FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Helaas, ik ging ook uit van 10 uur. Logde in om 12 over 9. Naja, boeie.
Het was dus blijkbaar onduidelijk, Eli wmb kan je je team nog mailen naar Mac hoor, mits je dat voor de start van de eerste partij doet Smile
Neu. Maakt me niet veel uit. Ik was te laat, jammer dan. Tis toch niet zo dat ik nog kans maakte op wat dan ook Wink
Nee, maar nu 2 weken toekijken zonder team is natuurlijk ook niet leuk.
Ik heb genoeg andere teams/inzendingen om voor te juichen.
Hup Murray :p
Hup Nadal Puke
mindlight Wrote:Hup Nadal Puke
Come on Andy!
=;
Waarom krijgt Zeballos nog geen punten??
Ik heb geen flauw idee, mijn idee is even R1 af te wachten en dan spelers zonder punten (ik vermoed dat Bellucci ook niet goed zal gaan) door te geven aan Mac Smile
Zeballos is een held!
Zelfde geldt voor Berrer en Ouanna.
Heeft die Zeballos al eens op ATP niveau meegedaan? Zn naam komt me niet direct bekend voor en hij staat toch al 75. Hij heeft dan wel de ene na de andere challenger gewonnen de laatste tijd.
Alleen 1 potje op Wimbledon gespeeld.
Haggie Wrote:Zeballos is een held!
=D> =D>
Ik heb hem alleen genomen door het forum-weekend. Ik had nog nooit van die kerel gehoord. Wel lachen dit.
Op het forumweekend werd de vraag gesteld hoe hoog Zeballos staat op de ranglijst. Een enkeling zat redelijk goed, het gros ging voor 150 o.i.d. Hij is schijnbaar een gast die alleen challengers speelt en wint en zich op de atp niet laat zien.
Ouanna moet nog 70 pnt. krijgen.
Ja, Zeballos ook, is doorgegeven, even wachten op Mac Smile
Ok.

Ik zag dat Bellucci wel al 70 pnt had.
Vandaar mijn opmerking.
Bellucci wist ik niet of dat goed zou gaan, vandaar mijn eerdere opmerking over het afwachten van R1, maar het is inmiddels doorgegeven, dus uiteindelijk komt het goed.
Dat het goed komt, twijfel ik niet aan.

Jouw team gaat ook best aardig trouwens.
Tot nu toe inderdaad wel, maar de echte punten worden nog niet verdeeld. Ik ben volledig afhankelijk van Nadal, net als anderen dat van Fed en/of Murray zijn natuurlijk.
mindlight Wrote:Ja, Zeballos ook, is doorgegeven, even wachten op Mac Smile

Wachten, wachten........ :wink:
die punten komen wel.. Komt helemaal goed..
my bad my bad...ik had per ongeluk Fredrico Zeballos ingevoerd ingevoerd in plaats van horacio :oops:
Kuiper, van harte met de US Open-overwinning =D>
Feli Kuiper...

Ps..Kan Federer even 1200 punten krijgen?
Feli Kuiper met de weekwinst!
Klasse Kuip!
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31