FTM Forum

Full Version: Livetoernooien
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Jansoe, Jansoe... 100 euro inleg, 40 man??? Waar was dat :razz: ?
Cafeetje hier in de buurt. Is eens in de 2 maanden of zo...

Beetje bekenden onder elkaar...

Baal gvd nog steeds dat de CL op het verkeerde moment pp Azen had... :cry: Sad
Thiery bijna aan FT van EPT Baden. 670k euro 1e plek. 10 man nog in.. 6e in stack ongeveer..
live te volgen op

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.pokernews.com/">http://nl.pokernews.com/</a><!-- m -->
Ricochan Wrote:live te volgen op

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.pokernews.com/">http://nl.pokernews.com/</a><!-- m -->

Die flopt ff een mooie straat met een J 10 9 op de flop
Ricochan Wrote:live te volgen op

<!-- m --><a class="postlink" href="http://nl.pokernews.com/">http://nl.pokernews.com/</a><!-- m -->

Die flopt ff een mooie straat met een J 10 9 op de flop

EDIT: ene gast gaat pre flop allin met 5 5 en wordt gecallt door een gast met AQs. Flop A.... en doei :lol:
jammer thierry is out Sad 3 limpers, thierry is short, gooit het erin en wordt gecalled door AT, heeft zelf J9 maar helaas er viel niks
EN onze hollander is er ook uit. Preflop all in met J9s tegen A10o
Luske is qua commentaar echt de Johan Cruijff van het poker... 'Laat me een keer die flipcoin winnen' =D>
Gister na het trainen maar weer eens gaan kijken bij het woensdagavond toernooi. Was uiteraard veel te laat maar daarna doe we meestal nog een 2 rebuy.. wat ik daar mee maakte was wel ziek.

Ik krijg in 2 uur tijd 4 x pocket azen !!!! Ik heb echt verder helemaal niks gehad... geen enkel pocket pair maar wel 4 x azen in misschien maximaal 100 handen... nog nooit mee gemaakt!
harry_bierdop Wrote:Ik krijg in 2 uur tijd 4 x pocket azen !!!! Ik heb echt verder helemaal niks gehad... geen enkel pocket pair maar wel 4 x azen in misschien maximaal 100 handen... nog nooit mee gemaakt!

En toch nog verliezen! :razz:
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik krijg in 2 uur tijd 4 x pocket azen !!!! Ik heb echt verder helemaal niks gehad... geen enkel pocket pair maar wel 4 x azen in misschien maximaal 100 handen... nog nooit mee gemaakt!

En toch nog verliezen! :razz:

Ik denk dat het volgende gebeurt als Harry pocket A-en krijgt:

Harry gaat quasi nonchelant doch onrustig op z'n stoel heen en weer zitten schuiven en bekijkt even goed op welke positie hij zit.
a. Harry op EP jaagt met een te gretige raise iedereen weg.
b. Harry op LP tuurt de tafel af naar 'bananen' die aan het limpen zijn of geraised hebben. De tafel ziet de steeds nerveuzer wordende Harry rondkijken en besluit en masse te folden, waarna Harry weer een BB en een SB oppikt! :razz:
EJR Wrote:'bananen'

Rustig Ed cry
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik krijg in 2 uur tijd 4 x pocket azen !!!! Ik heb echt verder helemaal niks gehad... geen enkel pocket pair maar wel 4 x azen in misschien maximaal 100 handen... nog nooit mee gemaakt!

En toch nog verliezen! :razz:

haha nee hoor.. alles 4 de azen postflop gespeeld, alle 4 gewonnen (wonder?) en het toernooi gewonnen (maar was maar 104 eu).
EJR Wrote:
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik krijg in 2 uur tijd 4 x pocket azen !!!! Ik heb echt verder helemaal niks gehad... geen enkel pocket pair maar wel 4 x azen in misschien maximaal 100 handen... nog nooit mee gemaakt!

En toch nog verliezen! :razz:

Ik denk dat het volgende gebeurt als Harry pocket A-en krijgt:

Harry gaat quasi nonchelant doch onrustig op z'n stoel heen en weer zitten schuiven en bekijkt even goed op welke positie hij zit.
a. Harry op EP jaagt met een te gretige raise iedereen weg.
b. Harry op LP tuurt de tafel af naar 'bananen' die aan het limpen zijn of geraised hebben. De tafel ziet de steeds nerveuzer wordende Harry rondkijken en besluit en masse te folden, waarna Harry weer een BB en een SB oppikt! :razz:

Haha kan wel merken dat je een hagenaar bent.. altijd grote bek :Big Grin !

Zondag nog in scheveningen?
harry_bierdop Wrote:een hagenaar

Dat moet je dus NOOIT zeggen tegen een hagenees :eeeek:


Quote:Zondag nog in scheveningen?


EJR gaat zich vast uitsloven in Amsterdam op z'n gymschoentjes :lol:
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:een hagenaar

Dat moet je dus NOOIT zeggen tegen een hagenees :eeeek:




Quote:Zondag nog in scheveningen?


EJR gaat zich vast uitsloven in Amsterdam op z'n gymschoentjes :lol:

Hagenees he... Wink

Nope, zondag ook geen 1/2 marathon in A'dam, maar een tenniswedstrijd. Wat is er in het HC dan?
Baaaaaaaaaaaaah bah! Ik speel vandaag live toernooi in de buurt, $40 met 90 man. 10k beginstack en blinds beginnen bij 25/25 met 20 minuten levels. Echt leuk pokeren dus.. echt ook iets voor mij. Vorige keer nog 2e goed voor €800.

Ik speel supertight 1e levels. 3e level krijg ik [Ad][Jd], raise naar 300 1 caller. Flop [Kd][Qd][4d]. Ik zat tegen een goede speler, die ik ook goed ken en hij mij ook dus ik maak m'n gewone C-bet van 400. Na ff gedacht te hebben fold ie AQ.. ze draaien ff door en river is [Td].

15 minuutjes later ik pak QQ op UTG, raise en flop is KQ5 (allemaal ruiten) gevaarlijk board maar c-bet weer en weer gefold. totaal 1k winst dus met die monsterhanden.

Daarna begint de gast links naast mij echt absurde raises te maken. Blinds 50/100 en dan na 1 limper gaan raisen naar 1600 om vervolgens iedereen te zien folden en dan J3o open te gooien. En zo echt serieus wel een keer of 7 á 8. En elke keer handen als K7, J3, KT, 22, 93s.

Toen kreeg ik 99, ik limp voor 150 en die gast naast me maakt er weer 2200 van. Ik wilde daar wel een keer voor spelen aangezien ik het wel lekker vond om te dubbelen zo snel in het toernooi en 9k of 11k maakt nog niet zo veel uit bij 75/150. Ik call.. flop T95 met 2 harten. Ik denk echt WTF man.. dit is echt mijn dag geef die 1e prijs maar vast hier haha! Ik check.. hij bet 3k en ik push all in en hij callt met... TT :cry: ! Set over set en out.... doodziek. Daarna was nog wel leuke maar crazy cashgame..
Voor MCOP maar geen nieuw topic aanmaken maar ff hier doen!
Ik ben er iig donderdag ff..

Dit was vanmiddag nadat pokernews een interview hield met Jamie Gold! Om ff niveau HC aan te geven..

Jamie Gold: "Could I register for the cashgames?"

HC Brush: "Sure! What is your name sir???"
:lol: :lol: :lol: Undecided
Jamie Gold is dan natuurlijk ook een drol Puke
Dat zullen ze misschien ook wel over jou denken. :razz: :wink:
over de MCOP:

Quote:Vandaag het main event! Nu gaat het dus echt beginnen. Het is een deelnemersveld waar menig EPT of WPT jaloers op kan zijn, een kleine schatting is dat 460 spelers gaan beginnen vandaag.

oef dat is zeker niet verkeerd zeg! hoezo de pokerscene is booming in nederland?
Wat is die Poortinga slecht zeg #-o
Net terug uit A'dam... het was weer een waar pokerfestijn =D> ! Ik had perskaarten kunnen regelen dus kon lekker tussen de tafels doorlopen en het meeste goed volgen.

1) jammer van Thierry, runde erg goed maar verloor wat zieke handen en het licht ging langzaam uit.
2) Jazzy en ErikZamboer zitten er nog in, beide aan dezelfde tafel, beide niet heel dikke stack.
3) De Dal gaat als een speeeeeeeeeeeeer en stampt die tafel met spelers en al de grond in, de vraag is natuurlijk of ie dat vol kan houden en of ie nergens te hard tegen aan loopt.

Verder heb ik een hele tijd bij tafel 20 staan kijken van de chipleader. Die Norinder op seat 7 heeft echt de hele dag een dikke stack gehad, ik denk alleen dat ie het toch niet gaat halen. Het was wel een prof en leek me ook wel ervaren maar vond het toch net niet echt super. Rechts van hem zit echter een gast ( Seat 6: Mahrenholz 68.5k) waarbij ik een hele tijd mee heb gekeken (ook met z'n kaarten) en die vond ik echt grandioos spelen, zeker met zo'n dikke CL naast je. Als hij morgen na een tijdje naar een andere tafel wordt geplaatst denk ik dat hij een hele goede kans heeft om aan de FT te komen. Verder zat er aan die tafel ene Levogeler en dat was een Nederlander maar die was echt beroerd.. echt zwaar beroerd. Gewoon een dikke lul met veel geld. Ook geen enkel idee van etiquette aan tafel, niet omdat ie het expres deed maar omdat ie er gewoon geen enkel idee van had.

@ Buurs: Wat was er met die Poortinga dan? Ik heb nog niks gezien op RTL maar wat ik vandaag heb gezien, heb ik niks bijzonders gezien. Poortinga is een redelijk respecteert cashspeler op een toch redelijke limit. (En daar speelt ie niet omdat ie veel centen heeft).

En dan heb je nog Tronde Eidsvig.. een noors eng mannetje met een hazelip die me echter ook al opviel in Barca. Nog nooit van gehoord maar daar haalde ie de FT en in Londen haalde ie nog eens een FT van een EPT toernooi. Kwart miljoen al binnen gehaald dit jaar in EPT's en ook nu weer een goeie stack. Benieuwd of ie zo door kan gaan..

------------
23:58 Final chipcount TV table
Seat 1: Janssen 32.3k, Seat 2: Hairabedian 68k, Seat 3: Mazlum 165.1k, Seat 4: Helland 107.9k, Seat 5: Larcheveque 93.6k, Seat 6: Petersen 77k, Seat 7: Gomez 79.8k, Seat 8: Vreeswijk 58.1k, Seat 9: Grundtvig 135.9k

23:53 Final chipcount table 17
Seat 1: Egemo 54.6k, Seat 2: Cuberos 69k, Seat 3 (button): Biorac 83.7k, Seat 4: Traut 131.9k, Seat 5: Koskinen 63k, Seat 6: Parkkinen 50.3k, Seat 7: Gibson 37.5k, Seat 8: Sokrati 65.5k, Seat 9: Poortinga 92.4k

23:47 Final chipcount table 18
Seat 1: Storakers 68.7k, Seat 2: Bloom 139.5k, Seat 3: Weber 69.2k, Seat 4 (button): Van Leer 43.1k, Seat 5: Tran 13.7k, Seat 6: Van der Brink 61.2k, Seat 7: Jaspers 23.8k, Seat 8: Ivanov 57.2, Seat 9: Koch 22k

23:44 Final chipcount table 19
Seat 1: Crnkovic 44.8k, Seat 2: Anderson 57.7k, Seat 3: De La Gorce 40.9k, Seat 4: Sahamies 140.9k, Seat 5: Bakker 37.2k, Seat 6 (button): Somaiya 40.7k, Seat 7: Hollaar 116.2k, Seat 8: Bouchaib 51.1k, Seat 9: Eidsvig 97.4k

23:39 Final chipcount table 20
Seat 1: Bansi 60k, Seat 2: Donev 61.5k, Seat 3: Ayad 35.3k, Seat 4: Sevevi 58k, Seat 5: Levogeler 40.8k, Seat 6: Mahrenholz 68.5, Seat 7: Norinder 210.7k (tournament chipleader), Seat 8: empty seat, Seat 9: Hawkins 47.8k

23:34 Final chipcount table 21
Seat 1: empty seat (dead small blind), Seat 2: Blatny 141.3k, Seat 3: Smurfit 40.3k, Seat 4: Mc Donald 134.5k, Seat 5: Ravnsbaek 34.3k, Seat 6: Svensson 15.4k, Seat 7: Pinter 41.8k, Seat 8: Boeken 57k, Seat 9 (button): empty seat

23:29 Final chipcount table 22
Seat 1: Dalhuijsen 208.6k, Seat 2: Anastasyadis 56.8k, Seat 3: Martin 75k, Seat 4: Feurle 99.1k, Seat 5: Kurschner 17.9k, Seat 6: empty seat, Seat 7 (button): Testud 2.2k, Seat 8: Renskink 87.7k, Seat 9: Cobben 62.1k
Ze lieten 1 hand van Poortinga zien, dus misschien niet representatief, maar die speelde hij zo slecht.

Hij zat in de SB en Tang in de BB

Poortinga heeft iets van 10/8 en Tang heeft 4/6

flop is 10/5/7

Poortinga bet en Tang called.

Valt er een 3 op de turn.

Poortinga doet een flinke bet.
Na heeeel lang nadenken called Tang. :8:

Ze brengen Poortinga goed en beeld.
Hij trilt en begint te zweten zeg :lol:

Hand voor zijn ogen.
En hij denkt nog steeds dat hij de beste hand heeft met een J op de river :8:

En bet dus 3/4 pot.

Tang doet een reraise en Poortinga called binnen een seconde.
Hij dacht dus al die tijd dat Tang aan het bluffen was :lol:

Hij knikt "nee" en zegt nog wat een pech, ongelovelijk dit :lol:

Hij speelde wel tegen Tang de "straightman" :8:

De verslaggever begreep er ook helemaal niks van. vooral die reraise na de river niet.
Hij dacht er niet eens over na.
En Thierry heeft me toch een handen gehad zeg :eeeek:
niet normaal

Veel AA en A/K etc.

Heeft ook flinke potten gewonnen.
buurs Wrote:Ze lieten 1 hand van Poortinga zien, dus misschien niet representatief, maar die speelde hij zo slecht.

Hij zat in de SB en Tang in de BB

Poortinga heeft iets van 10/8 en Tang heeft 4/6

flop is 10/5/7

Poortinga bet en Tang called.

Valt er een 3 op de turn.

Poortinga doet een flinke bet.
Na heeeel lang nadenken called Tang. :8:

Ze brengen Poortinga goed en beeld.
Hij trilt en begint te zweten zeg :lol:

Hand voor zijn ogen.
En hij denkt nog steeds dat hij de beste hand heeft met een J op de river :8:

En bet dus 3/4 pot.

Tang doet een reraise en Poortinga called binnen een seconde.
Hij dacht dus al die tijd dat Tang aan het bluffen was :lol:

Hij knikt "nee" en zegt nog wat een pech, ongelovelijk dit :lol:

Hij speelde wel tegen Tang de "straightman" :8:

De verslaggever begreep er ook helemaal niks van. vooral die reraise na de river niet.
Hij dacht er niet eens over na.

Hij zat dus al die tijd in de tang :eten:
:8:
buurs Wrote:Ze lieten 1 hand van Poortinga zien, dus misschien niet representatief, maar die speelde hij zo slecht.

Hij zat in de SB en Tang in de BB

Poortinga heeft iets van 10/8 en Tang heeft 4/6

flop is 10/5/7

Poortinga bet en Tang called.

Valt er een 3 op de turn.

Poortinga doet een flinke bet.
Na heeeel lang nadenken called Tang. :8:

Ze brengen Poortinga goed en beeld.
Hij trilt en begint te zweten zeg :lol:

Hand voor zijn ogen.
En hij denkt nog steeds dat hij de beste hand heeft met een J op de river :8:

En bet dus 3/4 pot.

Tang doet een reraise en Poortinga called binnen een seconde.
Hij dacht dus al die tijd dat Tang aan het bluffen was :lol:

Hij knikt "nee" en zegt nog wat een pech, ongelovelijk dit :lol:

Hij speelde wel tegen Tang de "straightman" :8:

De verslaggever begreep er ook helemaal niks van. vooral die reraise na de river niet.
Hij dacht er niet eens over na.

Hmm tsja.. wat Tree zegt hij zit gewoon in de tang.. letterlijk en figuurlijk. Dat is het nadeel van een blind battle OOP spelen, zeker op dat niveau waar flink wordt gebluft in zulke battles. Die reraise op de river kan goed maar 2,5 zijn bet geweest zijn waardoor ie gewoon bijna wel moet callen in zo'n dikke pot. Ik ben er ook helemaal geen fan van om met zo'n magere hand als T8 de pot zo op de blazen, ik zou daar eerder voor potcontroll gaan zeker als je OOP zit. Een draw als 46 en 68 of een slechte T krijg je daar toch niet weg met een bet, als je maar 2 streets bet zal de pot nooit zo dik worden. Dat is, lijkt mij, wat je wil als je zo'n marginale beslissing moet nemen..
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47