FTM Forum

Full Version: FTM 2009
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Wss niet, anders had je het wel gevonden he?
waarom ze het niet weer mogelijk zijn?

waarschijnlijk moet mac het even activeren...
Wellicht kunnen we vanaf volgende week iets met het budget doen?

Geen vaste verhoging meer bijvoorbeeld.
Waarom nu veranderen, terwijl ik bovenaan sta?? [-X
kuiper Wrote:Waarom nu veranderen, terwijl ik bovenaan sta?? [-X

:roll:

Dan wachten we nog wel een week langer :8:
Maakt mij niets uit jongens. Je kent me toch, ik ben zo gemakkelijk. :-"
Welke reden is er dan om de verhoging af te schaffen?
Haggie Wrote:Welke reden is er dan om de verhoging af te schaffen?

Waar heb je de afgelopen weken gezeten????

De spelers worden steeds goedkoper en dus kun je steeds meer spelers kopen.
Aangezien er volgende week veel goedkope spelers zijn, is het wellicht een idee om het budget iets omlaag te brengen.

De verlaging lag sowieso al in de planning.
Tot nu toe vind ik het budget uitstekend, er is genoeg verschil tussen de teams. Ik zie de reden tot verlaging op dit moment nog niet.
Ik ook niet.
Btw hulde voor degene die alles zo keurig update, zelfs om 3:00 's nachts! =D>
:o =D>
Voor de goede orde, ik ben het dus niet..
Ja ik vraag me toch af wie dat is, want ik ben het ook niet.
ik kan het niet...zou wel willen...
Er was een mogelijkheid om dat aan te geven eind vorig jaar...
Nu hebben we al genoeg mensen om die verwerking te doen.
Prima...geen probleem...wist toen nog niet of ik mee zou doen.
Als er genoeg zijn dan laat ik me daar buiten...
Yesterday was my lucky day.8x de baan op en evenzoveel keer gewonnen. :crazy:

Steppie was natuurlijk wel een gokkie, maar ik vond Potro nog niet echt overtuigend dit jaar.

Tis wel een raar spelletje want ook mijn week begon met frustratie.Last minute wissel Koelerer voor Cuevas.
Koelerer had direct na de deadline 2 of 3 matchpoints.Later zat alles mee.
Niet zo bescheiden, je gaat op voor je tweede weekwinst in drie weken, onwijs knap =D>
Bedankt voor het compliment,inderdaad m'n tweede gouden medaille,maar ik ben dan ook wel onwijs goed.
Nogmaals thx aan ML voor het helpen herinneren aan de organisatie, I'm on it.
Ik heb de top 101-150 handmatig ingevoerd, die moet kloppen. Verder zijn ook de toernooien van Dubai en Delray Beach ingevoerd (met uitzondering van de quali's), Acapulco is nog steeds niet bekend. Het is een beetje jammer van het tijdsverschil, ik moet nu namelijk gaan tukken. Ik zal morgen op tijd (+/- zondag 21:00 jullie tijd) opstaan om de boel verder in orde te maken, maar mocht het gewenst zijn dat de db eerder opengaat, dan moet iemand anders het doen.. In dat geval moet er dus nog gebeuren:

- update top 100 controleren (scriptje zag er goed uit, maar komt nog niet door in het FTM Admin gedeelte)
- Acapulco invoeren
- alle (q)'s invoeren
- (medailles?) hele procedure van weeknr aanpassen, budget invoeren, db openzetten, enz.
Sorry jongens, uiteraard lag m'n internet eruit vanochtend, ik ben nu op de uni en zal zsm de boel aanpassen, voor zover dat nog niet gebeurd is.
Er hoeft toch niks meer te gebeuren nu?
Ik dacht dat Acapulco wel bekend zou zijn, maar dat is nog niet zo. Tot die tijd kan ik niets doen idd.
Kan iemand voor mij die twee scriptjes van spelerbeheer draaien? Het klopt bij mij nog steeds niet.
Ik weet niet of iemand die scriptjes gerund heeft, het heeft iig geen effect. Ik doe het nu weer handmatig, dus niets meer runnen ajb.
De db gaat binnen nu en een kwartier open.
De weeknummers werken ook iets anders nu? Of wordt dat gewoon 6 en 6?
Whatever, de db is open.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31