FTM Forum

Full Version: Livetoernooien
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
harry_bierdop Wrote:Rechts van hem zit echter een gast ( Seat 6: Mahrenholz 68.5k) waarbij ik een hele tijd mee heb gekeken (ook met z'n kaarten) en die vond ik echt grandioos spelen, zeker met zo'n dikke CL naast je. Als hij morgen na een tijdje naar een andere tafel wordt geplaatst denk ik dat hij een hele goede kans heeft om aan de FT te komen.

Helaas hij is out nadat hij z'n set gekraakt zag worden door een running flush van de chipleader.

Jazzy is ineens naar 101k geknalt..
Jazzy met stack is gevaarlijk :razz: ! Daarnaast speelt hij maar voor 1 ding en dat is winnen... FT halen interesseert hem geen zak!

Verplaatst naar TV tafel en van 101k naar 150k zonder showdown. Leuk tafeltje trouwens met de Dal en ook de Zweedse Chipleader met 400k!!! Zeeeeeeeeeeeeeeeeer benieuwd naar de beelden van deze tafel (wordt pas morgen uitgezonden)
jazzy=poortinga?
Jazzy is Joris Jaspers
Hij doet het gewoon die gek... finale tafel MCOP main event!!!

Hij zit niet heel breed in de chips maar hij heeft tenminste een beetje speelruimte!1

Heeft gewoon al €35k + een seat voor WSOP Main Event volgend jaar!!!
Seat 1: Noah Boeken 219k, Seat 2: Mike Martin 819, Seat 3: Trond Eidsvig 1062k, Seat 4: Mikael Norinder 647k, Seat 5: Joris Jaspers 219k, Seat 6: Tony Bloom 119k, Seat 7: Eric Larcheveque 435k, Seat 8: Justin McDonald 415, Seat 9: Christian Grundtvig 330k
=D> goeie prestatie! wel jammer dat de dal is uitgeschakeld stond er een hele tijd goed voor

edit en nog op een zwaar zieke manier ook zie ik net!
dal AA
bloom 88

79JKT maakt een straat voor bloom...
Ja idd.. maar hij had daarvoor al een flink gedeelte verloren met een CF aan Bloom.

Jazzy zit eigelijk perfect aan tafel.. de bigstacks rechts van hem (kan ie lekker over de top komen zoals ie gister steeds deed) en de shorties en de gewone stacks rechts van hem. De gewone stacks kan ie met zijn 200k stack toch echt wel goed pijn doen.

Boeken heeft een klote FT draw gehad, zo.n stackje en dan die bigstacks achter je.. snel dubbelen dan maar!

En wat ik van de week al zei over die Trond Eidsvig... hoe ziek runt hij!
Helaas out als 8e Sad ! Toch 50k gewonnen..

QJs vs AA preflop all in...
Trond gewonnen, toch ziek hoor. In 3 maanden meer als een miljoen pakken in 3 toernooitjes. Hij speelde ook wel sick goed.. HU die A5 tegen KJ was ook zo goed.

Ik vond dat je aan de FT toch kon zien dat Noah echt een prof is. Zo rustig en kalm. Die Norrinder was alleen maar aan het zeiken tegen iedereen en alles. En dan gaat ie, trouwens net als de commentators, ook nog eens zeggen dat Noah steeds geluk heeft en dan refereren aan die hand waar Noah met een 8 op de turn een splitpot kreeg. Noah heel droog: "You mean that hand I went in as a huge favorite with Tens against TJ?" "You're overreacting man!". Toen begon die gast helemaal te steamen... hehe schitterend =D> !

Overigens mag HC niet klagen over de FT dit jaar. Toch een aardig aantal respecteerde pro's aan tafel en volgens mij vrijwel allemaal echt goede spelers. Alleen die Larcheveque werd door de andere een beetje als donk van de tafel gezien. Hij zei vooraf volgens mij ook dat het z'n eerste FT ooit was ofzo..

HU bleven iig wel de 2 beste spelers van de FT over en ik denk dat deze 2 ook wel bij de beste 10 spelers aan het begin van het toernooi zaten.
Vind de reclame van Everest wel mooi...

Poker is game that involves skill, if it is only luck why do you see the same faces so much at final tables.
Depor Wrote:Vind de reclame van Everest wel mooi...

Poker is game that involves skill, if it is only luck why do you see the same faces so much at final tables.

Lekker originele quote ook Xtragaap4de
Opeens wel veel reclames van poker op tv. Die van Stars met Boeken en Hansen zijn ook wel mooi.
Wel vreemd dat dit mag trouwens, op Nederlandse tv. Ik dacht dat dit verboden was in Nederland...
waarom denk je dat de url opeens pokerstars.net en everestpoker.net is ipv .com? ze adverteren hier met playmoney spelen en dat is nou eenmaal niet verboden.
@ Harry Bierdop:

Ga je binnenkort de december toernooien in Venlo spelen of een toernooi bij de dom classics in januari?
Dommel Wrote:@ Harry Bierdop:

Ga je binnenkort de december toernooien in Venlo spelen of een toernooi bij de dom classics in januari?

Wist niet eens van venlo maar net ff opgezocht en misschien dat ik wel de 100 rebuy speel of misschien de 300 freeze out.

Dom classics sowieso niet aangezien er dan begin wordt gemaakt met het afstuderen :eeeek: (BAD BEAT!)
Ga vanavond ff een kaartje online kopen voor de 300 FO in Venlo en Utrecht, dat kan tegenwoordig ook bij HC!


Voor de rest is het een corrupte organisatie wat het hele spel verneukt in het belang van hun eigen winst :cry:
Ja ik heb eigelijk niet zo heel erg zin in dat crapshoot gebeuren.

Bij die 100 rebuy krijg je 1500 punten toch? Kan je dan meteen je enige rebuy nemen en dan dus gewoon met 3k een FO spelen?

10-20 beginnen zeker en dan levels van 20 minuten?
Vandaag voor de verandering weer eens live gepokerd. Het was een 35 euro FO single rebuy + addon. Er waren redelijk wat bekende namen aanwezig. Zoals altijd opende ik agressief. Pakte m'n potjes en had op een gegeven moment 7K, zal iets boven het gemiddelde geweest zijn. Ik maak een raise 3,5 x bb vanaf de CO met 8/9 suited en krijg 3 callers. Flop is 5/6/7 met twee hartens. Ik flop hier de nuts, iedereen checkt naar me toe en ik maak een c-bet van 1,25 pot ongeveer. De big blind raiset mij, waarop ik uiteraard allin ga. Na kort nadenken callt hij mij en hij blijkt 8/8 te hebben. Niet verwacht, maar goed. De turn en river zijn hartens en hij heeft natuurlijk de harten 8. Icon_evil Rebuy!! Sad

Ik speel wat kleine handjes nog en aan het eind van de rebuy-periode doe ik een addon en ben ik redelijk short. Krijg op een gegeven moment 9/b suited op de button en kom terecht in een 5-mans unraised pot. Flop is 10/V/K met wederom 2 hartens. De buurman links van me bet lichtelijk uit, iedereen foldt en ik maak hier een raise. Hij callt me en de turn is een blank. De paar muntjes die ik over had gingen er uiteraard in nadat hij naar me toe gecheckt had. Hij callt meteen en laat A/B hartens zien :eeeek: . Damn!! River is geen aas voor een split pot en het is einde toernooi voor me.
Die eerste is wel heel zuur, Trip!

Online is een c-bet meestal ,75 pot. Hier had je dus de nuts, maar was je c-bet zo hoog om die flushdraw? Ik bet die online ook harder...
Morgen om 13:30 is er trouwens weer een live toernooi in ons pokercafé in Amsterdam. 40 man, buy-in 25 euro, freeze-out. Speciaal voor Coinflip Gittermaster zijn er ook cashtafels :wink:
op zich wel leuk, maar vind freeze out kut! Ben geblesseerd, dus kan waarschijnlijk niet ballen, dus wel tijd....
gittermaster Wrote:op zich wel leuk, maar vind freeze out kut! Ben geblesseerd, dus kan waarschijnlijk niet ballen, dus wel tijd....

Het is wel deepstack hoor :wink:

5.000 munten, blinds beginnen op 25/50
Tweede geworden, toch een kleine 2 meier :8:

Mazzel was wel dat met 5 man over er opeens een driemans all-in kwam zonder de sjortest stek en mijzelf :eeeek:

1: AT
2: AQ
3: AK

Flop: AT3
Turn: J
River: K

Chipleader won dus en een immense stack opeens. Ik wist de shortie eruit te wippen, maar m'n KQ all-in HU ging nat tegen q8 :|
Lekker Tree.. maar 5k beginstack en blinds 25/50 is toch niet echt deepstack? Of waren de levels 45 min?

Gister ook weer toernooitje met 85 man.. vrij roemloos eruit bij de laatste 40. Op het 1e level na, waar ik AK, AQs en AJs krijg maar allemaal mis, compleet kaartdood. Met redelijk wat blufjes en 1 big blind special stack nog wel iets op kunnen bouwen maar toen verloor ik een key hand.

Heb [6s][8s] in de SB en flop [As][6d][4s]. 1 gast bet, ik call. Turn [2h]. Hij bet weer, ik call. River [8c].. ik check weer en hij vraagt hoeveel ik nog heb. Ik zeg 10k en daar schrok ie een beetje van, hij dacht dak minder had. Dus toen bette ie 5k (wat iets minder als pot was). Gast was dikke chipleader maar wel met ziek veel geluk. Had al 2 outers voor tournament life gemaakt. IK zet hem eigelijk al vanaf begin op Ax, vraag is natuurlijk wat is die x. Uiteindelijk call ik en ja hoor hij had al A4 op de flop. Die river is zo'n klote kaart voor mij.. als ik hem mis dan is het gewoon een easy fold. Daarna moest ik crippeld verder met 5k en verlies ik met AJ van 99 Sad
harry_bierdop Wrote:Lekker Tree.. maar 5k beginstack en blinds 25/50 is toch niet echt deepstack? Of waren de levels 45 min?

Voor ons doen is dat deepstack :wink:

Het mooie aan die studenten is dat ze allemaal graag willen blind stealen en bluffen. Helaas voor hen hebben ze ook grote adamsappels :razz:

Op een gegeven moment halverwege was ik het zat. Raist zo'n ventje weer m'n big blind vanaf de button en ik heb 32s dus ik call. Valt er T85ragged. Ventje meteen 2x de pot zetten, adamsappel klok klok klok dus ik reraise flink. Hij draait na even denken AK om en zegt: nice hit. Uiteraard even die 32 omgedraaid :wink:
Gasten,
op zaterdag 19 januari, organiseer ik een live toernooi in Haarlem.
Het is een 10 euro rebuy. Unlimited rebuys eerste uur + 1 add on.
Eerste buy in is 15 euro, 5 euro is voor hapjes en drankjes.
Max 30 deelnemers. Blinds increase every 15 minutes.
We zitten nu op 20 deelenemers.
Als het goed is doen Tree en EJR in ieder geval ook mee....
Interesse graag per PB.
19 januari zit ik wel in de buurt... keertje ouderwets stuiteren in de Hemkade :razz:.
harry_bierdop Wrote:19 januari zit ik wel in de buurt... keertje ouderwets stuiteren in de Hemkade :razz:.

En toch WEER niet komen... :eeeek:
Nee haha waarschijnlijk niet nee. Gewoon weer lekker met de jongens met de bus mee. ALS ik dan al ergens ga pokeren is het wel hier... dan is er een toernooi in Mook. 10k stack, dus das altijd leuk. Ik ga echter zeer wrs helemaal niet pokeren die dag, want ik weet hoe dat gaat.. dan loop ik in de Hemkade en dan zie ik overal azen en koningen voorbij komen :waf:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47