maar niet heel bijzonder. 1 hele goeie jonge gast 3 plaatsen rechts van me waar ik echt geen vat op kon krijgen. Echt goed.. geen sec het gevoel gehad dat ik een edge op um had ofzo. In ieder geval verder nog Jos Ariaans nog aan tafel, maar niet heel bang meer voor tegenwoordig. Hartstikke nit die gast. Verder zat links van me Loek van Wely (in tegenstelling tot zijn agressieve schaken is hij met pokeren heel tight) en ook Zijda zat 2 links van me.

Hier begint mijn monster rush. Ik bust in 30 minuten 5(!!!) spelers. Ik kom zitten met 7.3k, pak meteen 2 x de blinds met air. Dan 1e hand na de pauze is misschien wel de belangrijkste van de avond. 150/300. Vrouw limpt in EP, ik heb AQo op de button en maak 1100. De BB pushed vrij snel all in voor 3.7k. Had ie al eerder gedaan. 1 x showdown was AK. Limper fold… ik heb ondanks dat ik 2:1 kreeg toch nog vrij lang nagedacht aangezien ik terug zou vallen naar 4k als ik zou verliezen. Ik call en hij showed KT en eindelijk win ik eens een 60/40. 11k en stampennn maar. Ik bouw uit tot 14k als ik Zijda bust met 55 vs AK. 17k en ik besluit nu geen flip meer uit de weg te gaan met deze stack. 1e hand erna TT op button, alleen een BB (kameraad van me die me goed kent), Iedereen fold, ik maakt 750, hij shoved 3.8k ofzo.. ik instacall, hij AT, geen A. Ik stapel lekker door als ineens de UTG bigstack (11k) raist naar 810. Ik ben nog aan het stapelen van een eerdere pot (niet die TT) en ik kijk naar 2 heerlijke Azen. Ik vraag hoeveel ie speelt en raise dan naar 2840. Hij denkt toch nog redelijk lang na en pushed dan zijn KK erin :Big Grin :Big Grin :Big Grin ! Hand blijft staan en ik schiet naar 31k. Daarna raise ik 6 van de 10 handen tijdens een orbit en knal door naar 38k.

Vanaf 400/800 speel ik hele tijd lang mijn handjes, lekker tight niks bijzonders als we ineens bij laatste 3 tafels zitten. Nieuwe tafel en kom weer links van Nyugen te zitten. Ik blijf af en toe m’n potjes pikken, keertje shorty gebust met TT. Verder geen dikke potten tot dat we het level 700/1400/100 nog een keer spelen (2e keer vanwege ziek hoge blinds).
Gast wil raisen UTG, maar maakt verkeerde raise en moet minraisen. Gast raisde erg veel, heel veel 2,5bb raisjes. Uit elke positie.. erg goede speler ook. Iedereen fold en ik call met TJo in de BB. Flop 985 rainbow, ik check/call zijn 3.8k bet. Turn = 5, ik check en hij bet 8k. Ik weet gewoon dat ie daar zo veel handen kan hebben en dat ik zowiezo heeeeel sterk ben hier als ik push. Hij heeft nog 22k behind en ik heb dus nog vrij veel FE. Ik beslis dat als ik echt goed aan de FT wil komen ik hier moet spelen voor de pot. Ik ga all in en hij gaat minuten lang in de tank en fold uiteindelijk. Hij zegt later dat ie A9 folde, geen idee of dat waar was. Iig ik show m’n TJ en meneer slaat op tilt en pushed 1 orbit later met A7 over de tightste speler aan tafel die instacallt met AK. Gast is out en was ik ERG blij om.

Daarna is het gewoon je spots kiezen, poker was amper meer mogelijk. Ik bust nog Nyugen met KJo vs 45o en dan is het FT. Weinig poker meer, win nog een keer van een shorty met JJ vs AJ en verder amper handen. Paar keer gepushed met air om in leven te blijven.. 1 x krijg ik een call van K4 :roll: , terwijl ik zelf K8 heb.. tot de river lijkt met goed te gaan maar dan splitten we toch de pot. Anders was ik chipleader geweest. Uiteindelijk AJ vs 77 vs KQ out.

Zoals gezegd heerlijk gespeeld. Die K3 en die TJ handen waren echt zo super sterk en die AA vs KK kan je natuurlijk alleen van dromen. Hele tijd ook zitten ouwehoeren met die Nyugen en hebben ook mail uitgewisseld. Hij vond me echt supersterk spelen, ik zei dat ik in principe niet heel goed ben in toernooien maar voornamelijk in cash. Waarop ie me aanraadde om meer main events met goeie structuur te gaan spelen, ook wou ie daarbij wel backen en begeleiden. +EV denk ik :8:
mooie verhaal Harry, puik resultaat. =D>
harry_bierdop Wrote:Haha lekker overzichtelijk verhaal wat ik hierboven postte. Duidelijk nog strak van de adrealine.
Van de adrenaline? :-k
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:Haha lekker overzichtelijk verhaal wat ik hierboven postte. Duidelijk nog strak van de adrealine.
Van de adrenaline? :-k

heb jij dat nooit dan? als ik in een groot toernooi de FT haal sta ik ook aardig strak hoor van de adrenaline. Ik had er laatst nog een discussie over met iemand, als je dat nooit hebt is poker toch geen fuck meer aan?

nogmaals, fantastisch harry! en een lekkere veer in je reet nog op t eind!
Was een geintje, Mac...

Op naar de EPTs, Bierdop! =D>
Mac Wrote:
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:Haha lekker overzichtelijk verhaal wat ik hierboven postte. Duidelijk nog strak van de adrealine.
Van de adrenaline? :-k

heb jij dat nooit dan? als ik in een groot toernooi de FT haal sta ik ook aardig strak hoor van de adrenaline. Ik had er laatst nog een discussie over met iemand, als je dat nooit hebt is poker toch geen fuck meer aan?

nogmaals, fantastisch harry! en een lekkere veer in je reet nog op t eind!

Ik had t zelfs afgelopen weekend een klein beetje in de HU toen ik met 15% van de totale chips de HU inging...
Ging om een relatief klein bedrag van 335 euro, maar toch voel je dat inderdaad
dan heb ik niks gezegd :waf:

en idd harry, wordt eens tijd voor een echt groot toernooi, EPT, side event WSOP oid. Als je procentjes verkoopt wil ik iig alvast reserveren!
Nice harry en erg lekker gespeeld als ik het zo lees. Merk dat ik bij sommige gedachtes van je een stuk minder ben met mijn ABC poker :lol:

Had je die Verhaegh niet een rot schop kunnen verkopen onder de tafel? :8:
Hup Harrie! =D>
Ekslem Wrote:Had je die Verhaegh niet een rot schop kunnen verkopen onder de tafel? :8:

haha... ik zat er aan de 1e tafel al aan te denken om een opmerking te maken maar toch maar niet gedaan. Zoveel toppers aan tafel leek me dat niet verstandig. Maar ik dacht ook maar aan 1 ding en dat was gefocust blijven dus had daar ook geen zin in eigelijk. Alleen bij laatste 2 tafels zat ik weer bij hem en was echt de hele tijd ultrashort en echt uber uber uber tight. Hij zat links van me met 10k ofzo en ik zette hem gewoon steeds all in, echt wel een keer of 8 á 9. Uiteindelijk deed ik het weer, hij echt 1,5 minuut denken (hij had 10k stack en blinds waren 1k/2k) en ik zet hem vanaf de SB voor de 6e keer all in ofzo callt ie met A7s haha. Echt 1,5 minuut over denken.. ik had natuurlijk 7 hoog en hij dubbelde. Maar daarna gewoon weer elke keer all in gezet en uiteindelijk wordt ie 11e... 1e 9 betaald. Toen kon ik het toch niet laten, zeker gezien het ook meteen pauze was, om te zeggen: "Tsja... uiteindelijk gaan Arnhemmers altijd met lege handen naar huis in Nijmegen" :oops: . Beetje laag maar kon er niks aan doen hehe.

Tsja over grotere toernooien.. eerst maar afstuderen. Daarna jaar lang pokeren. EPT is zowiezo nog te hoog, ook zo lastig om te kwalificeren voor een standaard toernooi speler zoals ik. Side event WSOP wil ik next year misschien wel een keer doen.. dit jaar geen tijd voor. Op everest kan je je ook kwalificeren voor side events dus das wel gunstig voor mij aangezien ik daar het meeste speel. Everest is trouwens voor 3 jaar hoofdsponsor van de WSOP geworden Undecided . Bring moreeeeeee french fish to the tables pleaseeeeeee. :8:
Go Harry!! =D>

Die Nguyen was toch niet dé Nguyen? Tongue

[Image: ScottyNguyen_WSOP_EV55_Day2A.jpg]

Wanneer kom je 's langs in DH voor een pokertje?
haha nee nee helaas was die het niet!

Nu weer naar Den Haag voor een potje poker? haha... nou eerst maar eens afstuderen. Is nog 2 maanden en daarna kan ik altijd nog zien maar Den Haag hé.. wordt steeds gekker.

Trouwens die hand dat je AKs foldde, toen je mijn raise, minraisde preflop... had ik Q-hoog :8:
harry_bierdop Wrote:haha nee nee helaas was die het niet!

Nu weer naar Den Haag voor een potje poker? haha... nou eerst maar eens afstuderen. Is nog 2 maanden en daarna kan ik altijd nog zien maar Den Haag hé.. wordt steeds gekker.

Trouwens die hand dat je AKs foldde, toen je mijn raise, minraisde preflop... had ik Q-hoog :8:

Ik AKs folden? Please remind me... :-k
Tafel net na de break.. blinds 100/200, ik raise UTG naar 600, jij maakt in de BB 1200, ik call. Flop is iets van 8 hoog ofzo 873 or something. Jij denkt redelijk lang na en chect, ik check behind.. turn is nog een 3. Jij checkt weer, ik bet 1500 en jij openfold [As] [Ks].

Toen had ik [Qs] [Ts] ... je was vrij zeker dat ik een pp had.
Vanmiddag vanaf 14uur hier in de buurt een groot toernooi, max 150 inschrijvingen, 40 euro buy-in, 10.000 punten beginstack, blindlevels eerst 4x 30 minuten daarna 20 minuten, beginlevel 50-50... Dat kan een latertje worden, als het goed is :8:
Helaas, ongeveer als 50ste out... Niet veel echte handen gehad, uiteindelijk zat ik short veel te lang te wachten op mijn goede hand, uiteindelijk met K6 eraf tegen A9... :roll:
Julien Nuijten (schrijft sinds kort stukjes op PN) begint morgen met een MASSIVE chiplead aan de FT van de LAPT in Rio! 1e plek kwart miljoen dollys!

The final table is set for tomorrow. The following players will feature:

Julien Nuijten (Holland) -- 970,000
Alex Brenes (Costa Rica) -- 324,000
Vitaly Kovyazin (USA) -- PokerStars qualifier -- 380,000
Severin Walser (Switzerland) -- PokerStars qualifier -- 175,000
Eduardo Henriques (Brazil) -- 275,000
Rafael Pardo (Colombia) -- PokerStars qualifier --- 278,000
Juan Carlos Burguillos (Venezuela) -- 297,000
Oliver Kugler (Germany) -- PokerStars qualifier -- 176,000
Nikolai Senniger (Germany) -- PokerStars qualifier -- 318,000
:eeeek:
en goeie stacks om met agressief spel die chiplead uit te kunnen breiden denk ik aangezien er geen echte shortstacks zijn. Ben benieuwd! ik gun t m wel, komt in zn interviews erg sympathiek over.
harry_bierdop Wrote:1e plek kwart miljoen dollys!

Dat klinkt toch beter dan "iets meer dan 100.000 euro" :lol:

Moet te doen zijn. FT heeft een hoog bananengehalte \Big Grin/
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:1e plek kwart miljoen dollys!
Dat klinkt toch beter dan "iets meer dan 100.000 euro" :lol:

ssssssssssssssssst :-$
En gewoon aanstampen en winnen die FT Notworthy Notworthy
4.35pm -- Humberto Brenes has taken over announcing duties on the final table, and he's even joining in the table talk. He's just noticed Julien Nuijten in the one seat and said: "Hey, I remember you. You have my chips," referring to his day one elimination at the hands of the young Dutchman. The 19-year-old is scarcely fazed and casually picks up two blue chips from his mighty stack, flourishes them at the Team PokerStars Pro with the microphone, and says: "It was about that much, right?"

Notworthy Notworthy Notworthy
meesterlijk =D>
Nu live finale tafel van world poker crown!!

Gewoon met kaarten in beeld... VET! 3 nederlanders bij laatste 8, 1e plek $1 miljoen!

<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.worldpokercrown.com">www.worldpokercrown.com</a><!-- w --> denk ik
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://clients.mediaondemand.net/888/WorldPokerChampionships/asx.aspx?mswext=.asx">http://clients.mediaondemand.net/888/Wo ... swext=.asx</a><!-- m -->
Break??
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47