FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Dat lijkt me wel wat hoor. Met de loting live becommentariëert door Ad Wim, en een schone dame die de bordjes omdraait. (Rol voor Aadje weggelegd hier?)
Ik denk dat Ad dan vindt dat er dan teveel gasten een moeilijke loting hebben, danwel bij elkaar in het kwart zitten :lol:

Aadje als bordjes draaister lijkt mij uitstekend! =D>
ik zat afgelopen maandag ongelooflijk in tijdsnood met een aantal nachtdiensten. Ik kon net op tijd voor mezelf een team maken en ben het team van Scholten vergeten. Dit was zeker weten hetzelfde team als dat van mij zelf geweest. Ik heb het hierboven gelezen, maar misschien hebben jullie in de gaten dat de afgelopen weken scholten en ik hetzelfde team hebben. Ik hoop dat dit nog veranderd mag worden, omdat hij mijn fout in tijdsnood was.
Ja, dat is wat mij betreft wel prima hoor, maar ik beslis hier uiteraard niet over.
dat had je beter meteen aan kunnen geven, maar ik vind het prima hoor.
en over de discussie, het lastige van het hudige systeem is dat we een aantal amnagers hebben die puur voor weekwinsten gaan en veel risico nemen, en ook een aantal minder actieve managers die vaak ten tijde van de deadline nog een uitgeschakelde speler in hun team hebben. dat maakt deze regel soms we'll erg vervelend.

weet trouwens even geen alternatief momenteel.
Ad Wim Wrote:dat had je beter meteen aan kunnen geven, maar ik vind het prima hoor.

Ja, dat vind ik ook wel, maar het klinkt wel plausibel.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:dat had je beter meteen aan kunnen geven, maar ik vind het prima hoor.

Ja, dat vind ik ook wel, maar het klinkt wel plausibel.

Sorry daarvoor. Ik was de gehele week aan het bedenken hoe ik dit Scholten moest zeggen. Hopelijk vind de rest dit ook geen probleem.
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:dat had je beter meteen aan kunnen geven, maar ik vind het prima hoor.

Ja, dat vind ik ook wel, maar het klinkt wel plausibel.
Tja dan wil ik in week 20 ook gewoon de 525 die iedereen had. Als het zo makkelijk gaat...Want wat is dan een betere reden? Vergeten om te zeggen dat mijn vriendje hetzelfde team heeft of plotseling overwerken op de maandagavond.
Ik zal hier waarschijnlijk weer alleen in staan.
Je zou het op een iets vriendelijkere manier kunnen brengen, maar ik snap wat je bedoelt. Dus Kooltje, wat zou jij willen voorstellen? Wmb open discussie hierover hoor, kom maar op.
mindlight Wrote:Je zou het op een iets vriendelijkere manier kunnen brengen, maar ik snap wat je bedoelt. Dus Kooltje, wat zou jij willen voorstellen? Wmb open discussie hierover hoor, kom maar op.
Helaas te druk...Misschien vanavond even, nu eerst trainen.
Ik was net te snel met mijn oordeel dat het wel goed zat, we hebben deze regels met elkaar afgesproken destijds, en daar moeten we ons gewoon aan houden. Anders heeft Kooltje idd gelijk, en zou hij ook zijn punten moeten krijgen. Daar stond ik even niet bij stil daarstraks.

Als je nou om 22:03 afgelopen maandag met deze mededeling was gekomen wat het wmb anders geweest Hag, maar nu een week later kan het gewoon echt niet meer.
Ben heel benieuwd naar de teams vanavond..denk dat er wel redelijk wat verschil zal zijn...ik vind het in elk geval erggg lastig :-k
Same here Kraai
Ik ben het in deze met kooltje eens Smile

Bovendien spreek je regels af voor een heel seizoen, en pas je niet halverwege de regels aan .. SD praktijken!
het is idd erg lastig, verwacht veel verschillen!
idd ergerlijke praktijken waren dat Eli ''also sprach die schone Dame'' Undecided
ik heb sowieso HELE ANDERE spelers!
:eeeek: Ik had al een heel slecht gevoel over deze week, maar dat is nu alleen maar sterker geworden. Wat een verschillen gaan hier ontstaan zeg.

Hup Cilic, Troicki, Gulbis en Karlovic =D>
En Roddick moet er heel snel uit!
Ik heb de finale met Roddick-Potro + dancevic genomen. De rest mag er dus allemaal uit. \Big Grin/
Buursteam :8:
Ja wordt een leuke week..echt heel veel verschillende teams :Big Grin
mindlight Wrote:Buursteam :8:

Lol nu zie ik 't! BUURSWEEK! [-o<
De teams verbazen me zeg. De meeste alternatieve toernooiwinnaars (Karlovic, Cilic, Tsonga, Gonzalez en Soderling) zijn niet vaak gekozen.
Ik snap niet dat hewitt zovaak gekozen is, die gaat echt niet opnieuw van Potro winnen.
centre court Wrote:Ik heb de finale met Roddick-Potro + dancevic genomen. De rest mag er dus allemaal uit. \Big Grin/
same here
nu doe je net of potro een held is.. Hup eiwit!
En tsonga in je team? Lachwekkend!
Fish =D> =D> =D> =D>
andre Wrote:De teams verbazen me zeg. De meeste alternatieve toernooiwinnaars (Karlovic, Cilic, Tsonga, Gonzalez en Soderling) zijn niet vaak gekozen.
dat vind ik niet zo gek. die jongens zijn allemaal zo onzeker als de pest. de enige echt zekere is roddick in mijn ogen. toernooi al 3x gewonnen en in de vorm van z'n leven. potro daarna, maar die heeft lang niet gespeeld en niet bepaald een makkelijke loting.

en je vergeet haas nog in dit rijtje, dat vind ik juist de grootste outsider, zeker met zijn loting...
mindlight Wrote::eeeek: Ik had al een heel slecht gevoel over deze week, maar dat is nu alleen maar sterker geworden. Wat een verschillen gaan hier ontstaan zeg.

Hup Cilic, Troicki, Gulbis en Karlovic =D>
En Roddick moet er heel snel uit!
dat wordt een beetje je standaardzinnetje he Wink

en weer ben ik het niet met je eens, er kunnen zich volgens mij weinig echt grote verschillen voordoen. tenzij roddick en potro voor de qf verliezen...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31