FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Ik heb m ook niet, en nu moet het idd maar eens klaar zijn Smile
Blijft moeilijk typen op een laptop :Big Grin
Stille Wrote:Ik he morgen pas na 1300 uur internet to beschikking. Kan iemand morgen effe de updates van de late avond- en nachtwedstrijden doen. Thanks

Doe ik wel ff Smile
Danke!
Heel gek, Machado staat niet bij mijn team (in de draw dan), en hij staat ook niet bij 'Punten spelers deze week' :roll:
Idd vreemd, er stond een spatie achter Machado in spelerbeheer. Die heb ik nu weggehaald en hij verschijnt idd in de draw nu als groen, maar niet als zijnde een ronde verder. :-k
Het gaat nu wel goed, maar die spatie erachter is wel raar. :|
Ik heb net de database voor volgende week geopend. Aangezien ik het voor de eerste keer doe, zal er vast nog wel wat fout gaan. Meld dat vooral en ik ga er z.s.m. achteraan!

Succes met de teams =D>
Kon dat al dan? Er moet nog een finale gespeeld worden? Ik weet het niet hoor, ik heb er geen verstand van.
Punten van de finale worden nu niet meer verwerkt :wink:
Hehe nee Kuiper, met ingang van dit seizoen kan dat gewoon, met dank aan Mac =D>
Hoeveel is het budget voor de komende week?
_Tampie Wrote:Hoeveel is het budget voor de komende week?

15000
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Hoeveel is het budget voor de komende week?

15000

:eeeek: Zo weinig?
Goh, daar is weer zo'n waanzinnig leuk grapje van Buurs, wederom hi-la-risch Undecided

Tampie, het budget is 25.000
Kan hij weer zo'n topteam maken, net als bij de AO :lol:

Hij had gewoon lekker moeten meespelen
Het loopt nog voor geen meter bij mij, wederom gezakt deze week. Het tijdsverschil levert toch meer problemen op dan ik dacht. Op maandagavond een team maken heeft niet zoveel zin voor mij, aangezien er nog (bijna) niets gespeeld is. Ik ben nu een paar keer op dinsdag om 7.00 opgestaan om een team te klussen, maar een uur is gewoon tekort. Met het gevolg dat ik voor grotere namen ga (Roddick), die ook nog eens verkeerd uitpakken.. Morgen maar eens iets eerder m'n nest uit.
mensen nog tips, want ik draai top LOL
Bocaloca Wrote:mensen nog tips, want ik draai top LOL

djoko :wink:
Munoz-De la Nava :-"
David Nalbandian

James Blake

Robin Soderling

Ivan Ljubicic

Richard Gasquet
En niet te vergeten Paul-Henri Mathieu. Kan je in ieder geval een paar games juichen :lol:
D. Nalbandian
A. Montanes
T. Robredo
N. Almagro
A. Roddick
J. Blake
J. Nieminen
J. Del Potro

Vnavond maar eens verdiepen LOL
Ik heb de kiesbare, mogelijke qualies van Buenos Aires in het schema gezet, met een opmerking dat ze nog in het kwalificatietoernooi zitten.
Bedankt Ad! uhhh Sao Paulo
São Paulo Wrote:Ik heb de kiesbare, mogelijke qualies van Buenos Aires in het schema gezet, met een opmerking dat ze nog in het kwalificatietoernooi zitten.
:lol:
Dank je Ad, ik zal er gebruik van maken.
Ad Wim Wrote:
São Paulo Wrote:Ik heb de kiesbare, mogelijke qualies van Buenos Aires in het schema gezet, met een opmerking dat ze nog in het kwalificatietoernooi zitten.
:lol:

Duidelijk geformuleerd dit keer!
D. Nalbandian Buenos Aires 0 in 3395
J. Monaco Buenos Aires 0 in 1135
J. Chela Buenos Aires 20 in 635
N. Almagro Buenos Aires 0 in 2620
F. Lopez Marseille 0 in 1950
M. Youzhny Marseille 0 in 1180
J. Benneteau Marseille 0 in 1368
T. Haas Memphis, USA 0 in 1140
L. Hewitt Memphis, USA 0 in 855
C. Guccione Memphis, USA 65 in 693
M. Fish Memphis, USA 0 in 2270
I. Andreev Memphis, USA 0 in 2430
D. Sela Memphis, USA 0 in 953
J. Del Potro Memphis, USA 0 in 4350

Dit is hem geworden...geen Roddick...wel een gok eigenlijk...
Vorig jaar kon je bij je profiel een statistiek met je gekozen spelers aanklikken in aantallen.

Is dat nu ook weer mogelijk, mac?
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31