FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Ik ben Cornholio, mijn andere alias is Beavis :razz:
Op m'n CV staan een aantal tennisspellen zoals Michiel's MV Game, heb TM gespeeld tot een jaar of 3 geleden ( en in beide spellen was m'n specialiteit budget :8: ) en het Stock Market spel van JD. Ik heb weinig favoriete spelers want dat krijg je als je dit soort spellen speelt haha. Andere interesses van me zijn muziek (concerten, festivals) en uitslapen :lol:
Duncan Lau, de man die VAMOS roept als Gonzalez een forehand buiten ramt. Welkom!
Ahh van de MV game wist ik niet, maar thnx voor de introductie! En welkom uiteraard =D>
De complete top 4 kan nog winnen, spannende week!
Omyaca: Federer-Davydenko-Tsonga
Buurs(-1): Federer-Del Potro-Tsonga
André(-25): Murray-Roddick-Del Potro-Tsonga
Haggie(-117): Murray-Simon-Davydenko-Tsonga
Hallo,

Ik zou ook graag mee willen doen met FTM 2009.

Ik heb 3 of 4 jaar geleden een keer meegedaan met TM, maar door de deadline van 16 uur kon ik dit spel helaas niet meer spelen.
Ben in het eerste jaar rond plek 30 geëindigd.

gr Raging Bull
Leuk!!!

Vers bloed en hopelijk een concurrent erbij :wink:
jij kunt daar helemaal niet over spreken... Pas maar op dat simon niet wint en ik jou ga inhalen.....
Haggie Wrote:jij kunt daar helemaal niet over spreken... Pas maar op dat simon niet wint en ik jou ga inhalen.....

als simon dit wint, ga jij mij zelfs voorbij :lol:
dan hebben we volgend jaar een figurant minder! :wink:
doe je volgend jaar niet meer mee? :wink:
Precies :-({|= Hakkuh
buurs Wrote:doe je volgend jaar niet meer mee? :wink:

Wss win ik dit spel toch en dan vind ik niet echt dat ik concurrentie heb gehad. Het hele jaar mijn dominantie laten zien, dan een paar weekjes jullie later sputteren om vervolgens alsnog de zege te grijpen! Undecided



:dodgy:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:doe je volgend jaar niet meer mee? :wink:

Wss win ik dit spel toch en dan vind ik niet echt dat ik concurrentie heb gehad. Het hele jaar mijn dominantie laten zien, dan een paar weekjes jullie later sputteren om vervolgens alsnog de zege te grijpen! Undecided



:dodgy:

Ik lees die discussie van van de zomer nog vaak terug, en ik moet er steeds harder om lachen :lol:
mindlight Wrote:
Haggie Wrote:
buurs Wrote:doe je volgend jaar niet meer mee? :wink:

Wss win ik dit spel toch en dan vind ik niet echt dat ik concurrentie heb gehad. Het hele jaar mijn dominantie laten zien, dan een paar weekjes jullie later sputteren om vervolgens alsnog de zege te grijpen! Undecided



:dodgy:

Ik lees die discussie van van de zomer nog vaak terug, en ik moet er steeds harder om lachen :lol:
Waar staat ie precies ML? :Big Grin
Pagina 82 FTM teams
Volgend jaar revanche van de Excelsior boys !
Weet iemand waar en wanneer je je kan inschrijven voor FTM 2009?

En hoeveel is de bijdrage per persoon?
Als je het hier aangeeft is het prima.

We werken via <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/ftm">www.competitieteam.nl/ftm</a><!-- w -->

Betalen doen we aan het begin vh seizoen (dit seizoen heeft omyaca de pot onder beheer!)
Dit is 10euro..
Bedankt voor de info, Haggie.
buurs Wrote:
Haggie Wrote:Ik wil mijn behaalde plaats van dit jaar evenaren volgend seizoen, dat lijkt me duidelijk :Big Grin

welke plaats is dat?

1 of 3? :8:

3 is niet meer mogelijk :razz:
Nog een maandje en dan gaan we weer beginnen. Ik kan al niet wachten, saaie weken zijn dit. Is het de bedoeling dat we een soort aanmeldingsformulier gaan maken om deel te nemen? Is er al meer beeld wie er allemaal mee gaan doen?
Doe jij ook mee? Dan weet ik niet of ik wel weer mee wil doen...
wij als figuranten moeten altijd mee blijven doen :wink:
Haggie Wrote:wij als figuranten moeten altijd mee blijven doen :wink:

Jij bent inmiddels geen figurant meer :wink:

Ad nog wel.
En het criterium daarbij is wie er al dan niet boven de grote Buurs geeindigd zijn de laatste jaren? :oops:
mindlight Wrote:En het criterium daarbij is wie er al dan niet boven de grote Buurs geeindigd zijn de laatste jaren? :oops:

top 5
Jippie, dan ben ik gepromoveerd in de ogen van Buurs Hakkuh

Puke
LOL fijn dat jullie er weer ff zijn jongens in deze slappe tijd.....ik mis het dagelijks volgen van de forumdiscussies enorm Sad
doe ook mee

maar geeen idee wat de bedoeling en tactieken zijn dus alvast feli OSmile
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31