FTM Forum

Full Version: Livetoernooien
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Goed idee!
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik weet niet in wat voor tenten jij allemaal komt hoor Tree! Als ik die verhalen van jou hoor krijg ik echt dat duistere gevoel wat veel mensen krijgen als je het woord poker zegt...

Staan er dan geen mensen om heen ofzo? Wij hebben iig altijd een vaste deler..

Zo duister is het niet hoor... kijk maar op de website, kan je je meteen inschrijven voor het volgende zondagtoernooi :wink:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cafewilhelmina.com/">http://www.cafewilhelmina.com/</a><!-- m -->

Ik zie dat er op 11 maart ook een toernooitje is. Is dit een toernooitje waaraan ik bijvoorbeeld met een groepje redelijke newbies aan mee zou kunnen doen? We pokeren wel elke week, maar de meesten hebben nog nooit aan een toernooitje meegedaan (incluis moi)
volgens mij kan dit wel Len, toch Tree?
Alleen denk ik dat je ff een mailtje vantevoren moet sturen hierover, zodat men weet wat er ongeveer komt
Hoeveel man doen er ongeveer mee en wat is de inleg?
zie info site.....
Ik denk tussen de 15 en 25 man ofzo... (zonder jouw groep)

edit: staat niet op de site zie ik Smile
volgens mij 10 euro, maar 5 zou ook kunnen...
Ow kijk, dat is mooi om mee te beginnen natuurlijk. Als we meedoen, zal dat zijn met een mannetje of 6-10 denk ik.

Ik zal eens rondvragen of er animo is en vervolgens een bericht sturen of de mogelijkheid tot meedoen er is.
11 maart? Iedereen is welkom natuurlijk! Idd eventjes inschrijven of een mailtje sturen... als je het zeker weet, kan ik het ook even doorgeven. Je betaalt 15 euro p.p. waarvan een 10tje in de dagpot gaat, 2 of 3 euro in de jaarpot en de rest is voor het eten in de pauze (drumsticks/worsten etc.). Rebuys zijn 5 euro...
hoe vaak mag je een rebuy doen?

En hoeveel drumsticks zullen er aanwezig zijn? :wink:
Davydoff Wrote:hoe vaak mag je een rebuy doen?

En hoeveel drumsticks zullen er aanwezig zijn? :wink:

Je begint met 1500 chips en de eerste drie rondes (3x 25 min) mag je zo vaak je wilt rebuyen als je onder de 500 komt. 1000 chips voor 5 piek dus.

En de vorige x waren er meen ik nog 9 worsten over, dus je kunt je wrs uitleven :wink:
Haaa das jammer, daar had ik wel bij willen zijn! Maaaaaaaaaaaaar moeders wordt 50 Hakkuh !
harry_bierdop Wrote:Haaa das jammer, daar had ik wel bij willen zijn! Maaaaaaaaaaaaar moeders wordt 50 Hakkuh !

Neem d'r gewoon mee... ze kan vast beter die drumsticks klaarmaken dan de barman! :razz:
haha... wij sluiten deze dag zelf onze eigen kroeg om vervolgens zelf binnen de boel op de kop te zetten met een man of wat =D>
Klinkt goed. Ik ga er zeker proberen bij te zijn met een aantal mensen.
Tree, kun je niet ff in de groep gooien daar of ze een tele2 aansluiting kunnen nemen.
Kan Twente-Ajax ook aan...
Dat lijkt me een far stretch, maar ik zal het eens vragen :|
heb ook al een mailtje naar Kristiaan getuurd Smile
Ik denk op zich dat t mensen trekt. Zondag vanaf 12:30 in de kroeg; voetbal kijken, daarna pokeren.
Ik hoor hier net dat het cafe vlakbij de Overtoomse sluis zit... klopt dat?
Ja... Als je de Overtoom oprijdt vanaf de sluis is het de eerste straat links en dan 500 meter
11 maart wordt nix, aangezien we 's avonds moeten zaalvoetballen (en het pokerteam en het voetbalteam een grote overlap heeft). De keer daarna dan maar :cry:
Drugscafés moeten deur sluiten


AMSTERDAM - De drie cafés in Amsterdam-West waar de politie eind vorige maand binnenviel, moeten hun deuren sluiten. Burgemeester Job Cohen heeft besloten dat de kroegen dicht moeten wegens handel in harddrugs.

Bij de invallen arresteerde de politie veertien personen, onder wie twee ondernemers en medewerkers van de cafés. De horecagelegenheden, Nova, 't Haantje en 't Drempeltje, bevinden zich in de Spaarndammer- en de Haarlemmerbuurt. Op dit moment zitten er nog twee dealers vast, meldde de politie.


Volgens de gemeente zegt de sluiting van de cafés niets over de betrokkenheid van de exploitanten, maar is het feit dat op deze locaties in harddrugs is gehandeld al voldoende om de zaken tot nader order dicht te timmeren.

Klachten

De politie kwam de drugshandel op het spoor na klachten en tips dat vanuit de cafés op grote schaal verdovende middelen werden verkocht.

In de nacht van vrijdag 26 op zaterdag 27 januari viel de politie de drie panden binnen. Toen arresteerde ze al acht personen. Na vervolgonderzoek werden nog eens zes mensen, onder wie de café-eigenaren en het personeel, opgepakt.


Zijn dit die pokercafé's van je Tree? :Big Grin
Gister weer livetoernooi. Wel finaletafel, geen geld deze keer! Ging er als 2e af... all in UTG met 22! Had nog 10.900 en de blinds waren 2000/4000 met antes van 400... Hele tafel fold, called die DONK op de BB met QQ :wink: !

Maar wat een zieke avond en wat een contrasten! Eerste uur krijg ik helemaal niks, 1 x AQ waarmee in 5 limpers uit de pot raise! Ik kan geen potje oppakken en zak van 6000 naar 4200... vlak voor de pauze pak ik potje op en meteen daarna bluf ik een 99 uit de hand op een 245 2 bord met K9os in de hand, ik had preflop geraised om de blinds te stelen en hij zat uit positie op de SB dus zijn fold was wel begrijpelijk!

En dan NA de pauze: Harry hit alles! Ik sta intussen op AVG (7000) en ik zit op de button met AKs, iemand (4000 chips) raised naar 1000 en iemand erachter flatcallt (8000 chips). Ik verwacht dat de 1e raiser wel een hand heeft en miss wel called. De caller zette ik op een middle paar of AQ ofzo. Ik ga all in en na lang twijfelen fold de original raiser maar de caller callt me met QQ! Flop: xxK K x ! Tsja ik kan niet anders zeggen als eigen schuld, als hij reraised naar 3000 ofzo had ik AK gewoon gefold maar flatcallen is vragen om problemen.

Vanaf dat moment is het feest! Harry hit trips 3en, trips 4en, 2 pair, steelt wat blinds en dan DE hand (voor Harry) van de avond: Eentje die ik goed ken raised vanuit EP naar 1500 bij blinds van 200/400! Ik zit in MP en vind 88, ik twijfel ff maar call, button callt ook! Ik zie een 8 op de flop, knipper 2 x met de ogen, knipper nog 2 x met de ogen en zie 885 op de flop liggen =D> ! Ik slowplay natuurlijk en de button bet 2 x en zo pak ik nog een flinke pot! Daarna was het wel een beetje over voor me.. ik ga de 2e pauze in met 26.500 met een gemiddelde van 12.000! Ik krijg daarna echt helemaal niks meer...

Maar dan DE hand van de hele avond! (Ik deelde zelf :8: )

Hele tafel fold naar de SB toe, SB called en de BB checked!

Flop = Ks Jc 7c --> SB zet 3000, BB all in, SB called! BB laat Kh Js zien, echter SB laat Qc Tc zien voor een monsterdraw!

Turn: Kc --> BB maakt full house en SB heeft heeft heeeel veel outs minder maar houdt 2 outs over!

River: Ac --> ROYAL FLUSH!! SB wint een monsterpot + 50 euro voor de royal flush! Harry krijgt een drankje voor de moeite :Big Grin !


Daarna kreeg ik zoals gezegd niets meer en doordat ik 3 x van tafel wisselde en pech had bij het indelen van de finale tafel heb ik 10.000 aan blinds weggegooid in een half uur.
Er was nog 1 moment waarop ik actie had kunnen hebben echter ik wilde daarmee niet het toernooi op het spel zetten. 12 man over, stack is 20.000 en blinds zijn 1000/2000! Een shortstack was 2 x achter elkaar all in gegaan en ging nu vanaf UTG wéér all in... hij had echter alweer 11.000, ik zit op de BB en heb AQs! Ik heb uiteindelijk gefold! Het leek mij onwaarschijnlijk dat ie nu aan het stelen was, ik zet hem op 88-JJ of AK. Ik heb dus max een coinflip en mijn stack was op dat moment gemiddeld. Als ik verlies hou ik maar 9.000 over en haal ik miss niet eens de FT en dat is toch belangrijk voor de ranking! Hij had pockets... ik denk tienen of negens maar iig wilde ik het niet op het spel zetten! Ik had steeds de hoop dat ik AA of KK zou krijgen aangezien ik de hele avond niet hoger heb gehad als TT, ze kwamen alleen niet!
kuiperinho Wrote:Zijn dit die pokercafé's van je Tree? :Big Grin

Natuurlijk niet, de zwaarste harddrug die in ons café geserveerd wordt is een driedubbele Marc de Bourgogne :cheers:
mmmm, daar doe ik het niet voor.

Dan blijf ik lekker in het altijd veilige Tilburg
buurs Wrote:Kuiper, zin om komende vrijdag vanaf 19.30 uur mee te spelen met toernooi in Emmen?
Ongeveer 80 deelnemers en inleg is 7,5 euro. 5 of 6 prijzen.

Ik heb er zin aan, buurs!!

Ik hoop toch wel dat één van ons beide een prijsje wegkaapt daar!!
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Kuiper, zin om komende vrijdag vanaf 19.30 uur mee te spelen met toernooi in Emmen?
Ongeveer 80 deelnemers en inleg is 7,5 euro. 5 of 6 prijzen.

Ik heb er zin aan, buurs!!

Ik hoop toch wel dat één van ons beide een prijsje wegkaapt daar!!

Ik heb er ook veel zin Icon_twisted
Kuiper en ik gaan vanavond dus meedoen aan een pokertoernooi :razz:

Ik heb net ff gebeld.
Het begint om 19.30 uur en de inschrijving om 18 uur.
Ik moet er voor 18.30 zijn, want dan zal het maximum van 70 deelnemers bereikt zijn :eeeek: =D>
Gisteren even in Harderwijk een toernooitje gespeeld.
1e ronde had ik meteen mijn stack verdubbeld. Had op de BB meteen KK. SB was de enige die callde en op de flop viel een K, een 8 en een 4. Ik check, hij checkt ook. Op de Turn valt een 10 waarna hij een vette raise deed. Ik ga all in en hij callt. Heeft hij 10 10 in zijn handen :lol:

Uiteindelijk 3e geworden. 20 euri inleg en met 100 euri ging ik weer naar huis. :8:
Gister ook weer ff gelimit... 70 eu winst! Het wordt steeds leuker... leukere spelers, leuker spel! Gister zaten er elke hand gemiddeld nog maar 5 of 6 man in de hand! Er waren zelfs een paar potten zonder showdown, zelfs potten waarbij de turn niet eens gezien werd!

En Harry kreeg het zelfs bijna voor mekaar om de blinds te stelen vanuit MP! Alleen een vriend van me zat op de BB en die callt 1 bet altijd blinds als ie op de BB zit... maar na de flop kon ik hem toch opppaken met high card Q =D>
Dit kwam ik tegen... miss iets voor de A'dammers? Zelf heb ik zondag al een toernooi..


Zondag 25 Februari

Inschrijven 14.00

begin toernooi 14.30

Beginstack 5.000 pnt á € 35,- ( max 2 rebuys of 1 rebuy en 1 add-on )

€ 35.-.... 5000 pnt REBUY
€ 35,-.... 5000 pnt ADD ON

rebuy tm de 4 level

Het enige "low budget" toernooi dat word verzorgd door vaste delers, niet meer zelf delen maar uiterste concentratie op je spel

Langzame blinds...dus geen bingo poker.

Dus wil je echt poker spelen..speel je in amsterdam

Inschrijven op 06-11100013

max 60 deelnemers

46 plaatsen beschikbaar
waar is dat? (ja in amsterdam maar welk gebouw/straat?)