FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Ik wil niet de advocaat van de duivel spelen, maar Omyaca (en evt. anderen die Fish hadden) heeft in de week van Acapulco nog recht op 100 punten extra:

Nalbi 0
Vassallo 180
Starace 45
Gimeno 90
Acasuso 180
Chela 45
Cuevas 20
RRH 20
Monfils 300
Fish 250
GGL 45
Hewitt 0
Querrey 20
Gabash 45
Santoro 90
Ferrer 300

Dat is bij elkaar 1630, terwijl hij maar 1530 gekregen heeft.
Dat klopt, dat is aangegeven en daar wordt aan gewerkt.
Heel mooi dan.
murray weer 0-40 :eeeek:
monaco met break op love naar *4-1
Oeps verkeerde topic.
Ik had lazio en omyaca al extra punten gegeven, alleen in de verkeerde week. inmiddels aangepast. In de totaalstand veranderd dus niks.
Hoe werkt de stand in het medailleklassement eigenlijk? Volgens het 'Olympische Spelen-principe' (1 goud is meer waard dan 38 zilver) of gaat dat anders?
Klopt helemaal Tampie.
mindlight Wrote:Klopt helemaal Tampie.

Mmmmh. Ok. Aangezien ik klassement-technisch niet meer meedoe kan ik maar beter mijn tactiek op gouden medailles gaan aanpassen. Welkom Nalbandian, Safin, Simon, Mathieu en Soderling.
Undecided
Haggie Wrote:Undecided
Icon_question
Met die namen die je noemt ga je geen medailles halen. :Big Grin
Of alles of niks!

Dus vaak niks, maar die ene week dat ze het wel doen heb je wel goud... Smile
De Tim-Army tactiek van vorig jaar, werkte nog best aardig...
Elikian Wrote:Of alles of niks!

Dus vaak niks, maar die ene week dat ze het wel doen heb je wel goud... Smile

Exact!
Mijn stem zou uitgaan naar maandagochtend vroeg. Het is dan Pasen dus werkdag is geen issue, en wil je uitslapen kan dat natuurlijk door gewoon je team al zondagavond/nacht te maken.
Voordeel daarvan is dat de q's er gewoon goed instaan en iedereen maximaal de tijd heeft.

Zaterdagavond laat vind ik de minste optie, aangezien ik q's zeker in een 64 schema erg belangrijk vind.
Huh?
Ik heb even een nieuw topic aangemaakt.
Genoeg verschillen weer, wat mij betreft is de discussie over het budget overbodig.
Natuurlijk krijg je meer verschillen als je 2 of 3 toernooien in een week hebt, maar met dit ene toernooi lijkt me een budget van 14.000 redelijk optimaal.
Omdat er nog redelijk veel "dure" jongens spelen, is het geen probleem.

Zodra Ferrer, Robredo, Wawrinka, Davy en Verdasco niet mee doen, wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Kan iemand die hardverdiende zilveren medaille van vorige week nog bijschrijven? Wink
Ga ik gelijk even doen Cruijff
Bedankt! Staat iets beter op mijn cv Smile
Even weer een andere discussie: het budget.
Deze week zijn er vrij weinig verschillen tussen de teams. Dat komt naar mijn idee niet door teveel budget, maar juist door te weinig budget. Aangezien Nadal en een paar must-picks al een groot gedeelte van het budget opsnoepen, blijft er wenig budget over om verschillen te maken. Je zou dan kunnen zeggen dat het optimale budget 15000 is, zodat je Nadal net niet kunt nemen, maar dan bereik je met 15000+ waarde Nadal nog net iets meer.
In een andere week (zonder Nadal tussen de deelnemers) is het natuurlijk weer compleet anders.
Ja dat is ook iets wat je imo altijd blijft houden. Op zich vind ik het vrij aardig gaan met de budgetten, en deze week is vrijwel de eerste week dat het zo dicht bij elkaar ligt.
Ik vond dat ik zeker genoeg geld had om naast Nadal nog interessante keuzes te maken. Ik had eigenlijk gewoon geld over.
Ja, budget verhaal is volgens mij ook prima!!
Dit is volgens mij de eerste week dat het budget niet ideaal is. Nadal plus de q's(die vrij rendabel zijn) en 1 of 2 jongens die al hebben gewonnen is gewoon het standaard team. Ik ben met Andre eens dat in dit specifieke geval wel groter had mogen zijn. Probleem is dat je dat nooit kunt communiceren in een vroegtijdig stadium.
Ik merkte juist bij het updaten van de spelerswaardes dat vrijwel iedereen gezakt is. Dat klopt ook wel aangezien alle te verdedigen punten verdubbeld zijn en alleen de toppers ook daadwerkelijk die verdubbeling halen. Dus ik ben eerder voor een verlaging van het budget op den duur...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31