FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
6 en 6 idd, als je de medailles verwerkt hebt, thnx overigens OD =D>
Medailles had iemand anders al gedaan. Feli aan Monsterachtig, Arco en Kuiper btw! =D>
Feli Vos. Beste week!!
De vos heeft de jacht ingezet. :wink:
Ik had de jacht ook ingezet ,wanneer Monaco zijn break voorsprong (die hij 2x had in de 3e set) had volgehouden.. ](*,)
Feli Vos!
Ik ben even wat aan het klikken geweest, en het budget lijkt me prima. Genoed keuzes te maken.
Dank aan degenen die de updates verzorgd hebben de afgelopen week, ik had zelf helaas wat minder tijd. En natuurlijk feli aan weekwinnaar Scholten! =D>
Klasse Scholten! =D> =D>
kuiper Wrote:Feli Vos. Beste week!!
De vos heeft de jacht ingezet. :wink:

Gelukkig heeft de vos zich een beetje rustig gehouden deze week. Ik sta nog steeds eerste.
Heeft het toch geholpen om wat valletjes voor de vos neer te zetten. :wink: De vos heeft zich even teruggetrokken.
](*,) Ja,deze week komt hard aan ](*,) ,maar over een week kom ik weer uit mijn schuilplaats.
Donderdag 12 maart begint de 1e ronde van Indian Wells.
Ik neem aan dat we de deadline verplaatsen naar woensdag 23.59 uur o.i.d.
Hebben we het al over gehad, wij stellen donderdag 18 uur voor.
donderdag 18 uur lijkt me prima
Is dat de tijd dat ze starten met spelen? Anders liever 19.00 uur, want overdag vind ik zwaar kut.
Waar hebben jullie het er over gehad? Ik zie het hier niet staan, en dit lijkt me de draad hiervoor.
De finale van Delray Beach is overigens nog niet verwerkt.
In het Admins deel Andre hadden we even een korte discussie, maar die kunnen/moeten we hier wellicht ook nog even hebben.
Wat is daar uit gekomen?
Het voorstel voor donderdag 18 uur.
Is dat de starttijd van de wedstrijden?
Ik weet niet precies hoe het met zomer/wintertijd over de continenten zit, maar het is ofwel de starttijd, ofwel een uurtje ervoor. Lijkt mij geen halszaak.
Het maakt mij wel een hoop uit, want nu heb ik waarschijnlijk geen tijd om te updaten. Misschien dat ik overdag nog snel even mijn team kan bekijken, maar evt. afzeggers zal ik niet opmerken.
En daarover was afgesproken dat deze zo geheim mogelijk gehouden werden, het zoeken daarna werd als integraal onderdeel van het spel beschouwd.
Ik ben het met beide afzonderlijk niet eens, maar zeker niet met de combinatie afzeggers geheim houden / deadline overdag.
FYI, ik zal donderdag ook pas op z'n vroegst 's-avonds op de PC zijn, dus heb ook de hele dag geen kans om updates te doen. Maargoed, laten we nog even wat meer reacties afwachten.
Tja, maar wat is het alternatief dan? Als je de deadline op woensdag zet, heb je weer een dag minder voor afzeggingen en zijn de quali's nog niet bekend, wat ik ook wel belangrijk vind.

Ik ga wel even proberen uit te zoeken hoeveel het tijdsverschil exact is. Als de partijen om 19 uur beginnen, zetten we de deadline op 19 uur. Maar het risico dat er al partijen bezig zijn is er dan natuurlijk altijd, en dat zou nog veel erger zijn...
Alternatief (voor Andre) zou inderdaad 19 uur zijn. Woensdag lijkt me geen optie ivm die quali's inderdaad.
Ik heb het gevonden, het is daar 9 uur vroeger. Ze beginnen om 11 uur daar, dat is dus 20 uur hier. Laten we de deadline dan maar op 20 uur zetten, dat lijkt me het beste.
Helemaal prima, dat is voor mij zelfs nog beter!
helemaal prima
Ik moet om 19.00 uur bij een klant zijn, maar als er geen wedstrijden gespeeld worden maakt mij dat niet zoveel uit. Het zal toch toevallig zijn dat in het laatste uur bekend wordt dat er iemand niet meedoet. :roll:
Lijkt mij niet Kuiper, en in het meest bizarre geval is er vast wel iemand (Musse?) die voor jou een last-minute wissel wil doen toch?
Je moet het ook niet overdrijven Kuipmans.. Undecided
Uitstekend.
Hmmm, ik vrees toch dat we 20 uur moeten herzien aangezien op de een of andere manier de tijd op de website dus niet klopte. Ze beginnen daar dus hoogstwaarschijnlijk om 19 uur.

Nu dus de vraag, liever veranderen naar 19 uur of 20 uur houden? Ik ben zelf voor verplaatsen naar 19 uur, nu kan het nog volgens mij.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31